Συνέντευξη: O Andreas Mikkelsen στους 4Τ για το 2021, το 2022 και το Ράλλυ Ακρόπολις
Διαβάστε όσα μας είπε ένας από τους ταχύτερους οδηγούς του WRC, ο Andreas Mikkelsen, για το 2021, το στόχο επιστροφής στην κορυφαία κατηγορία ενόψει 2022 και το Ράλλυ Ακρόπολις.
Διαβάστε όσα μας είπε ένας από τους ταχύτερους οδηγούς του WRC, ο Andreas Mikkelsen, για το 2021, το στόχο επιστροφής στην κορυφαία κατηγορία ενόψει 2022 και το Ράλλυ Ακρόπολις.
Ο Andreas Mikkelsen, είναι αναμφίβολα από τους πρωταγωνιστές των τελευταίων ετών στο WRC. Αν και μόλις 31 ετών, ο Νορβηγός βρίσκεται για σχεδόν μια δεκαετία στις επάλξεις, έχοντας εκτενή προϋπηρεσία σε εργοστασιακές ομάδες.
Μετά από την ολοκλήρωση της συνεργασίας με τη Hyundai στα τέλη του 2019, ο Andreas Mikkelsen που νωρίτερα είχε διατελέσει εργοστασιακός οδηγός των Volkswagen, Skoda και Citroen, δεν το έβαλε κάτω. Φέτος, αποφάσισε να κάνει ένα βήμα πίσω, συνταγή που ακολούθησε με επιτυχία και το 2017, οπότε συμμετέχει σε WRC2 και ERC με Skoda Fabia Rally2 evo της Toksport και τις ευλογίες της Skoda Motorsport.
Απώτερος σκοπός; Η επιστροφή στην κορυφαία κατηγορία του θεσμού, όπου κατά γενική ομολογία ανήκει, ενόψει 2022. Άλλωστε, μια ματιά στη στατιστική του Mikkelsen, αποδεικνύει του λόγου το αληθές. Ο Νορβηγός, που φέτος έχει ξανά στο δεξί μπάκετ τον έμπειρο Ola Floene, έχει ξεκινήσει σε 113 αγώνες του WRC, μετρώντας 3 νίκες και 25 τερματισμούς στο βάθρο. Ταυτόχρονα, έχει σημειώσει 114 φορές τον ταχύτερο χρόνο σε ειδική διαδρομή και έχει αποκομίσει 798 βαθμούς.
Λίγες ημέρες πριν από το Ράλλυ Κροατίας, ο Andreas Mikkelsen μας παραχώρησε μια εκτενή συνέντευξη, κατά την οποία μας μίλησε για πολλά: Από το γεμάτο φετινό του πρόγραμμα, μέχρι την πιθανότητα συμμετοχής με WRC φέτος, καθώς και τον απώτερο στόχο της επιστροφής στην κορυφογραμμή του θεσμού, το 2022.
Φυσικά, από μια τέτοια κουβέντα δε θα μπορούσε να απουσιάσει το Ράλλυ Ακρόπολις, όπου ο Mikkelsen σημείωσε τον πρώτο ταχύτερο χρόνο του με το Volkswagen Polo R WRC, το 2013. Καλή ανάγνωση!
Καταρχάς, πώς έχει κυλήσει η σεζόν μέχρι στιγμής; Πώς είναι η συνεργασία με την Toksport; > “Έχοντας συμμετάσχει σε δύο αγώνες, η σεζόν έχει ξεκινήσει αρκετά καλά. Στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο κερδίσαμε και στο Arctic τερματίσαμε στη δεύτερη θέση, όμως πήραμε το μέγιστο των βαθμών από την Power Stage. Προφανώς, ήταν δύσκολο να κάνουμε πολλά περισσότερα στη Φινλανδία, αφού ο συνδυασμός Polo-Lappi ήταν πολύ δυνατός. Νομίζω ότι πήραμε το μέγιστο που μπορούσαμε.
“Οπότε θα έλεγα ότι πάμε καλά, όμως έχουμε δουλειά ώστε να κάνουμε το αυτοκίνητο ακόμη καλύτερο, ιδιαίτερα σε μαλακούς και γρήγορους αγώνες. Νομίζω ότι σε αγώνες με πραγματικά αυξημένη πρόσφυση και πιο πονηρές ειδικές με αρκετές στροφές, το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό. Συνολικά είμαι ευχαριστημένος.
“Όσον αφορά στην Toksport, η συνεργασία είναι ευχάριστη. Πρόκειται για μια πραγματικά επαγγελματική ομάδα, αν και δεν είναι ανήκει σε κατασκευαστή. Θα έλεγα ότι πρόκειται για ένα από τα πιο υψηλά επίπεδα ιδιωτικής ομάδας που έχω δει, είναι σχεδόν σαν να εργάζεσαι σε εργοστασιακή ομάδα. Έχουν πολλή εμπειρία, το αισθάνομαι ήδη και ελπίζω να φέρουμε επιπλέον εμπειρία στην ομάδα, για να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο. Τα πράγματα δείχνουν πολύ θετικά για το υπόλοιπο της σεζόν”.
Έχετε καταλήξει στο οριστικό σας φετινό πρόγραμμα; > “Μετά από το Ράλλυ Κροατίας θα είμαστε πολύ απασχολημένοι από τον Μάιο έως και τον Αύγουστο. Θα είναι ένα τρελό πρόγραμμα. Έχω πολλές υποχρεώσεις φέτος με την Toksport στο WRC2 και το ERC, πιθανότατα θα κάνω δοκιμές σε ελαστικά της Pirelli και θα εξελίξω το νέο Skoda Fabia Rally2 που θα παρουσιαστεί την επόμενη χρονιά. Θα δούμε, ίσως εμπλακώ και με την εξέλιξη κάποιου World Rally Car.
“Είναι συμφέρον για την ομάδα και για εμένα, να κάνουμε πολλά στην αρχή της σεζόν, ώστε να υπάρχει περισσότερος ελεύθερος χρόνος στο δεύτερο μέρος της χρονιάς. Οπότε το σχέδιο είναι να κάνουμε ότι μπορούμε στην αρχή”.
Πόσο έχει αλλάξει το επίπεδο του συναγωνισμού στα αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2 από το 2017, όταν αγωνίστηκες για τελευταία φορά σε αυτή την κατηγορία; > “Το επίπεδο του συναγωνισμού έχει ανέβει. Η ταχύτητα των αυτοκινήτων WRC παραμένει διαφορετική, όμως το 2017 θυμάμαι πως ήταν εύκολο για εμένα να μπω στην κατηγορία και να κυριαρχήσω. Τώρα, οι οδηγοί είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για τους αγώνες. Το WRC+ είναι σημαντικό, αφού όλοι μπορούν να δουν και να μάθουν τις ειδικές διαδρομές, γεγονός που διευκολύνει τη νεότερη γενιά, να γίνει πιο γρήγορη και σταθερή.
“Νομίζω πως η φετινή χρονιά θα αποτελέσει μια κορυφαία πρόκληση. Το πρόγραμμά μου είναι τόσο γεμάτο, που δε θα μπορώ να προετοιμαστώ τόσο καλά για κάθε αγώνα. Όταν κάνεις μόνο αγώνες του WRC, μόλις τερματίσεις από τον έναν αγώνα, προετοιμάζεις τον επόμενο. Υπάρχουν 3-4 εβδομάδες για καλή προετοιμασία, παρακολούθηση videos και όλα. Αυτή λοιπόν είναι, όπως το βλέπω, η μεγαλύτερη πρόκληση για εμένα φέτος.
“Θα πηγαίνω από αγώνες του WRC, στο ERC και ξανά στο WRC χωρίς κενό ενδιαμέσως, που σημαίνει ότι θα φτάνω στον εκάστοτε αγώνα χωρίς πραγματική προετοιμασία. Βέβαια, υπάρχουν και τα θετικά, αφού θα οδηγώ περισσότερο το αυτοκίνητο. Οπότε αυτό θα ισορροπήσει την κατάσταση και θα προσπαθήσω να προετοιμάζομαι, ώστε να είμαι όσο πιο αποδοτικός γίνεται”.
Ποιους θεωρείς ως τους κύριους αντιπάλους σου με αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2; > “Υπάρχουν πολλοί καλοί οδηγοί. Προφανώς ο Ostberg που κέρδισε τον τίτλο πέρυσι, θα είναι διεκδικητής, παρά το γεγονός ότι στη Monza ήταν αρκετά πιο πίσω, αφού τότε διεκδικούσε το πρωτάθλημα και έπρεπε να οδηγήσει έξυπνα. Φέτος θα πιέσει περισσότερο και θα βρίσκεται στο ρυθμό. Ο Oliver (Solberg) είναι νέος και γρήγορος, ενώ νομίζω ότι και ο Fourmaux κάνει καλή δουλειά. Στην άσφαλτο πάει πολύ καλά, να δούμε πώς θα αποδώσει στο χώμα. Ο Ole Christian Veiby είναι καλός, όπως και ο Gryazin, αν και συνήθως κάνει λάθη.
“Αν ο Esapekka (Lappi) κάνει αρκετούς αγώνες, ασφαλώς θα είναι ο πιο δύσκολος αντίπαλος, αφού και το Polo είναι πολύ καλό αυτοκίνητο. Ευελπιστώ να συμμετάσχει σε περισσότερους αγώνες, γιατί θέλω να πάρω εκδίκηση από το Arctic!! Όσο περισσότεροι τόσο το καλύτερο, νομίζω”.
Κάνεις και θα συνεχίσεις, τις δοκιμές με τη Skoda Motorsport. Σε ποια σημεία του τρέχοντος αυτοκινήτου έχετε εστιάσει; > “Το Μόντε Κάρλο αφορούσε περισσότερο την εξοικείωση με το αυτοκίνητο, αφού κυρίως έγκειται στη σωστή επιλογή ελαστικών και όχι τόσο στην εύρεση του τελευταίου δεκάτου του δευτερολέπτου ανά χιλιόμετρο. Μετά, βρεθήκαμε στη Φινλανδία όπου διαπιστώσαμε πως σε στρωτές ειδικές διαδρομές με μεγάλες καμπές, πρέπει να δουλέψουμε στην ισορροπία του αμαξώματος. Παλεύαμε με υποστροφή και αυτό πρέπει να το θεραπεύσουμε, οπότε θα έχουμε μια καλή σειρά δοκιμών ενόψει Κροατίας.
“Γνωρίζω πως η ομάδα μου κάνει καλή δουλειά ώστε να λύσουμε τη μικρή υποστροφή. Προσωπικά, όταν έχω υποστροφή πηγαίνω αργά. Χρειάζομαι ένα ουδέτερο έως λίγο υπερστροφικό αυτοκίνητο. Θα δουλέψουμε σε αυτό και ανυπομονώ για τις δοκιμές της Κροατίας, ώστε να δούμε τα αποτελέσματα όσων κάνουμε στον αγώνα”.
Προηγουμένως αναφέρθηκες και στο νέο Fabia Rally2. Θα είναι εντελώς νέο; Πότε ξεκινούν οι δοκιμές; > “Και εγώ περιμένω ακόμη να μάθω πότε ξεκινούν οι δοκιμές. Η Skoda ήδη προετοιμάζει το αυτοκίνητο και κάνει καλή δουλειά. Δεν ξέρω αν θα είναι εντελώς νέο, θα πρέπει να ρωτήσετε εκείνους, πόσα πράγματα από το τωρινό Skoda θα μεταφερθούν στο νέο. Από ότι καταλαβαίνω, θα έχει αρκετά νέα στοιχεία.
“Κατά συνέπεια, θεωρώ ότι μπορώ να επηρεάσω σε μεγάλο βαθμό την εξέλιξη και αυτή είναι μια καλή πρόκληση. Έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα όπως Ford, Volkswagen, Citroen, Hyundai, Skoda. Θεωρώ ότι πολλά είχαν καλές ιδέες. Αν μπορέσουμε να φέρουμε όλες αυτές τις ιδέες σε ένα αυτοκίνητο, τότε θα δημιουργήσουμε ένα Supercar (γέλια)!
“Ανυπομονώ να προσπαθήσω να κάνω το αυτοκίνητο ουδέτερο, να διαθέτει μεγάλο παράθυρο λειτουργίας, γεγονός που θα δώσει μεγάλη αυτοπεποίθηση στον εκάστοτε οδηγό, είτε αυτός πιέζει τα όρια είτε είναι gentleman driver”.
Στην αρχή της χρονιάς είχες αναφέρει πως στόχος σου είναι να κυριαρχήσεις σε όποιους αγώνες συμμετέχεις. Ο στόχος παραμένει ίδιος, ή αν χρειαστεί να συγκεντρώσεις βαθμούς, θα ακολουθήσεις και πιο συντηρητική τακτική; > “Ασφαλώς θέλω να κυριαρχήσω. Αυτό θα είναι πιο δύσκολο αν συμμετάσχει ο Lappi με το Polo, θα είναι πιο δύσκολος αντίπαλος από τους υπόλοιπους. Φυσικά, στόχος μου σε κάθε αγώνα είναι να κερδίσω.
“Προφανώς κοιτάζουμε και το πρωτάθλημα, οπότε πρέπει να είμαστε έξυπνοι. Για παράδειγμα στο Arctic, βρισκόμασταν στη δεύτερη θέση μετά από τη δεύτερη ημέρα και ήμασταν τόσο πίσω, που δε μπορούσαμε να φτάσουμε στην κορυφή. Σε τέτοια περίπτωση, δεν είμαι διατεθειμένος να κάνω κάτι εντελώς χαζό, απλά για να κάνω κάτι. Έτσι, εστίασα στην Power Stage ώστε να πάρουμε τους μέγιστους βαθμούς”.
Έχεις δηλώσει ότι στόχος σου είναι να κατακτήσεις τους τίτλους, ώστε να επιστρέψεις στην κατηγορία που πολλοί -μεταξύ των οποίων και εμείς- θεωρούν πως ανήκεις. Υπάρχουν φήμες για επαφές με την M-Sport, ώστε να συμμετέχεις σε ορισμένους αγώνες φέτος και για πλήρες πρόγραμμα το 2022. Το επιβεβαιώνεις; Έχεις έρθει σε επαφή και με τις υπόλοιπες ομάδες; > “Σίγουρα, προσπαθώ να κρατήσω ανοιχτές όλες μου τις επιλογές. Ποτέ δεν ξέρεις πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα. Ναι, υπήρξαν επαφές για ορισμένους αγώνες αυτή τη χρονιά με αυτοκίνητο WRC. Έπειτα ήρθε η Skoda με μια πολύ καλή πρόταση, που θα με διατηρήσει σε καλή φόρμα.
“Έχω εστιάσει στην επιστροφή στην κορυφαία κατηγορία του WRC το 2022 και πρέπει να βρω τον καλύτερο τρόπο ώστε να το πετύχω. Η συμφωνία με τη Skoda δεν περιλαμβάνει αποκλειστικότητα, που σημαίνει ότι μπορώ να ενταχθώ σε άλλο project, ακόμη και σε εξέλιξη άλλων αυτοκινήτων, εφόσον φυσικά δεν είναι προδιαγραφών Rally2.
“Ναι, έχω έρθει σε επαφές με την M-Sport Ford. Υπάρχει ακόμη στο τραπέζι η σκέψη να κάνουμε έναν ή δύο αγώνες μαζί φέτος, ώστε να αποκτήσουμε μια πρώτη αίσθηση και να δούμε τι θα φέρει το μέλλον. Διατηρώ ανοιχτές όλες τις επιλογές, καθώς το σημαντικό είναι να επιστρέψω στο WRC το 2022”.
Μήπως αυτός ήταν και ένας λόγος ώστε να προτιμήσεις να είσαι πιο “ελεύθερος” στο δεύτερο μέρος της σεζόν; > “Ναι, αυτό ήταν μέρος του σχεδιασμού, ώστε να μπορώ να ενταχθώ σε ένα πρόγραμμα που περιλαμβάνει εξέλιξη αυτοκινήτου προδιαγραφών Rally1 για το 2022. Θεωρώ πως δεν υπάρχουν πολλοί οδηγοί οι οποίοι δε βρίσκονται σε ομάδα αυτή τη στιγμή και μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο. Νομίζω πως είμαι μάλλον ο μοναδικός που έχει βρεθεί σε τόσα διαφορετικά αυτοκίνητα, διαθέτει διαφορετικές εντυπώσεις και αίσθηση για τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να λειτουργήσει ένα αυτοκίνητο για να γίνει ταχύτερο.
“Θεωρώ ότι μπορώ να συνεισφέρω πραγματικά στην εξέλιξη ενός νέου αυτοκινήτου, ήδη κάνω “πρακτική” μου με τη Skoda φέτος. Φυσικά τα αυτοκίνητα WRC είναι διαφορετικά, όμως έχω την πεποίθηση πως γνωρίζω τι ζητάω από ένα αυτοκίνητο, ώστε να το κάνω όσο πιο γρήγορο γίνεται. Ταυτόχρονα, έχω εξελίξει και τα ελαστικά της Pirelli, οπότε συνολικά βρίσκομαι σε καλή θέση ενόψει 2022″.
Πώς αισθάνεσαι για τη νέα, υβριδική εποχή του WRC; Θεωρείς ότι είναι μια κίνηση προς τη σωστή κατεύθυνση; > “Νομίζω πως συνολικά ο μηχανοκίνητος αθλητισμός βρίσκεται σε φάση αλλαγής, καθώς περνάει από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης σε πιο ηλεκτρικά και “πράσινα” σύνολα. Θεωρώ πως ο υβριδισμός είναι ένα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Δεν είμαι βέβαιος πως είναι αρκετό για να προσελκύσει νέους κατασκευαστές.
“Νομίζω πως όταν γίνει αμιγώς ηλεκτρικό, τότε θα είναι ένα πολύ ελκυστικό πρωτάθλημα για όλους τους κατασκευαστές, όμως αυτό εντάσσεται σε πιο μακρινό μέλλον. Η κίνηση προς τα υβριδικά είναι σωστό βήμα και είμαι χαρούμενος που και οι 3 κατασκευαστές δεσμεύτηκαν για την παρουσία τους. Είμαι βέβαιος πως θα δούμε ορισμένα πολύ ωραία αυτοκίνητα”.
Μέχρι στιγμής, έχει χρειαστεί να “κατέβεις” κατηγορία 3 φορές και σε κάθε περίπτωση, έχεις καταφέρει να ανέβεις ξανά. Αν σκεφτούμε πως είσαι αναμφίβολα ένας από τους ταχύτερους οδηγούς, πώς καταφέρνεις να διατηρείς το κίνητρο ώστε να επιστρέψεις; > “Νομίζω ότι όλη μου η καριέρα ήταν έτσι. Ήμουν πολύ καλός στο σκι, όμως ένας τραυματισμός με κράτησε πίσω και βρήκα άλλο σπορ, τα ράλλυ. Η οικονομική κρίση εμφανίστηκε, ο πατέρας μου δε μπορούσε να με υποστηρίξει και έπρεπε να παλέψω για να επιστρέψω. Στην Volkswagen όλα έδειχναν όμορφα, όμως το πρόγραμμα σταμάτησε και βρέθηκα πάλι κάτω, αναζητώντας την επιστροφή μέσω του WRC2. Έπειτα, βρέθηκα στην Hyundai όπου δε μπορούσα να οδηγήσω αποτελεσματικά το αυτοκίνητο λόγω του οδηγικού μου στυλ.
“Τώρα πρέπει να ανέβω ακόμη έναν λόφο. Είμαι 31 ετών και έχω ανέβει και κατέβει πολλές φορές. Πάντως, δεν χάνω το κίνητρό μου και για να είμαι ειλικρινής, τώρα νιώθω πιο πλήρης ως οδηγός από την εποχή που βρισκόμουν στη Volkswagen. Τότε ήμουν πιο νέος και παρόλα αυτά, σε κάποιο σημείο ήμουν ανταγωνιστικός απέναντι στον Ogier.
“Όταν έχω ένα αυτοκίνητο που πραγματικά μου ταιριάζει, έχω την πεποίθηση ότι μπορώ να παλέψω για νίκες, ακόμη και τον παγκόσμιο τίτλο. Απλά χρειάζομαι μια νέα ευκαιρία και ένα αυτοκίνητο που θα απολαμβάνω να οδηγώ. Όταν χαμογελώ ενώ οδηγώ, δεν υπάρχουν πολλοί που μπορούν να με ανταγωνιστούν. Απλά πρέπει να βρω το χαμόγελό μου, το οποίο πάλευα να διατηρήσω όταν οδηγούσα το Hyundai. Ήταν μια πολύ δύσκολη περίοδος της καριέρας μου.
“Οπότε, τώρα ευελπιστώ να ανέβω αυτό το βουνό και να μείνω εκεί”.
Ποιο είναι το αγαπημένο σου αγωνιστικό αυτοκίνητο; > “Είμαι από τους λίγους τυχερούς που οδήγησαν το Volkswagen Polo R WRC. Έκανε ότι ήθελες, ήταν πολύ εύκολο, οπότε θα έλεγα πως είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που οδήγησα ποτέ.
“Πρέπει να πω πάντως, ότι και το Hyundai όταν λειτουργούσε σε οδόστρωμα με καλή πρόσφυση, δεν ήταν κακό. Ήταν πολύ διασκεδαστικό στην οδήγηση με τα νέα αεροδυναμικά. Όμως γενικά, θα πω το Polo”.
Ποιος είναι ο αγαπημένος σου αγώνας; > “Πάντοτε απολάμβανα το Ράλλυ Πολωνίας, πολύ γρήγορος αγώνας. Η Φινλανδία είναι φανταστική όταν έχεις καλό αυτοκίνητο και αυτοπεποίθηση, αλλά μπορεί να γίνει ο χειρότερος αγώνας αν δεν έχεις αυτοπεποίθηση.
“Έχω όμορφες εμπειρίες και από την Ελλάδα, ανυπομονώ να επιστρέψω. Νομίζω ότι στην Ελλάδα κέρδισα την πρώτη μου ειδική με το Polo και τερμάτισα στην 4η θέση, που ως τότε ήταν το καλύτερό μου αποτέλεσμα. Πάντοτε απολάμβανα τον αγώνα. Ακόμη, αν και δεν εντάσσεται στο WRC, μου αρέσει το Ράλλυ Azores από το ERC, ενώ και το Ράλλυ Μόντε Κάρλο είναι από τα αγαπημένα μου”.
Καθώς αναφέρθηκες στο Ράλλυ Ακρόπολις, θα λάβεις μέρος; > “Το ελπίζω. Δεν έχουμε ακριβές σχέδιο ακόμη. Για να κερδίσεις το WRC2 στην Ελλάδα, νομίζω ότι χρειάζεται εμπειρία, πρέπει να γνωρίζεις πότε να πιέσεις και πότε να οπισθοχωρήσεις, πόσο πρέπει να πιέσεις στα διαφορετικά οδοστρώματα και νομίζω ότι το Skoda είναι δυνατό αυτοκίνητο. Νομίζω πως έχουμε πολύ καλό συνδυασμό, αλλά πρέπει να συζητήσουμε με την ομάδα. Ασφαλώς, με ενδιαφέρει να κάνω τον αγώνα”.
Ποιο είναι το μήνυμα που θα ήθελες να στείλεις στους Έλληνες φιλάθλους; > “Το μήνυμα που θέλω να στείλω είναι πως πέρασα πραγματικά ωραία την τελευταία φορά που συμμετείχα στο Ράλλυ Ακρόπολις. Έχω επισκεφθεί την Ελλάδα για διακοπές, ήταν επίσης ωραία, όμως ανυπομονώ να επιστρέψω για να συμμετάσχω στο ράλλυ”.
Αν μπορούσες να επανεκκινήσεις έναν αγώνα, ποιος θα ήταν και γιατί; > “Νομίζω πως θα ήταν το πρώτο μου ράλλυ με την Skoda UK στο IRC, το 2011. Η Skoda UK είχε πάρει έναν Νορβηγό οδηγό, που ήταν σημαντικά νέα για την εποχή και υπήρχε μεγάλη κριτική. Προετοιμαστήκαμε για το Ράλλυ Μόντε Κάρλο με 10 ημέρες δοκιμών και είχα έξοδο μετά από 350 μέτρα στην πρώτη ειδική διαδρομή. Ήταν το χειρότερο συναίσθημα που έχω νιώσει. Τελικά η σεζόν εξελίχθηκε πολύ καλά γιατί κατακτήσαμε το Πρωτάθλημα, όμως θα ήθελα να είχα προσφέρει μια καλύτερη εκκίνηση στην ομάδα”.
Θα περίμενε κάποιος να αναφέρεις το Ράλλυ Σουηδίας 2015 με το Polo R WRC, όταν έχασες οριακά τη νίκη στην τελευταία ειδική διαδρομή… > “Α, ναι. Η νίκη ήταν αρκετά πιθανή αν δεν είχα κάνει το λάθος στην τελευταία ειδική διαδρομή εκεί. Αυτός είναι επίσης ένας αγώνας που θα ήταν καλό αν μπορούσα να ξανακάνω…”.
Photos: Θάνος Ηλιόπουλος, Νίκος Κατίκης-Rallypixels, Red Bull, Hyundai Motorsport, Andreas Mikkelsen Social Media