Ανανέωση για το Range Rover Evoque
Το Range Rover Evoque αναβαθμίζεται χωρίς όμως να αλλοιώνει στοιχεία που έχουν σημαδέψει την πορεία του στο σύγχρονο αυτοκινητικό γίγνεσθαι.
Video: Παρακολουθήστε Ιστορίες από την «Πράσινη Κόλαση» και το μέλλον της Red Bull | Speedzone Podcast EP33
Στόχος των αλλαγών για το ανανεωμένο στα σημεία Range Rover Evoque ήταν η διατήρηση του γνώριμου σχεδιαστικού προσωπείου του μοντέλου αλλά και η ενίσχυσή του σε τομείς που συνδέονται άμεσα με τη συνδεσιμότητα, τον εξοπλισμό και τις επιμέρους τεχνολογίες.
Στο εσωτερικό σημείο αναφοράς είναι η νέα οθόνη αφής των 11,4 ιντσών στην ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα. Σε αυτή, όλες οι βασικές λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένων των χειριστηρίων κλιματισμού, είναι ενσωματωμένες στο λογισμικό.
Από εκεί και πέρα, ο πίνακας ελέγχου του συστήματος κλιματισμού που ήταν τοποθετημένος κάτω από το ταμπλό έχει αντικατασταθεί από έναν πρακτικό χώρο αποθήκευσης που διαθέτει και ασύρματη επιφάνεια φόρτισης συσκευών. Σύμφωνα με την εταιρεία, μια πλαϊνή μπάρα σε κάθε πλευρά της οθόνης αφής παρέχει πρόσβαση σε κρίσιμες λειτουργίες ανά πάσα στιγμή, επιτρέποντας την ολοκλήρωση του 80% των εργασιών με μόλις δύο πατήματα.
Επιπρόσθετα, παρέχεται συμβατότητα με Android Auto και Apple CarPlay, ενώ το «παρών» δίνει ο φωνητικός έλεγχος Amazon Alexa καθώς και ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού και δυνατότητα ελέγχου πολλών λειτουργιών του οχήματος από απόσταση μέσω smartphone.
Η βρετανική εταιρεία στέκεται επίσης στο νέο σύστημα καθαρισμού του αέρα της καμπίνας, το οποίο προάγει την ευεξία των επιβατών στο καθ’ όλα προσεγμένο εσωτερικό του ανανεωμένου Evoque. Συν τοις άλλοις, η Range Rover έχει απλοποιήσει πλέον τα επίπεδα εξοπλισμού του αυτοκινήτου προσφέροντας τώρα τις εκδόσεις S, Dynamic SE, Dynamic HSE και Autobiography.
Οι κινητήρες του Range Rover Evoque
Η γκάμα των κινητήριων συνόλων του φρεσκαρισμένου Range Rover Evoque περιλαμβάνει λύσεις για κάθε απαίτηση. Στο… συμβατικό σκέλος της, περιλαμβάνονται κινητήρες ντίζελ και βενζίνης της γενιάς Ingenium, όλοι με εξηλεκτρισμένα χαρακτηριστικά χάρη στο ήπια υβριδικό σύστημα των 48V της εταιρείας.
Στην κορυφή της προϊοντικής πυραμίδας βρίσκεται μια plug-in υβριδική έκδοση με την ονομασία P300e. Χάρη στη νέα χημεία της μπαταρίας των 14,9 kWh, η μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες ανέρχεται τώρα στα 48 χλμ. Με την αρωγή ενός ισχυρού ηλεκτροκινητήρα 80 kW και ενός 3κύλινδρου κινητήρα βενζίνης, το επαναφορτιζόμενο σύστημα κίνησης του Evoque P300e αποδίδει συνδυαστικά 309 ίππους, τιμή που εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 6,4 δλ.
Σύμφωνα με την Range Rover, το ανανεωμένο Evoque προσφέρει στάνταρ στην έκδοση P300e δυνατότητα ταχείας φόρτισης DC, χάρη στην οποία η μπαταρία μπορεί να αναζωογονηθεί πλήρως με ενέργεια σε 30 λεπτά. Με οικιακό φορτιστή 7 kW η ίδια διαδικασία ολοκληρώνεται σε περίπου 2 ώρες.
Video: Παρακολουθήστε Ιστορίες από την «Πράσινη Κόλαση» και το μέλλον της Red Bull | Speedzone Podcast EP33