Lancia Ypsilon: Αποκαλύψεων συνέχεια
Το δεύτερο στάδιο αποκάλυψης της νέας Lancia Ypsilon έρχεται με μια φωτογραφία του εμπρός μέρους της, που δείχνει ξεκάθαρα τη νέα φωτεινή υπογραφή της.
Η πρεμιέρα της πολυαναμενόμενης Lancia Ypsilon έχει οριστεί για τον Φεβρουάριο του 2024. Η παγκόσμια πρεμιέρα της θα γίνει εντός έδρας στο Μιλάνο, την πόλη της μόδας. Σήμερα οι Ιταλοί προχώρησαν στο επόμενο βήμα της -μερικής- αποκάλυψης του μοντέλου, που αφορά το εμπρός μέρος του.
Αυτό χαρακτηρίζεται από μια λεπτή φωτεινή μπάρα, που θα αποτελεί και την υπογραφή του μικρού ιταλικού μοντέλου, αντλώντας έμπνευση από το Pu+Ra HPE concept. Η μικρή κάθετη φωτεινή γραμμή σχηματίζει ένα νοητό «T», με το όνομα της Lancia να είναι γραμμένο πιο πάνω στο εμπρός μέρος του καπό με μια μοντέρνα γραμματοσειρά.
Για τη σχεδίασή της, όπως τονίζουν οι Ιταλοί, παίρνουν ιδέες από το παρελθόν δείχνοντας παράλληλα το μέλλον. Κύρια πηγή έμπνευσης για το εμπρός μέρος της νέας Lancia Ypsilon έχει αποτελέσει η Lancia Beta Montecarlo, με το μαύρο φινίρισμα να δίνει μια ιδιαίτερη νότα. Στη νέα γενιά της Ypsilon δεν θα είναι ματ, αλλά γυαλιστερό μαύρο, έχοντας ως στόχο να αναδείξουν ακόμα περισσότερο τα γράμματα.
Έτσι, με αυτή τη φωτογραφία του εμπρός μέρους συμπληρώθηκε ένα ακόμα κομμάτι του παζλ. Λίγο καιρό πριν είχαμε πάρει μια γεύση από το εσωτερικό, με ένα στρογγυλό τραπέζι να δίνει το στίγμα.
Made in Spain
Η συναρμολόγηση της νέας Lancia Ypsilon θα γίνεται στην Ισπανία, στο εργοστάσιο που βρίσκεται στη Σαραγόσα. Η νέα Ypsilon τελικά δεν είναι SUV, όπως οι φήμες ήθελαν, αλλά ένα supermini, όπως το Peugeot 208 και Opel Corsa, με τα οποία μοιράζεται την πλατφόρμα CMP. Αυτή επιτρέπει στο μοντέλο να εφοδιάζεται τόσο με θερμικούς κινητήρες, μαζί με ήπια υβριδικές εκδόσεις, ενώ μπορεί να είναι και αμιγώς ηλεκτρικό.
Αυτή η τελευταία θα είναι και η έκδοση που θα κάνει πρεμιέρα η Lancia Ypsilon τον Φεβρουάριο του 2024, ενώ αργότερα αναμένεται να ενσωματωθούν στη γκάμα της και εκδόσεις βενζίνης.
Με δεδομένο ότι έχει την ίδια βάση με τα μοντέλα που προαναφέραμε, θα πρέπει να περιμένουμε να κινείται με ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 156 ίππων, που θα έχει αυτονομία 400 χιλιομέτρων. Όσον αφορά τις εκδόσεις βενζίνης, αυτές θα βασίζονται στον 3κύλινδρο 1.2 turbo με απόδοση που θα ξεκινάει από 100 ίππους και θα συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα.