WRC – Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Κέρδισαν Neuville-Hyundai, πρωταθλητής ο Rovanpera
Όλοι ευχαριστημένοι στο τριεθνές ράλλυ του θεσμού και ήδη η κοινότητα του WRC ταξιδεύει για την Ιαπωνία, χώρα όπου δεν λείπει το στιλ και ο διαφορετικός χαρακτήρας που σφραγίζουν τον τίτλο «Παγκόσμιο»…
Παρακολουθήστε εδώ: 50 νίκες και μια κηδεία! | Speedzone Podcast EP42
Το «τριεθνές» αγώνας λίγο από όλα, με «ύφος» μόνο απο τις καιρικές συνθήκες, όπου οι Τhierry Neuville-Martin Wydaeghe με τη νίκη τους επιβεβαίωσαν την ταχύτητα του οδηγού ειδικά σε ασφάλτινο και δύσκολο terrain, όπως και ότι το i20N R1 δεν υστερεί από το αντίστοιχο Yaris. Κακά τα ψέματα, οι τίτλοι χάθηκαν σε λεπτομέρειες, συνήθως αστοχίες ανθρώπων.
Νταμπλ από την Τοyota με τους Kalle Rovanperä-Jonne Halttunen να εξασφαλίζουν τον δεύτερο σερί τίτλο των οδηγών, πιο εύκολα από ό,τι φαίνεται στην τελική βαθμολογία. Τη φετινή σεζόν, με λάθη ο Φινλανδός, αλλά με περισσότερα οι Νeuville και Τanak, οι μόνοι εκτός Τοyota που μπορούν να συγκριθούν μαζί του. Λάθη έκανε και ο Οgier, που θα πρέπει να προσαρμοστεί στην επιλογή του, της αραιά και που συμμετοχής. Όπως και ο Evans, του οδηγού υποστήριξης στην κορυφαία ομάδα, οδηγός-εργαλείο, σημαντικός για τον τίτλο των κατασκευαστών και αυτό από μόνο του αρκεί για την παραμονή του στο θεσμό.
Τσεχία-Αυστρία-Γερμανία IN-OUT
Είδε όνειρο ο promoter, συντόνισε μέρος παλιάς αυτοκρατορίας. Αν δεν ήταν οι καιρικές συνθήκες που έκαναν τους δρόμους «μαντάρα» και προέκυψαν καταστροφές και ανακατατάξεις, θα είχαμε να λέμε για συνδυασμό Παλλάδιο-Αττικό-Σκορπιός με επίκεντρο τον Άγιο Μερκούριο σε διαφορετικούς συνδυασμούς, ώστε να αξιοποιηθεί το σέρβις στις Αχαρνές.
Υπερβάλλουμε, αλλά έτσι, με αγώνες χωρίς χαρακτήρα, δεν ικανοποιούνται ούτε οι μαρκετίερ των εργοστασίων παρά το εμπορικό ενδιαφέρον για την Πρωταθλήτρια Ευρώπης Γερμανική αγορά.
Στον αγώνα, o Lappi της ΗMS και o Ροσέλ με το C3-WRC2 “βγήκαν” νωρίς απο το δρόμο, όταν Οgier και Μikkelsen (Fabia WRC-2) δεν απέφυγαν τα λάθη και τέθηκαν εκτός διεκδίκησης.
Ο Rovanpera αξιοποίησε ότι εκκινούσε πρώτος τη δεύτερη ημέρα και έκανε τη διαφορά, αλλά ό,τι έχτισε την Παρασκευή το γκρέμισε νωρίς το Σάββατο που είχε τη στιγμής του και στη συνέχεια, σε συνδυασμό με την έξοδο του Evans οδήγησε για τον τίτλο. Ο δεύτερος του νεαρού Φινλανδού που φέτος σημείωσε τρεις νίκες, όπως και στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ απομένει ο αγώνας στην Ιαπωνία, για να ολοκληρωθεί ο θεσμός των 13 αγώνων…
Κυριακή με PS
Ο Rovanpera Πρωταθλητής, ο Νeuville νικητής και λεπτομέρεια ότι o Evans σε καθεστώς Super Rally κέρδισε την Power Stage. Γεγονός πως αν και όλοι αδιάφοροι και σε save mode, ο Lοubet έκανε πάλι το λάθος, αποχαιρετώντας τη χρoνιά και αναρωτιέται ο σχολιαστής, “μετά τον συνοδηγό τι του έφταιξε”. Θα πείτε υπάρχουν και χειρότερα, στα ελληνικά γραμμένα, αλλά δεν είναι της παρούσης…
Στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης λοιπόν, η κατηγορία WRC2 κρίθηκε σήμερα Κυριακή, τελευταία ημέρα του αγώνα που ο Λιντχολμ εγκατέλειψε στην απλή διαδρομή κσι κέρδισαν οι Andrien Fourmaux-Αlexander Coria με το Ford Fiesta. Οι Γάλλοι που έχασαν χρόνο απο λάστιχο την πρώτη ήμερα, ήταν εντυπωσιακοί, κάλυψαν τη διαφορά, πίεζαν και δικαιώθηκαν, ετοιμάζοντας βαλίτσες για την Ιαπωνία, όπου επιστρέφουν στο Ford Puma WRC-1! Ακολουθούν ο 25χρoνος Γάλλος Nicolas Ciamin και ο εξαιρετικός Τσέχος, ο 24χρoνος Erik Cais. Ένα ωραίο βάθρο και προοπτικής…
Επόμενος αγώνας του WRC, στην Ιαπωνία, σε ασφάλτινο terrain, στις 16-19 Νοεμβρίου._ ΣΧ