Αυτό είναι το VW ID.X Performance των 558 ίππων
H VW μας δείχνει με το πρωτότυπο ID.X Performance τόσο τη μορφή όσο και το «περιεχόμενο» του μέλλοντος της στην κατηγορία των ηλεκτρικών σπορ σεντάν.
Το μοναδικό, στην κυριολεξία, πρωτότυπο με την ονομασία ID.X Performance που παρουσίασε η VW στα πλαίσια μιας ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στην Ελβετία είναι το πιο δυνατό και γρήγορο EV που έχει παρουσιάσει ποτέ η μητρική εταιρεία του VW Group.
Εκτός από αυτό, το νέο ID. X Performance είναι ένα ακόμα πιο ισχυρό ID.7, με διπλάσια σχεδόν ισχύ σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής, το οποίο «φωτογραφίζει» πως μπορεί να είναι τα μελλοντικά σπορ σεντάν μοντέλα της VW.
Εξωτερικά κοσμείται από διάφορα σπορ καλούδια – τόσο το εμπρός splitter όσο και ο πίσω διαχύτης είναι κατασκευασμένοι από carbon. Από εκεί και πέρα, οι μηχανικοί της VW χαμήλωσαν την σπορ ανάρτηση κατά 60 χλστ. εξοπλίζοντάς την με ιδιαίτερα σφικτά ελατήρια. Μαζί με την «ενισχυμένη» μονάδα μετάδοσης κίνησης, το τελευταίο αυτό γνώρισμα του ID.X Performance συμβάλλει σημαντικά στην απόδοση, κάνοντας το χειρισμό του οχήματος ακόμα πιο ευέλικτο.
Το πρωτότυπο «πατά» σε σπορ ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών με κεντρικό μπουλόνι και αγωνιστικoύ τύπου ελαστικά με πλάτος 265 χλστ.. Στο πίσω μέρος, μια αεροτομή από carbon εξασφαλίζει την απαραίτητη κάθετη δύναμη, με τα φιμέ πίσω φώτα να τονίζουν τη σπορ εμφάνιση της ηλεκτρικής λιμουζίνας υψηλής απόδοσης της VW.
Στο εσωτερικό του οχήματος, οι επιβάτες κάθονται σε μπάκετ καθίσματα από carbon, τα οποία παρέχουν τη βέλτιστη υποστήριξη. Την ίδια στιγμή οι κόκκινες πινελιές τονίζουν τα σπορ χαρακτηριστικά του μοντέλου στο εσωτερικό.
Διαβάστε επίσης: Το ID.GTI Concept προλογίζει το μέλλον των ηλεκτρικών GTI
Το πανίσχυρο σπορ σεντάν της VW
Στο ID.X Performance, η VW έχει «αθροίσει» στον μόνιμα διεγερμένο σύγχρονο κινητήρα στον πίσω άξονα έναν ασύγχρονο κινητήρα, ο οποίος βρίσκεται εγκατεστημένος εμπρός, για να δημιουργήσει ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης σε όλους τους τροχούς. Η ροπή που φτάνει στους τροχούς ελέγχεται από το σύστημα Vehicle Dynamics Manager, το οποίο διαχειρίζεται επίσης τη λειτουργία του μπλοκέ διαφορικού στον πίσω άξονα του ID.X Performance. Η λειτουργία του ελέγχεται μέσω μιας ξεχωριστής οθόνης με διαγώνιο οθόνης 17 εκατοστών στην κεντρική κονσόλα.
Προς ώρας, η VW αναφέρει επιγραμματικά ότι η συνδυαστική ισχύς του συστήματος μετάδοσης κίνησης ανέρχεται στα 411 kW, δηλαδή στους 558 ίππους. Καμία αναφορά δεν γίνεται για την αυτονομία του ID.X Performance και τη χωρητικότητα της μπαταριάς, η οποία ωστόσο θα μπορεί να αναζωογονείται με ηλεκτρική ενέργεια μέσω ενός κυκλώματος που υποστηρίζει φόρτιση έως και τα 200 kW.