Τι νέο διαθέτουν τα αναβαθμισμένα VW ID.4 και ID.5;

Σημαντικές αναβαθμίσεις τόσο στο software όσο και στο hardware για τα ηλεκτρικά VW ID.4 και ID.5.

Η VW προχώρησε στην αναβάθμιση των ID.4 και ID.5 που πλέον διαθέτουν μια σειρά από «παρεμβάσεις» στο λογισμικό και το infotainment, αλλά και αλλαγές σε καίριους τομείς του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης που τα τροφοδοτούν.

Πιο συγκεκριμένα, το… τοπίο του πιλοτηρίου των ID.4 και ID.5 έχει πλέον διαφοροποιηθεί. Σε αυτό το πλαίσιο αμφότερα διαθέτουν ένα ολοκαίνουργιο λογισμικό τελευταίας γενιάς το οποίο είναι πολύ πιο γρήγορο και προσφέρει περισσότερες λειτουργίες. Επιπλέον, και τα δύο είναι εξοπλισμένα με ένα νέο σύστημα infotainment με διαγώνιο οθόνης που έχει αυξηθεί στα 32,8 εκατοστά (12,9 ίντσες). Το σύστημα διαθέτει εντελώς νέα δομή μενού, ενώ το Digital Cockpit και το προαιρετικό head-up display επαυξημένης πραγματικότητας έχουν βελτιωθεί.

VW ID.4

Ταυτόχρονα, η ρύθμιση αφής για τον κλιματισμό και τον έλεγχο έντασης είναι πλέον φωτιζόμενη, ενώ νέο είναι και το τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών. Επιπλέον, η VW έχει αφαιρέσει και διαχωρίσει τον επιλογέα από το περίβλημα του Digital Cockpit που πλέον βρίσκεται ως διακόπτης της κολόνας του τιμονιού – όπως στο νέο ID.7 ώστε να δημιουργείται περισσότερος χώρος για τη μεγαλύτερη οθόνη infotainment.

VW ID.4

Ο χειρισμός των ID.4 και ID.5 γίνεται ευκολότερος από τον νέο φωνητικό βοηθό IDA, ο οποίος ανταποκρίνεται με μεγαλύτερη ακρίβεια από ό,τι στο παρελθόν σε φυσικές φωνητικές εντολές και προσφέρει νέες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών καιρού που βασίζονται στο cloud. Επίσης, η VW προσφέρει προαιρετικά τόσο για το ID.4 όσο και για το ID.5 ένα νέο premium ηχοσύστημα της Harman Kardon με ισχύ 480 Watt και 10 ηχεία.

VW ID.4

Νέα μονάδα κίνησης για τα VW ID.4 και ID.5

Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό των VW ID.4 και ID.5 είναι ο νέος ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται εγκατεστημένος στον πίσω άξονα και η μπαταρία νέας γενιάς, που συνεισφέρουν στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και στην αύξηση της ισχύος. Πιο συγκεκριμένα, ο νέος ηλεκτροκινητήρας των 210 kW (286 ίπποι) που χρησιμοποιείται τώρα στα πισωκίνητα ID.4 Pro και ID.5 Pro αποδίδει 60 kW επιπλέον σε σχέση με το παρελθόν, ενώ ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η ροπή, η οποία έχει αυξηθεί από τα 310 στα 545 Nm (+75%). Με τον νέο πίσω ηλεκτροκινητήρα και έναν ακόμα στον εμπρός άξονα, το τετρακίνητο ID.4 Pro 4MOTION αναπτύσσει ισχύ συστήματος που φτάνει στα 210 kW (286 ίπποι).

VW ID.4 Pro 4MOTION

VW ID.4 Pro 4MOTION

Τα επίσης τετρακίνητα ID.4 GTX και ID.5 GTX αποδίδουν συνδυαστική ισχύ 250 kW (340 ίπποι), επίδοση που αντιστοιχεί σε αύξηση 30 kW (41 ίπποι). Η σχετική βελτίωση στα δυναμικά χαρακτηριστικά είναι σαφώς αισθητή, καθώς και για τα δύο μοντέλα, το τυπικό «0-100» ολοκληρώνεται πλέον σε 5,4 έναντι 6,0 δλ. Όπως και πριν, τα ID.4 GTX και ID.5 GTX επιτυγχάνουν τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα – όση είναι πλέον και για τα μοντέλα Pro.

Για τα βασικό VW ID.4 Pure, τα πράγματα παραμένουν ως έχουν, με την τελική ταχύτητα να διατηρείται στα 160 χλμ./ώρα και την ισχύ του κινητήρα στα 125 kW (170 ίπποι).

VW ID.5 GTX

VW ID.5 GTX

Περισσότερη αυτονομία για τα νέα VW ID. 4 και ID.5

Όλα τα VW ID.4 και ID.5 με τη νέα μπαταρία των 77 kWh έχουν πλέον μεγαλύτερη αυτονομία. Για παράδειγμα, το ID.4 Pro μπορεί να καλύψει απόσταση 550 χλμ. – 17 περισσότερα από τον προκάτοχό του. Το νέο ID.5 Pro έχει πλέον αυτονομία έως και 556 χλμ. (+11 χλμ.).

VW ID.4

VW ID.4

Από εκεί και πέρα, τα VW ID.4 και ID.5 με κίνηση στους πίσω τροχούς εξακολουθούν να φορτίζουν με μέγιστη ισχύ 135 kW. Τα τετρακίνητα ωστόσο έχουν… ανέβει στα 175 kW. Σε αυτή την περίπτωση, η μπαταρία μπορεί να «αναζωογονηθεί» για άλλα 178 χιλιόμετρα σε περίπου 10 λεπτά. Η βασική έκδοση ID.4 Pure με την μπαταρία των 52 kWh φορτίζει πλέον σε φορτιστές με μέγιστη ισχύ 115 kW αντί για 110 kW.

VW ID.5