Πρώτη γεύση από το νέο VW ID. 2all SUV
Η VW προτίθεται να κατασκευάσει και μια SUV παραλλαγή του μικρού ηλεκτρικού ID. 2all των 25.000€ που θα αποτελέσει -τόσο στη θεωρία όσο και στην πράξη- τον αντικαταστάτη του T-Cross.
Με το επερχόμενο, αμιγώς ηλεκτρικό ID.2all να αντικαθιστά, με τον έναν ή άλλο τρόπο, το Polo στην προϊοντική φαρέτρα της VW αποτελώντας την πιο προσιτή EV πρόταση για τη μητρική εταιρεία του VW Group, το επίσης νέο ID. 2all SUV, το οποίο «φωτογραφίζει» σήμερα το γερμανικό εργοστάσιο, αναμένεται με τη σειρά του να διαδεχτεί το γνωστό και μη εξαιρετέο σήμερα Τ-Cross.
Βασισμένη στην ίδια και τροποποιημένη πλατφόρμα MEB Entry με το ID. 2all -που όπως όλα δείχνουν θα πάρει τον δρόμο για τη γραμμή παραγωγής υπό τη σκέπη της ονομασίας «ID.2» – η SUV παραλλαγή του μικρού EV θα κατασκευαστεί στην Ισπανία, μαζί με την hatchback εκδοχή της αλλά και «δίπλα» στο ομογάλακτα Cupra Raval και ένα αντίστοιχο μοντέλο από το στρατόπεδο της Skoda.
Σε κάθε περίπτωση, η VW αναμένεται να αποκαλύψει το νέο ID. 2all SUV, σε πρωτότυπη μορφή, μέσα στο 2024, πριν παρουσιάσει το αυτοκίνητο παραγωγής την επόμενη χρονιά, λίγους μήνες μετά το «χαμηλό» ID. 2all.
Όπως ανακοίνωσε σήμερα η VW, η διάθεση του νέου EV SUV στις παγκόσμιες αγορές θα πραγματοποιηθεί το 2026, ένα χρόνο αργότερο από το εμπορικό ντεμπούτο του ID. 2all.
Αμφότερα αναμένεται να είναι εξοπλισμένα με μια ιδιαίτερα αποδοτική τεχνολογία κίνησης, μπαταρίας και φόρτισης. Εν προκειμένω, θα τροφοδοτούνται, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ενδείξεις, από έναν ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη ισχύ 166 kW (226 ίπποι), ενώ η αγνώστου ταυτότητας και χωρητικότητας μπαταρία που θα τα συνεπικουρεί θα εξασφαλίζει με μια πλήρη φόρτιση αυτονομία έως και 450 χιλιόμετρα.
Μπορεί η χωρητικότητα της μπαταρίας να μην ανακοινώνεται, ωστόσο η VW έχει ήδη αναφέρει ότι η φόρτισή της από το 10% στο 80% της μέγιστης αποθηκευτικής της δυναμικής θα διαρκεί μόλις 20 λεπτά.
Τα δύο…ID. 2all θα είναι σε θέση να επιταχύνουν από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω από 7 δλ. Η δε τελική τους ταχύτητα θα περιορίζεται – όπως σε πολλά ακόμα EV – στα 160 χλμ./ώρα.