Νέα Porsche 911 S/T: Τιμής ένεκεν
Η νέα Porsche 911 S/T ζυγίζει μόλις 1.380 κιλά, διαθέτει τον κινητήρα της GT3 RS σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο και τιμά την επέτειο των 60 χρόνων της αειθαλούς «911».
Για να τιμήσουν την 60ή επέτειο της Porsche 911, οι μηχανικοί στο Weissach έκαναν το μεγάλο βήμα δημιουργώντας μια σπορ παραλλαγή του εμβληματικού κουπέ τους με έμφαση στη χρήση σε δημόσιο δρόμο, που «ενώνει» τα δυνατά σημεία της 911 GT3 Touring Package και της 911 GT3 RS. Ο λόγος για τη νέα Porsche 911 S/T.
Με την 911 GT3 RS να διατίθεται μόνο με αυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ο 4λιτρος μπόξερ κινητήρας με τη φυσική αναπνοή των 525 ίππων συνδυάζεται στη νέα Porsche 911 S/T με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με έξι σχέσεις, που διαθέτει για την περίσταση πιο «κλειστή» διάταξη σε σχέση με εκείνο της GT3 RS και διαφορετικό συμπλέκτη. Όλα αυτά συνδυάζονται με μια ελαφριά κατασκευή που ζυγίζει συνολικά 1.380 κιλά, γεγονός που καθιστά την 911 S/T ως το ελαφρύτερο μοντέλο της γενιάς 992.
Χαρακτηριστικό εδώ είναι το γεγονός πως μόνο ο διαφορετικός σφόνδυλος – ο οποίος βελτιώνει αισθητά την απόκριση του ατμοσφαιρικού κινητήρα boxer βοηθώντας τον να ανεβάσει ακόμα πιο εύκολα στροφές – προσφέρει μείωση στο συνολικό βάρος που φτάνει τα 10,5 κιλά. Από εκεί και πέρα, η εκτεταμένη χρήση CFRP σε πολλά μέρη των εξωτερικών επιφανειών (καπό, οροφή, πόρτες και εμπρός φτερά), η νέα μπαταρία ιόντων λιθίου, οι ζάντες από μαγνήσιο, καθώς και η απουσία του συστήματος τετραδιεύθυνσης, επέφεραν περαιτέρω περικοπές βάρους.
Την ίδια στιγμή, το προαιρετικό πακέτο… αισθητικής Heritage Design Package της νέας 911 S/T αντλεί έμπνευση από την αγωνιστική έκδοση της 911 S από τα τέλη της δεκαετίας του 1960 και τις αρχές της δεκαετίας του 1970.
Σύμφωνα με την Porsche, η νέα 911 S/T είναι σε θέση να επιταχύνει έως τα 300 χλμ./ώρα και έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,7 δλ., επίδοση… επιβαρυμένη κατά 0,5 δλ. σε σχέση με εκείνη της 911 GT3 RS – και αυτό εξαιτίας της απουσίας της μεγάλης πίσω αεροτομής.
Το εσωτερικό της Porsche 911 S/T
Η επιρροή της 911 GT3 RS είναι ξεκάθαρη στο εσωτερικό. Εκεί σημείο αναφοράς είναι η μείωση των υλικών που περιορίζουν τους θορύβους που φτάνουν στα αυτιά των επιβατών, το ελαφρύ γυαλί σε όλα τα τζάμια, καθώς και το roll-cage από CFRP. Από εκεί και πέρα, το «παρών» δίνουν μπάκετ καθίσματα, επίσης από CRFP, με επένδυση από δέρμα, ρετρό σχεδίαση και διάτρητες μικροΐνες. Ένα λογότυπο σήμα με την αναφορά του ονόματος του μοντέλου κάνει την εμφάνισή του στο τιμόνι, στους τροχούς και στα προσκέφαλα των καθισμάτων – ενώ το logo με την ονομασία του μοντέλου στο πίσω μέρος είναι φινιρισμένο σε χρυσαφί χρώμα.
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης ζάντες 20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω και ελαστικά διαστάσεων 255/35 και 315/30.
Αξίζει να σημειωθεί τέλος ότι η παραγωγή της νέας Porsche 911 S/T θα περιοριστεί στις 1.963 μονάδες.