To σύστημα Exit Warning στα μοντέλα της VW
Και η VW εισάγει στα «δικά» της ID.7, Tiguan και ID.4 και ID.5 το σύστημα Exit Warning.
Η κορυφαία και πλέον εξελιγμένη εκδοχή του συστήματος Exit Warning της VW απαντάται στο νέο, αμιγώς ηλεκτρικό ID.7 που οδηγήσαμε στη Γαλλία πριν μερικές εβδομάδες. Εν προκειμένω, το σύστημα Προειδοποίησης Εξόδου της γερμανικής εταιρίας σκανάρει την περιοχή πίσω από το αυτοκίνητων μέσω των ραντάρ που βρίσκονται αριστερά και δεξιά στον πίσω προφυλακτήρα και ενημερώνει τους επιβάτες για το επερχόμενο κίνδυνο πριν καν οι επιβάτες ανοίξουν την πόρτα.
Εάν πλησιάζει ένας χρήστης του δρόμου, ένα φως LED στον εξωτερικό καθρέφτη ανάβει αυτόματα, αποτελώντας το πρώτο επίπεδο προειδοποίησης. Εάν παρόλα αυτά κάποιος από τους επιβάτες… επιμείνει να ανοίξει την πόρτα, η τελευταία καθυστερεί να ανταποκριθεί στη σχετική εντολπη για σύντομο χρονικό διάστημα. Όταν τελικά ανοίξει, ακούγεται ένα προειδοποιητικό σήμα.
Επιπλέον, το σύστημα υποβοήθησης παραμένει ενεργό για τρία λεπτά μετά τη στάθμευση και απενεργοποίηση του ID.7 για να καλύψει όλους τους επιβάτες που βγαίνουν από το όχημα.
Το σύστημα στο νέο Passat και το νέο Tiguan λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο χρησιμοποιώντας το φως LED στον αντίστοιχο εξωτερικό καθρέφτη για να ενημερώνει τους επιβάτες του οχήματος εάν κάποιος χρήστης του δρόμου πλησιάζει από πίσω, πριν καν κάποιος από αυτούς αγγίξει την εσωτερική χειρολαβή μιας πόρτας. Εάν παρόλα αυτά η πόρτα ανοίξει, μία ηχητική προειδοποίηση ακούγεται μέσω του ηχείου που βρίσκεται στη σχετική πόρτα. Δεδομένου ότι και τα δύο αυτά είναι εξοπλισμένα με μηχανικές κλειδαριές θυρών, η δυνατότητα καθυστέρησης ανοίγματος πόρτας, την οποία διαθέτει το ID.7, δεν είναι διαθέσιμη.
Το Exit Warning είναι προαιρετικά διαθέσιμο στα ηλεκτρικά ID.4 και ID.5. Εδώ, η λειτουργία του συστήματος είναι σχεδόν ο ίδιος όπως στο ID.7. Με μία μόνο εξαίρεση: το φως LED στον εξωτερικό καθρέφτη ενεργοποιείται μόνο σε περίπτωση κινδύνου όταν οι επιβάτες χειρίζονται μία από τις χειρολαβές της πόρτας. Τα άλλα επίπεδα προειδοποίησης – το ηχητικό σήμα στην αντίστοιχη πόρτα και η καθυστέρηση ανοίγματος – είναι πανομοιότυπα με αυτά στο ID.7.
Το πρώτο όχημα της VW με σύστημα προειδοποίησης εξόδου ήταν το τρέχον Golf. Εδώ, το σύστημα λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο με τα ID.4 και ID.5.