Ferrari: Τι πουλά περισσότερο; Υβριδικά ή βενζινοκίνητα μοντέλα;
Ο απολογισμός των μηνών Ιουλίου με Σεπτέμβριο στις πωλήσεις της Ferrari, δείχνει ενδιαφέρουσα στοιχεία.
Παρακολουθήστε εδώ: 50 νίκες και μια κηδεία! | Speedzone Podcast EP42
Με μια έκπληξη έκλεισε τον απολογισμό των πωλήσεών της η Ferrari, όσον αφορά το τρίτο τρίμηνο του 2023, δηλαδή Ιουλίου μέχρι και Σεπτεμβρίου. Για πρώτη φορά τα βενζινοκίνητα μοντέλα της έμειναν πίσω από τα υβριδικά, καθώς σε σύνολο 3.459 οχημάτων το 51,3% ήταν εξηλεκτρισμένα.
Επιπλέον, παρατηρείται αύξηση στις πωλήσεις, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022, με την ιταλική εταιρεία να έχει διαθέσει 3.188 αυτοκίνητα, που είναι 271 περισσότερα, από αυτά που έδωσε το τρίτο τρίμηνο του 2022.
Από το συνολικό όγκο πωλήσεων το 51,3% ήταν υβριδικά, ενώ το 48,7% βενζινοκίνητα. Ενδεικτικά η γκάμα της Ferrari περιλαμβάνει εννέα μοντέλα με αμιγώς θερμικό κινητήρα και τέσσερα υβριδικά. Να θυμίσουμε ότι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Ferrari αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στο 2025.
Πιθανότατα, ώθηση στις πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων ίσως να έδωσαν και οι αφίξεις μοντέλων της Ferrari, όπως αυτή της 296 και SF90 (αμφότερες Plg-in hybrid). Αυτά τα δύο μοντέλα είναι και τα πρώτα Plug-in στη γκάμα της ιταλικής εταιρείας, καθώς μέχρι πριν από αυτά δεν είχε κάποια μοντέλα που να μπαίνουν στην πρίζα.
Δίχως αμφιβολία το μέλλον είναι ηλεκτρικό, καθώς ακόμα και το τελευταίο κάστρο που λέγεται Ferrari, μέχρι το τέλος της δεκαετίας το 40% των μοντέλων της θα είναι χωρίς… θερμικό κινητήρα. Το άλλο 40% θα είναι υβριδικά, ενώ μόνο το 20% θα είναι αμιγώς θερμικά.