MotoGP: Ποιος θα είναι ο διάδοχος του Marc Marquez στη Honda;
Μετά την ανακοίνωση της λύσης του συμβολαίου της με τον Marc Marquez, η Honda στρέφει το βλέμμα της αλλού.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΕΔΩ: Οι πιο θανάσιμες ταχύτητες για το ανθρώπινο σώμα | Speedzone Podcast EP41
Με τον Marc Marquez να αποτελεί και επίσημα παρελθόν για την Honda Racing Corporation στα τέλη του 2023 ύστερα από 11 χρόνια αδειάλλειπτης συνεργασίας και 6 Παγκόσμια Πρωταθλήματα για τον Ισπανό αναβάτη, το ιαπωνικό εργοστάσιο αναζητά διακαώς την επόμενη μέρα για την ομάδα της Repsol Honda.
Αν και η προφανής λύση για τη θέση του δεύτερου αναβάτη στην ομάδα για το 2024, δίπλα στον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2020 Joan Mir, ακούει στο όνομα του Johann Zarco (θυμίζουμε ότι πρόσφατα ο Γάλλος «μεταπήδησε» από την Prima Pramac στην LCR Honda υπογράφοντας διετές συμβόλαιο συνεργασίας με την ομάδα του Lucio Cecchinello), όλα δείχνουν ότι οι ιθύνοντες της «μητρικής» ομάδας αναζητούν κάτι πιο… δυνατό.
Όπως αναφέρει σε σχετικό ρεπορτάζ του το motorsport.com, στο στόχαστρο της Repsol Honda για το 2024 έχει μπει ο Πορτογάλος αναβάτης της RNF, Miguel Oliveira. Ωστόσο, για να ευοδωθούν οι προσπάθειες των Ιαπώνων, ο συμπαθής… οδοντογιατρός θα πρέπει να διαπραγματευτεί μια συμφωνία αποχώρησης από την «μαμά» Aprilia για το 2024, καθώς, ως γνωστόν, έχει υπογράψει διετές συμβόλαιο με την RNF τόσο για το 2023 όσο και για το 2024.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, στο συμβόλαιο του Oliveira έχει προβλεφθεί μια «ρήτρα διαφυγής» που ορίζει ότι ο Πορτογάλος μπορεί να φύγει από την RNF εάν μια εργοστασιακή ομάδα, όπως η Repsol Honda, του προσφέρει μια θέση.
Ακριβώς όπως συνέβη και στην περίπτωση του Alex Rins, ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο στη Honda για να αγωνιστεί με τα χρώματα της LCR για δύο χρόνια – κάτι που ανετράπη μετά την συμφωνία του να αντικαταστήσει στην εργοστασιακή ομάδα της Yamaha τον Franco Morbidelli για το 2024.
Αν μη τι άλλο, ο 28χρονος αναβάτης της RNF αποτελεί μια ελκυστική πρόταση για την Repsol Honda με δεδομένα τόσο το ταλέντο του, όσο και την εμπειρία του στο MotoGP με δύο Ευρωπαίους κατασκευαστές (λέγε με KTM και Aprilia).
Αξίζει να σημειωθεί ότι η «μετακόμιση» του Πορτογάλου στη Repsol Honda υποστηρίζεται σθεναρά και από τον βασικό χορηγό της ιαπωνικής ομάδας.
Εάν η Respol Honda δεν καταφέρει να «αποσπάσει» τον Miguel Oliveira, ή εναλλακτικά του Maverick Vinales, όπως έχει αρχίσει να συζητείται στα paddock του MotoGP, απορρίπτοντας συγχρόνως και την περίπτωση του Johann Zarco, η πιθανότητα… μόνιμης επιστροφής στη μεγάλη κατηγορία του Iker Lecuona φαντάζει αρκετά πιθανή.