Αποκάλυψη για τη νέα McLaren GTS
Η McLaren δίνει νέα πνοή στο GT μοντέλο της, με αλλαγές ουσίας εντός και εκτός και περισσότερη ισχύ για τον καταξιωμένο V8 κινητήρα.
Επί της ουσίας, αυτή η McLaren δεν είναι παρά η facelift εκδοχή της γνωστής GT, η οποία έρχεται ξανά στο προσκήνιο στοχεύοντας καταξιωμένα σπορ κουπέ μοντέλα της παγκόσμιας αυτοκινητικής σκακιέρας, όπως η Porsche 911 Turbo S και η Bentley Continental GT.
Σχεδιαστικά, οι πινελιές διαφοροποίησης είναι περιορισμένες. Ωστόσο, άμεσα διακριτές για τους φίλους της βρετανικής φίρμας και αφορούν το νέο κάτω τμήμα του εμπρός προφυλακτήρα, το οποίο διαθέτει τώρα διαφορετικές εισαγωγές αέρα για διοχέτευση περισσότερου αέρα στο ψυγείου του αυτοκινήτου. Αλλαγές εντοπίζονται και στο πίσω μέρος, χάρη στα ανασχεδιασμένα αεροδυναμικά στοιχεία που επιτρέπουν βελτιωμένη ροή αέρα και στον V8 κινητήρα με τα δύο τούρμπο.
Άλλες λεπτομέρειες είναι ο διαφορετικός πίσω διαχύτης, το gloss black φινίρισμα των απολήξεων του 4λιτρου κινητήρα καθώς και νέες λεπτομέρειες στην εξωτερική αμφίεση του βρετανικού κουπέ από carbon.
Η νέα GTS συνεχίζει να υποστηρίζεται από το μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα MonoCell II-T της McLaren, το οποίο διαθέτει ισχυρή δομή αλλά και την ακαμψία που απαιτεί ένα υπεραυτοκίνητο με τον κινητήρα εγκατεστημένο στο κέντρο. Η οροφή είναι κατασκευασμένη από ανακυκλωμένες ίνες άνθρακα, μια από τις πολλές λύσεις εξοικονόμησης βάρους στην που ενσωματώνει η νέα GTS, η οποία συμβάλλει στη βέλτιστη απόδοση και δυναμική του οχήματος.
Διαβάστε εδώ: Πιο σημαντικός ο «θεός του έρωτα» από τον «πατριάρχη της αυτοκίνησης» για τη Ferrari
Ένα από τα σημαντικότερα επιτεύγματα του αυτοκινήτου είναι το χαμηλό -για τα δεδομένα της κατηγορίας- βάρος του. Με μόλις 1.520 κιλά, η McLaren υποστηρίζει ότι πρόκειται για το top μοντέλο στο συγκεκριμένο είδος όσον αφορά την αναλογία βάρους/ισχύος, ήτοι 418 ίππους ανά τόνο.
Η ισχύς του V8 κινητήρα με τα δύο τούρμπο και την κωδική ονομασία M840TE έχει αυξηθεί στους 635 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. Σύμφωνα με την McLaren, οι επιπλέον 15 ίπποι του 4λιτρου συνόλου προέρχονται από τον νέο στροφαλοφόρου άξονα και τον αναθεωρημένο χρονισμό ανάφλεξης. Οι επιδόσεις δε που εξασφαλίζει είναι εντυπωσιακές, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 3,2 δευτερόλεπτα και το 0-200 χλμ./ώρα σε μόλις 8,9 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα της νέας GTS είναι 326 χλμ./ώρα.
Μέσω του Active Dynamics Panel, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει πλέον δύο επιπλέον drive modes – τα Sport και Track. Με το 7τάχυτο SSG κιβώτιο ταχυτήτων να παραμένει ως είχε, οι μηχανικοί της McLaren επενέβησαν στη ρύθμιση του τιμονιού, στo set up της adaptive ανάρτησης καθώς και στις προδιαγραφές των κεραμικών φρένων της GTS που αποτελούνται από δίσκους 390 και 380 χλστ. σε συνδυασμό με 6πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες, αντίστοιχα – μόλις 32 μέτρα αρκούν προκειμένου το βρετανικό κουπέ να ακινητοποιηθεί πλήρως από τα 100 χλμ./ώρα.
Βελτιώσεις έγιναν και στο σύστημα ανύψωσης του εμπρός μέρος, που τώρα μπορεί να «σηκώνει» το ρύγχος του αυτοκινήτου ηλεκτρονικά κατά 20 χλστ. σε μόλις 4 δλ. εξασφαλίζοντας επαρκέστερη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με τα… στάνταρ 110 χλστ.