Bugatti W16 Mistral – Το απόλυτο roadster των 1.600 ίππων
Η Bugatti W16 Mistral, η ανοιχτή εκδοχή της Chiron, θα είναι το τελευταίο roadster της μάρκας που θα βασίζεται στον θηριώδη κινητήρα W16 των 1.600 ίππων.
Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ FERRARI (διαβάστε εδώ το άρθρο του Δημήτρη Γιόκκα)
Η W16 Mistral είναι το πρώτο roadster της Bugatti μετά την Veyron Grand Sport Vitesse του 2012 που θα κυκλοφορήσει στους δρόμους, αλλά παράλληλα και το τελευταίο του «είδους» που θα εφοδιάζεται με τον θηριώδη W16 κινητήρα των 8 λίτρων με τα τέσσερα turbo και τους 1.600 ίππους.
Αρχικά η Bugatti δεν είχε στα πλάνα της να δημιουργήσει μια ανοιχτή εκδοχή της Chiron, έτσι όταν αυτή η απόφαση πάρθηκε για την κατασκευή της W16 Mistral έπρεπε να γίνουν όλα από την αρχή, με την απαραίτητη προσοχή, έτσι ώστε να πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές της εταιρείας.
Δεν είναι απλώς μια Chiron χωρίς οροφή, που έχει ως στόχο τον εντυπωσιασμό που προκαλούν πάντα τα ανοιχτά μοντέλα, αλλά ένα απόλυτο hypercar, που συμπεριφέρεται όπως η κλειστή εκδοχή. Εξάλλου η Bugatti έχει την ιστορία για να υποστηρίξει ένα τέτοιο μοντέλο, μετρώντας πάνω από έναν αιώνα στην κατασκευή μερικών από τα καλύτερα roadster που δημιουργήθηκαν ποτέ.
Από τα μέσα της δεκαετίας του 1920 έως τα τέλη του 1930 τα ανοιχτά αυτοκίνητα που κατασκεύασε η Bugatti ήταν λίγα σε αριθμό, αλλά με την απόλυτη δέσμευση της εταιρείας στην τελειότητα. Σε αυτά περιλαμβάνονται το Type 40 A, το Type 41 Roadster Esders, το Type 55 Roadster και το εμβληματικό Type 57 Roadster Grand Raid Gangloff.
Ο σχεδιασμός και η μηχανική της W16 Mistral είναι προσεγμένα στη λεπτομέρεια, έτσι ώστε να ενισχυθεί το πλαίσιο, για καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά και την απαιτούμενη, όπως αυτά της κλειστής Chiron, συνδυάζοντας σε ένα ελκυστικό πακέτο, επιδόσεις, άνεση και πολυτέλεια. Σίγουρα η πρόκληση της δημιουργίας ενός ανοιχτού αυτοκινήτου που να κινείται με 420 χλμ./ώρα είναι μεγάλη.
Οι αλλαγές στην εξωτερική σχεδίαση επέφεραν και νέα πράγματα όσον αφορά την αεροδυναμική και το σύστημα εισαγωγής αέρα που είναι απαραίτητος για την ψύξη του W16 κινητήρα. Παράλληλα, οι καμάρες του αμαξώματος πάνω τα κεφάλια των επιβαινόντων είναι κατασκευασμένες από ανθρακονήματα, με υψηλή αντοχή, που μπορούν να υποστηρίξουν όλο το βάρος του αυτοκινήτου, στην περίπτωση που αυτό ανατραπεί.
Η ανοιχτή οροφή επιτρέπει στον υπέροχο ήχο του W16 να περάσει αβίαστα μέσα στην καμπίνα, δημιουργώντας μια μοναδική ακουστική αίσθηση. Ωστόσο, η W16 Mistral δεν περιορίζεται μόνο στον ήχο του κινητήρα για να ψυχαγωγεί τους πλούσιους επιβαίνοντες, καθώς διαθέτει και ένα από τα καλύτερα ηχοσυστήματα υψηλής πιστότητας, που εξελίχθηκε ειδικά για ανοιχτό αυτοκίνητο.
Το δέρμα που έχει χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό ακολουθεί τις αυστηρότερες προδιαγραφές κατασκευής της Bugatti και έχει έχει ελεγχθεί και παραχθεί σχολαστικά προκειμένου να τοποθετηθεί προσεκτικά στα επιλεγμένα σημεία. Το αλουμίνιο είναι υλικό που βρίσκει εφαρμογή στο εσωτερικό της W116 Mistral και πιο συγκεκριμένα στον επιλογέα, ο οποίος διαθέτει σαν σχέδιο τον διάσημο ελέφαντα της Bugatti, που τον καθιστά ακόμα πιο ξεχωριστό.
Η Bugatti W16 θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, μόλις 99, με την τιμή της να υπολογίζεται κοντά στα 5 εκατομμύρια ευρώ.
Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ FERRARI (διαβάστε εδώ το άρθρο του Δημήτρη Γιόκκα)