Πρώτη νίκη στη σεζόν για Ferrari και Sainz στο πιο επεισοδιακό φινάλε!
Η πρώτη νίκη της σεζόν, χωρίς τη Red Bull Racing, είναι γεγονός, με τη Ferrari και τον Carlos Sainz να παίρνουν την καρό σημαία στο Grand Prix Σιγκαπούρης.
Ανεπανάληπτο τέλος στον αγώνα, με τον Russell να καταλήγει στον τοίχο χάνοντας το βάθρο στον τελευταίο γύρο, έπειτα από ασφυκτική πίεση του Lewis Hamilton. Φοβερός ο Norris που αμύνθηκε μανιωδώς και πήρε τη 2η θέση.
Χωρίς τον Lance Stroll πραγματοποιήθηκε η εκκίνηση στο Grand Prix της Σιγκαπούρης, ο οποίος μετά τη σύγκρουση που είχε με τον τοίχο στις κατατακτήριες δοκιμές, κρίθηκε ανέτοιμος για τον αγώνα. Οι υπόλοιποι εκκίνησαν όπως κατατάχθηκαν το Σάββατο, με τον Carlos Sainz στην pole position και τον George Russell δίπλα του στην πρώτη σειρά.
Η ΕΚΚΙΝΗΣΗ
Εξαιρετικά έφυγε από τη γραμμή ο Carlos Sainz και παρόμοια έπραξε ο teammate του, Charles Leclerc, προσπερνώντας πριν την 1η στροφή τον George Russell. Σημείωση, πως ο Μονεγάσκος ήταν ο μοναδικός από την πρώτη δεκάδα που ξεκίνησε με τη μαλακή γόμα. «Εμφύλιος» μεταξύ των δύο οδηγών της Mercedes, με τον Hamilton να προσπερνάει τον Russell… παράνομα, κόβοντας το σικέιν.
Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής έδωσε τελικά πίσω τη θέση στον ομόσταυλό του, αλλά και πάλι είχε κερδίσει μία θέση από την εκκίνηση, καθώς πέρασε τον Norris. Παρόλα αυτά, τα «ασημί βέλη» δεν ρίσκαραν μία έξτρα ποινή, κι έτσι ο Hamilton έδωσε πίσω τη θέση και στον οδηγό της McLaren.
Πιο πίσω, πολύ καλά εκκίνησε τόσο ο Fernando Alonso, όσο και ο Max Verstappen, με τον πρώτο να κερδίζει μία θέση από τη Haas και τον δεύτερο να βρίσκεται σύντομα 9ος. Την ίδια ώρα, ο Yuki Tsunoda εγκατέλειψε πριν το τέλος του πρώτου γύρου, με κλατάρισμα.
ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ 10 ΠΡΩΤΟΥΣ ΓΥΡΟΥΣ
Ο Sainz δήλωνε πολύ ευχαριστημένος με τα ελαστικά και τον ρυθμό του, κι έτσι άνοιξε τη διαφορά από τον Leclerc, βγαίνοντας από τη ζώνη του DRS. Συνολικά, ελάχιστοι οδηγοί είχαν το μπροστινό μονοθέσιο κάτω από το 1 δευτερόλεπτο. Ένας από αυτούς ήταν ο Lewis Hamilton που πίεζε τον Norris όσο πέρναγαν οι γύροι, ενώ αντίστοιχα ο Βρετανός οδηγός της McLaren πίεζε τον Russell.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΠΙΤ ΣΤΟΠ ΚΑΙ… ΚΥΜΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΩΝ
Στον 19ο γύρο, ο Logan Sargeant έσπασε την εμπρός αεροτομή της Williams, χάνοντας τη στροφή και με τα… χίλια ζόρια, αφήνοντας θραύσματα πίσω του, έφτασε στο «κουτί» για αλλαγή αεροτομής και ελαστικών. Το γεγονός αυτό έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας και ήρθε η ώρα των… ελεύθερων πιτ στοπ.
Ο Leclerc ήταν ο μεγάλος άτυχος σε αυτή τη διαδικασία, διότι η κίνηση στο pit lane δεν τον άφηνε να φύγει εγκαίρως από το «κουτί», πράγμα που οδήγησε στο να τον περάσουν και ο Russell και ο Norris.
Στην επανεκκίνηση, ο Verstappen βίωσε δύο προσπεράσεις, μία από τον Russell και μία από τον Norris, καθώς δεν είχε μπει ακόμα για το δικό του πιτ στοπ, έχοντας εκκινήσει με τη σκληρή γόμα. Πίσω από τον 4ο πια Ολλανδό, έτρεχαν οι Hamilton και Leclerc. Ο Μονεγάσκος μετά το αργό πιτ στοπ, έμοιαζε να περνάει έναν όλο και χειρότερο αγώνα, καθώς είχε πολύ δρόμο να καλύψει πια.
Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, δεν άργησε να κάνει ό,τι και ο ομόσταυλός του και στον 27ο γύρο άφησε πίσω του τον Verstappen. Στον ίδιο γύρο, ο Leclerc έχοντας βρει ρυθμό, προσπέρασε και εκείνος την RB19 του παγκόσμιου πρωταθλητή με άνεση.
ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ 30 ΓΥΡΟΥΣ
Μόλις ο αγώνας έφτασε στα μισά του, είχε ήδη δημιουργηθεί ένα «τρενάκι» DRS στην πρώτη τετράδα των Sainz, Russell, Norris και Hamilton.
Η κατάταξη μετά από 31 γύρους αγώνα στη Marina Bay:
Στον 37ο γύρο, ο Alonso, στην προσπάθειά του να περάσει τον Sergio Perez, έκανε λάθος στα φρένα και έχασε την 8η θέση από τον Esteban Ocon. Ο Γάλλος δύο γύρους μετά, έκανε μία εκπληκτική κίνηση με το «μέσα-έξω» και προσπέρασε τον Μεξικανό οδηγό της Red Bull Racing.
Στον 40ο γύρο, είχε έρθει η ώρα του Ισπανού οδηγού της Aston Martin να κάνει το ίδιο ο οποίος άφησε πίσω του τον «Checo» στην ευθεία των 400 μέτρων. Η αυστριακή ομάδα, κάλεσε μετά από αυτό αμέσως τον οδηγό της μέσα για το πρώτο του πιτ στοπ, αφού είχε χάσει εντελώς τον ρυθμό του με την φθαρμένη σκληρή γόμα.
Στον 43ο γύρο, ο αγώνας του εκπληκτικού μέχρι τότε Ocon τελείωσε άδοξα. Η Alpine του Γάλλου έμεινε ξαφνικά λίγο πιο πίσω από την είσοδο των πιτ με μηχανικό πρόβλημα, ίσως κιβώτιο ταχυτήτων.
Το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν γεγονός με το μονοθέσιο του Ocon στην άκρη και η Mercedes το εκμεταλλεύτηκε κάνοντας διπλό πιτ στοπ για μέση γόμα στον 45ο γύρο. Ο Fernando Alonso αντίθετα, βίωσε ένα καταστροφικό πιτ στοπ, με τον πίσω δεξιά τροχό να «κολλάει». Ωστόσο, ο αγώνας του συνεχίστηκε κανονικά. Την ίδια ώρα, στη Ferrari ήλπιζαν πως η σκληρή γόμα και η μία στάση θα τους πάει μέχρι την καρό σημαία.
Αυτή ήταν η κατάταξη μετά από 45 γύρους αγώνα στη Σιγκαπούρη:
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΑΜΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ RUSSELL
Ο George Russell μάζευε πάρα πολύ γρήγορα και επικίνδυνα από τον Charles Leclerc μετά την αλλαγή των ελαστικών του. Ο ρυθμός του Βρετανού ήταν τόσο καλός που προσπέρασε τη Ferrari στον 53ο γύρο με περίσσεια άνεση. Το ίδιο ακριβώς έκανε και ο Lewis Hamilton που είχε επίσης φρέσκια μέση γόμα, καθώς στον ακριβώς επόμενο γύρο… κατάπιε τον Μονεγάσκο από την εξωτερική, ανεβαίνοντας έτσι στην 4η θέση.
Η Mercedes φερόταν να έχει καταιγιστικό ρυθμό και οι βλέψεις της στράφηκαν πλέον στη 2η θέση και τον Lando Norris. Σύντομα, τα «ασημί βέλη» έφτασαν τη McLaren. Αντίστοιχα, ο Norris είχε φτάσει τον Sainz στη ζώνη του DRS. Ο αγώνας πήγαινε για έναν μοναδικό και επεισοδιακό τερματισμό!
Οι τελευταίοι τέσσερις γύροι χάρισαν θέαμα ανεπανάληπτο με την τριάδα πίσω από τον Ισπανό οδηγό της Ferrari να «κοκορομαχεί». Οι μάχες και η άμυνα του Norris απέναντι στη Mercedes, έδωσαν τη δυνατότητα στον Carlos Sainz όχι μόνο να ανασάνει, αλλά να πάρει την καρό σημαία, χαρίζοντας έτσι στη Ferrari την πρώτη της νίκη στη σεζόν και σπάζοντας το σερί του Max Verstappen.
Το βάθρο συμπλήρωσε ο εκπληκτικός Lando Norris και ο Lewis Hamilton, με πολύ δράμα, αφού ο George Russell έχασε τη στροφή και τα φρένα στον τελευταίο γύρο, καταλήγοντας στον τοίχο!