WRC – Ράλλυ Πορτογαλίας: Ο Sordo τρίτος οδηγός της Hyundai
H Hyundai Motorsport ανακοίνωσε ότι στο Ράλλυ Πορτογαλίας, 4ο γύρο του φετινού WRC, ο Dani Sordo θα οδηγήσει το τρίτο Hyundai i20 Coupe WRC, πλαισιώνοντας τους Ott Tanak και Thierry Neuville.
H Hyundai Motorsport ανακοίνωσε ότι στο Ράλλυ Πορτογαλίας, 4ο γύρο του φετινού WRC, ο Dani Sordo θα οδηγήσει το τρίτο Hyundai i20 Coupe WRC, πλαισιώνοντας τους Ott Tanak και Thierry Neuville.
Το rotation στο τρίτο αγωνιστικό μπάκετ της Hyundai Motorsport συνεχίζεται. Ενόψει του 4ου αγώνα της φετινής χρονιάς, που θα είναι το χωμάτινο Ράλλυ Πορτογαλίας στις 20-23 Μαΐου, στην ομάδα του Andrea Adamo θα επιστρέψει ο Dani Sordo.
Ο Ισπανός, που έλαβε μέρος στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς, Ράλλυ Μόντε Κάρλο, αναμένεται να κάνει ντεμπούτο με τον νέο του συνοδηγό, Borja Rozada. Φυσικά, τα άλλα δύο Hyundai i20 Coupe WRC, θα μοιραστούν όπως σε κάθε αγώνα της σεζόν, οι Ott Tanak-Martin Jarveoja και Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe.
“Είμαι πολύ χαρούμενος που θα απολαύσω ξανά έναν ιδιαίτερο αγώνα όπως το Ράλλυ Πορτογαλίας! Αυτή τη χρονιά θα επιστρέψουμε με μεγαλύτερο κίνητρο από ποτέ. Θα σας δω σύντομα”, ανέφερε στα προσωπικά του social media ο Dani Sordo.
Διαβάστε εδώ την ανάρτηση του Ισπανού
¡Súper contento de poder volver a disfrutar del @rallydeportugal! Regresamos allí este año con más ganas que nunca. ¡Nos vemos pronto! ?
——
Super happy to enjoy again @rallydeportugal! This year we’ll be back there more motivated than ever. See you soon! ?#HMSGOfficial #WRC pic.twitter.com/YDo5pPgEnv— Dani Sordo (@DaniSordo) April 13, 2021
Υπενθυμίζουμε, ότι μετά από το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, όπου ο Sordo τερμάτισε στην 5η θέση με συνοδηγό τον Carlos Del Barrio, το τρίτο Hyundai i20 Coupe WRC της εργοστασιακής ομάδας μοιράζονται, στο Ράλλυ Arctic Φινλανδίας και στο προσεχές Ράλλυ Κροατίας, οι Craig Breen-Paul Nagle.
Πάντως, αυτό έχει και θετική πλευρά για τον Ισπανό, ο οποίος ιδιαίτερα κατά την πρώτη ημέρα, θα ξεκινάει αρκετά πιο πίσω από τους πρωτοπόρους. Αυτό, θα του προσφέρει τη δυνατότητα να κινηθεί σε πιο καθαρή αγωνιστική γραμμή και να έχει, θεωρητικά, πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων του που συμμετέχουν σε ολόκληρο το πρωτάθλημα.
Photos: Hyundai Motorsport