Κύκνειο άσμα για τον V8 κινητήρα της Maserati
Η Maserati ολοκληρώνει έναν κύκλο που άνοιξε για αυτήν το 1959.
Παρακολουθήστε πιο κάτω το 35o επεισόδιο του SpeedZone podcast
Έχοντας στραμμένο το βλέμμα της στην ηλεκτρική κινητικότητα που θέλοντας και μη αποτελεί τη επόμενη μέρη της αυτοκίνησης, η Maserati παρουσίασε στο Goowood Festival of Speed τα τελευταία δύο μοντέλα της που φιλοξενούν κάτω από το εμπρός καπό τους τον εμβληματικό V8 κινητήρα της.
Η παραγωγή των τελευταίων V8 κινητήρων της Maserati θα ολοκληρωθεί φέτος, με τα «καταληκτικά» μοντέλα με αυτόν τον τύπο κινητήρα να αφορούν τις ειδικές εκδόσεις Ultima των Ghibli και Levante, με την πρώτη μάλιστα να προσδιορίζεται στην ονομασία της από τον αριθμό «334», ο οποίος αποτελεί ευθεία αναφορά στην τελική ταχύτητα των 334 χλμ./ώρα του οχήματος. Τιμή βελτιωμένη έως και 8 χλμ./ώρα σε σχέση με τις «απλές» Ghibli.
Η Maserati πιστώνει την αύξηση αυτή σε επιλεκτικές αεροδυναμικές βελτιστοποιήσεις, οι οποίες περιλαμβάνουν ζάντες αλουμινίου Orione 21 ιντσών με νέα, ειδικής σύνθεσης ελαστικά κατασκευασμένα, σε συνδυασμό με την παρουσία ενός διαφορετικού σπόιλερ από ανθρακονήματα στο πίσω μέρος. Όλες οι παραπάνω αλλαγές βοηθούν επίσης την Ghibli των 575 ίππων να επιταχύνει γρηγορότερα, μειώνοντας τον χρόνο για το καθιερωμένο σπριντ 0-100 χλμ./ώρα από 4,3 σε 3,9 δευτερόλεπτα.
Με τον V8 κινητήρα της Maserati να παίρνει την άγουσα για τα αποδυτήρια στα τέλη του 2023, οι δύο αυτές εκδόσεις των Ghibli και Levante θα κατασκευαστούν η κάθε μια σε μόλις 103 αντίτυπα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η πρώτη Maserati με V8 κινητήρα ήταν η 5000 GT το 1959. Έκτοτε, η ιταλική εταιρεία έχει διαθέσει πάνω από 100.000 οχήματά της εξοπλισμένα με 8κύλινδρους σε διάταξη V κινητήρες.