Αποκάλυψη για τη νέα Mercedes E-Class Estate
Η Mercedes εμπλουτίζει τη γκάμα της νέας E-Class με την έκδοση Estate.
Κατά την πάγια τακτική της, η Mercedes πλαισιώνει τη γκάμα και της νέας E-Class με την έκδοση Estate με στόχο να προσφέρει στους οπαδούς της περισσότερους χώρους και πρακτικότητα – και γιατί όχι περισσότερο στιλ.
Με σχεδίαση επηρεασμένη από την τετράθυρη αδελφή της και την ηλεκτρική EQS, αλλά και με κορυφαία αεροδυναμική απόδοση με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,26, η νέα E-Class Estate είναι κατά 28 χλστ. φαρδύτερη σε διαστάσεις σε σχέση με το προηγούμενο μντέλο, ενώ αυξημένο κατά 22 χλστ. είναι και το μεταξόνιο, που πλέον φτάνε τα 2.961 χλστ.
Ο χώρος αποσκευών του γερμανικού σεντάν φτάνει τα 615 λίτρα με τα καθίσματα στην κανονική τους θέση, τιμή που εκτοξεύεται στα 1.830 λίτρα με την ολική αναδίπλωσή τους. Στις εκδόσεις με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης οι επιδόσεις αυτές περιορίζονται αντίστοιχα στα 460 και 1.675 λίτρα.
Στο εσωτερικό η κληρονομία από την έκδοση Saloon είναι εμφανής, με τη νέα E-Class Estate να συνεχίζει την ψηφιακή… επανάσταση υιοθετώντας την τρίτη γενιά του συστήματος MBUX της εταιρείας. Οι δυνατότητες επαυξημένης πραγματικότητας, φωνητικού βοηθού και διαδικτυακής ροής μουσικής αποτελούν επίσης μέρος του ψηφιακού DNA του αυτοκινήτου.
Η εν λόγω παλέτα περιλαμβάνει επίσης μια σουίτα ψηφιακών εφαρμογών, η οποία περιλαμβάνει τα TikTok, Angry Birds και Zoom, ενώ ένα εξελιγμένο σύστημα AI μπορεί να μάθει τις συνήθειες, προτείνοντας συγκεκριμένες λειτουργίες που πιστεύει ότι μπορεί να χρησιμοποιήσει ο οδηγός. Από εκεί και πέρα, η νέα E-Class Estate υποστηρίζει επίσης την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4.
Mercedes E-Class Estate: Μηχανικά και άλλα
Η νέα Mercedes E-Class Estate θα είναι διαθέσιμη με μια γκάμα 4κύλινδρων και 6κύλινδρων κινητήρων ντίζελ και βενζίνης -τέσσερις στον αριθμό- που είναι εγκατεστημένοι κατά τον διαμήκη άξονα και συνοδεύονται από ήπια υβριδκό σύστημα 48V με αυξημένη στα 17 kW ισχύ, καθώς και σε μια plug-in υβριδική παραλλαγή.
Στην έκδοση E200 o 4κύλινδρος κινητήρας Μ 254 της Mercedes αποδίδει 150 kW/204 ίπποι, ενώ σύντομα η εν λόγω μονάδα θα είναι διαθέσιμη και σε νέες παραλλαγές με περισσότερη ισχύ. Αργότερα θα είναι διαθέσιμος και ένας εξηλεκτρισμένος 6κύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας.
Η E-Class Estate E220 d τροφοδοτείται από έναν 2λιτρο κινητήρα ντίζελ με την κωδική ονομασία OM 654 M αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 145 kW/197 ίπποι. Και εδώ, η γκάμα θα περιλαμβάνει στο εγγύς μέλλον μια έκδοση με 6κύλινδρο κινητήρα.
Η κορυφαία έκδοση με την ονομασία E 300 e φέρει ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο απαρτίζεται από τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα των 150 kW και έναν ηλεκτροκινητήρα που με τη σειρά του αποδίδει 95 kW/129 ίπποι. Συνδυαστικά, η ισχύ ανέρχεται εδώ στα 230 kW/312 ίπποι και η ροπή στα 550 Nm. Η Mercedes υπόσχεται ότι η επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση της E-Class Estate θα εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 95-113 χλμ. χάρη σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 25,4 kWh.
Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι εκδόσεις εφοδιάζονται στάνταρ με μια εξελιγμένη έκδοση του αυτόματου κιβωτίου 9G-Tronic της Mercedes, ενώ στο βασικό εξοπλισμό ανήκει επίσης η αερανάρτηση μονού θαλάμου στο πίσω μέρος -προαιρετικά διαθέσιμο είναι και το σύστημα Airmatic, το οποίοο εξασφαλίζει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη απόσβεση.