Ο Rowan Atkinson οδηγεί το Toyota GR Yaris H2 και υποστηρίζει τα εναλλακτικά καύσιμα
Στο Goodwood Festival of Speed, ο ηθοποιός, Rowan Atkinson, γνωστός ως Mr. Bean, οδήγησε ένα Toyota GR Yaris H2 υδρογόνου και βρήκε την ευκαιρία για μια ακόμα φορά να ρίξει τη… χολή του στα ηλεκτρικά.
Ο Rowan Atkinson είναι διάσημος ηθοποιός, αλλά και γνωστός για την αγάπη του για το αυτοκίνητο. Ένας άνθρωπος με λατρεία, αλλά και γνώση για το αντικείμενο, που δεν χάνει την ευκαιρία να οδηγήσει κάθε τι νέο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση βρέθηκε στο Goodwood και πίσω από το τιμόνι ενός Toyota GR Yaris H2, με υδρογόνο.
Είναι ένθερμος υποστηρικτής των κινητήρων εσωτερικής καύσης και δεν το κρύβει σε κάθε ευκαιρία. Κάτι που έκανε και στη συγκεκριμένη περίπτωση, εκθειάζοντας το GR Yaris H2, ένα αυτοκίνητο το οποίο είχε προετοιμαστεί ειδικά για το Goodwood.
Όπως εξηγεί στο βίντεο που ακολουθεί, το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο κινητήρα των 1,6 λίτρων. Σ’ αυτή την περίπτωση όμως το σύστημα έχει τροποποιηθεί έτσι ώστε να λειτουργεί με καύσιμο το υδρογόνο. Δεν είναι ένα αυτοκίνητο με κυψέλες καυσίμου, καθώς «ψεκάζει» το υδρογόνο κατευθείαν στον κινητήρα.
Συγκρίνοντας το GR Yaris H2 υδρογόνου, με το προσωπικό του GR Yaris βενζίνης, το βρίσκει ιδιαίτερα διασκεδαστικό. Εστίασε στους αγώνες, αναφέροντας την καλή δουλειά που γίνεται στη Formula 1, η οποία έχει στόχο να χρησιμοποιήσει εναλλακτικά καύσιμα στα αμέσως επόμενα χρόνια, το 2026.
Κάτι που μεταφράζεται σε ψήφο εμπιστοσύνης στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, κάτι στο οποίο εξάλλου επενδύει και η Toyota. Η ιαπωνική εταιρεία εξελίσσει ένα πρωτότυπο GR H2 Le Mans με καύσιμο το υδρογόνο και με το οποίο θα αγωνιστεί το 2026.
Πρόσφατα ο Rowan Atkinson είχε δημοσιεύσει στη Guardian ένα άρθρο στο οποίο παρουσιάζονταν επικριτικός απέναντι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Φαίνεται να ενθαρρύνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επενδύσουν στα εναλλακτικά καύσιμα, συμπεριλαμβανομένου του υδρογόνου.
Αν και γενικά του αρέσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και είναι από τους πρώτους, όπως τονίζει που αγόρασε εξηλεκτρισμένο αυτοκίνητο, στις αρχές του αιώνα που διανύουμε, περίπου 20 πριν, πιστεύει ότι η εξέλιξή τους σ’ αυτή τη φάση έχει οδηγήσει σε μεγάλα οχήματα με βαριές και δαπανηρές μπαταρίες ιόντων λιθίου.