H Renault «παγώνει» τα σχέδια εισόδου της Ampere στις διεθνείς χρηματαγορές
Η Renault «παγώνει» στα σχέδια εισόδου στις χρηματαγορές του επιχειρηματικού της βραχίονα που ασχολείται αποκλειστικά με τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Ιδού το γιατί.
Η Renault βάζει φρένο στην προγραμματισμένη είσοδο στις χρηματαγορές της μονάδας ηλεκτρικών οχημάτων της που είναι γνωστή πλέον με το όνομα Ampere, λέγοντας ότι «δεν πληρούνται οι τρέχουσες συνθήκες της αγοράς».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault, Luca de Meo, δήλωσε σήμερα μετά το κλείσιμο των συναλλαγών στις χρηματαγορές ότι η ματαίωση των σχεδίων της εταιρείας δεν θα έχει καμία επίδραση στις οικονομικές προσδοκίες της αυτοκινητοβιομηχανίας και τη στρατηγική κατανομής των κεφαλαίων της.
Η δημόσια εγγραφή της Ampere επρόκειτο να πραγματοποιηθεί το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν αναμένεται να συμβεί.
Η Renault είπε ότι θα συνεχίσει να χρηματοδοτεί την Ampere μέχρι να φτάσει στο σημείο να είναι κερδοφόρα το 2025. Η μονάδα περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή όλες τις δραστηριότητες της Renault στον τομέα της ηλεκτρικής κινητικότητας, συμπεριλαμβανομένου ενός ομίλου εργοστασίων στη βόρεια Γαλλία, και περίπου 11.000 υπαλλήλους.
Η Renault έθεσε οικονομικούς στόχους για τη Ampere τον περασμένο Νοέμβριο, αναφέροντας ότι προσβλέπει σε έσοδα άνω των 10 και 25 δισεκατομμυρίων ευρώ έως το 2025 και το 2031 αντίστοιχα, καθώς και σε λειτουργικό περιθώριο κέρδους τουλάχιστον 10% από το 2030 και μετά.
Η Ampere, η οποία ξεκίνησε να λειτουργεί ξεχωριστά από τη μητρική της εταιρεία την 1η Νοεμβρίου, αναμενόταν να έχει έσοδα περίπου 2,8 δισ. ευρώ φέτος, ανέφερε η Renault. Η Ampere στοχεύει σε πωλήσεις 300.000 EVs το 2025, από 45.000 το 2023. Οι πωλήσεις θα αυξηθούν στο 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα το 2031, σύμφωνα με τον προγραμματισμό των Γάλλων.
Η Ampere σχεδιάζει μια γκάμα αποτελούμενη από επτά EV μέχρι το 2031, συμπεριλαμβανομένου ενός αυτοκινήτου πόλης που κοστίζει λιγότερο από 20.000 ευρώ για να αντικαταστήσει το σημερινό Renault Twingo.
Η Renault αναφέρει ότι η Ampere θα είναι κερδοφόρα επειδή μπορεί επιτύχει την πολυπόθητη ισοτιμία τιμής ανάμεσα σε ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ένα ηλεκτρικό γρηγορότερα από άλλους κατασκευαστές EV «επειδή συνδυάζει την ευελιξία μιας startup με την εμπειρία μιας παλαιάς αυτοκινητοβιομηχανίας στην ανάπτυξη και παραγωγή».
Η εταιρεία σχεδιάζει να μειώσει το κόστος ανάπτυξης και παραγωγής των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων κατά 40% σε μία μόνο γενιά μοντέλων. Αυτό θα επιτρέψει στη Renault να μειώσει τις τιμές, όπως επικαλείται η ίδια.