GP Μονακό: Ταχύτερη η Ferrari του Sainz στο επεισοδιακό FP1, τον καλύτερο χρόνο της ημέρας ο Verstappen στο FP2

Επίσημο ξεκίνημα του τριημέρου στο Μονακό για τη Formula 1. Η Ferrari του Carlos Sainz σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στο Free Practice 1 και η Red Bull Racing του Max Verstappen κατέκτησε την πρώτη θέση στο Free Practice 2. Σταθερά εντυπωσιακός ο Fernando Alonso με την Aston Martin.

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣTHN EIKONA ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΝΕΟ SPEEDZONE PODCAST - MONACO GP & INDY 500

Το πρώτο μέρος των ελεύθερων δοκιμαστικών στο Μονακό, ολοκληρώθηκε με τον Carlos Sainz και τη Ferrari να σημειώνουν ταχύτερο χρόνο στο 1:13.372 και μόλις τρία δέκατα πίσω τους την Aston Martin του Fernando Alonso. Το FP1 διακόπηκε απότομα τέσσερα λεπτά πριν το τέλος, εξαιτίας της σύγκρουσης που είχε με τον τοίχο η Williams του Alex Albon στην έξοδο της στροφής 1.

Μόλις τρεις οδηγοί ξεκίνησαν με τη μέση γόμα και έμειναν με αυτήν καθ’ όλη τη διάρκεια του FP1, με τις δύο Ferrari και τον Lando Norris της McLaren να την προτιμούν για μία ολόκληρη ώρα. Προβλήματα είχε ο Max Verstappen, ο οποίος δεν σταμάτησε να παραπονιέται για την RB19. Ο Ολλανδός αντιμετώπισε θέματα με τον συμπλέκτη και την ευκινησία του μονοθεσίου. Στο team radio, τόνισε πως το πάτωμα της Red Bull ακουμπούσε πολύ στο έδαφος και για αυτό πριν τα πρώτα είκοσι λεπτά της διαδικασίας, μπήκε στα πιτ. 

Την κορυφή απόλαυσαν δέκα λεπτά πριν την ολοκλήρωση μισής ώρας οι «κόκκινοι» Charles Leclerc και Carlos Sainz, την ώρα που ο Logan Sargeant της Williams αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα και μπήκε στα πιτ. Ο Lewis Hamilton έκανε μία μικρή επίδειξη της βελτιωμένης Mercedes, σημειώνοντας 1:14.035 στο μισάωρο της διαδικασίας με τη μέση γόμα. Την κίτρινη έκδοση των ελαστικών της Pirelli φόρεσαν όλοι οι οδηγοί πλην του Hulkenberg που χτύπησε στη στροφή 13 (έβγαλε κόκκινη σημαία), για να ολοκληρώσουν το FP1. Ταυτόχρονα, το πίσω μέρος της RB19 του Max Verstappen εμφανίστηκε καλύτερο, όμως όχι τέλειο για τον απαιτητικό παγκόσμιο πρωταθλητή.

Παράπονα για την πρόσφυση των ελαστικών της Mercedes και το πίσω αριστερά συγκεκριμένα είχε ο George Russell, ο οποίος δεν σημείωσε αξιόλογο χρόνο. Ο Fernando Alonso από την άλλη ένιωσε πολύ άνετα στη δική του Aston Martin με τη μέση γόμα της Pirelli και ήταν πρώτος στην κατάταξη, μέχρι να έρθει ο συμπατριώτης του με τη Ferrari να τον αφήσει στη δεύτερη θέση.

Αναλυτικά, η τελική κατάταξη του πρώτου μέρους των ελεύθερων δοκιμαστικών στο Μονακό:

Στο δεύτερο μέρος των ελεύθερων δοκιμαστικών, η Red Bull Racing μονοπωλούσε το ενδιαφέρον τα πρώτα είκοσι λεπτά με τη μέση γόμα. Η Aston Martin ήταν η πρώτη που έβγαλε τους οδηγούς της με τη μαλακή γόμα της Pirelli και αποτελεσματικά έριξε τον χρόνο κάτω από το 1:13.

Η Ferrari από την άλλη ήταν η μόνη που χρησιμοποίησε τη σκληρή γόμα στο FP2, με τη διαδικασία να φτάνει στο μισάωρο πριν οι Ιταλοί φορέσουν τη μαλακή, ώστε να δουν που βρίσκεται ο χρόνος τους συγκριτικά με τη Red Bull Racing και την Aston Martin. Η άτυπη μάχη της Παρασκευής (26/5) είδε τους καλύτερους χρόνους να φτάνουν κοντά στο 1:12, ενώ αναμένεται στις κατατακτήριες του Σαββάτου (27/5) ο καλύτερος χρόνος να βρίσκεται λίγο πάνω από το 1:11.

Με όλους τους οδηγούς στη μαλακή γόμα της Pirelli μετά τη μισή ώρα της διαδικασίας, ο Verstappen ξεκίνησε να μπαίνει είτε ανάμεσα είτε πάνω από τις δύο Ferrari, παρόμοια με τον Fernando Alonso που μπήκε στην πρώτη πεντάδα του FP2 και δεν βγήκε ποτέ. Η διαδικασία, διακόπηκε ξανά απότομα όταν 17 λεπτά πριν τη λήξη, ο Sainz χτύπησε στη στροφή 16, έχοντας πρώτα χτυπήσει τον εμπρός δεξιά τροχό στη στροφή 15.

Το FP2 συνεχίστηκε λίγο πριν τα τελευταία δέκα λεπτά, όταν η Mercedes αποφάσισε να δοκιμάσει ξανά τη μέση γόμα. Η γερμανική ομάδα δεν σημείωσε αξιοπρόσεκτο χρόνο στο δεύτερο μέρος των ελεύθερων δοκιμαστικών κι έτσι αποφάσισε να δει ξανά τι της προσφέρουν τα ισορροπημένα ελαστικά της Pirelli.

Η διαδικασία ολοκληρώθηκε ομαλά με τον Verstappen να είναι ο ταχύτερος της διαδικασίας και της ημέρας και τις δύο Ferrari να τον ακολουθούν πιστά μισό και ένα δέκατο πίσω του.

Αναλυτικά, η τελική κατάταξη του δεύτερου μέρους των ελεύθερων δοκιμαστικών στο Μονακό: 

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣTHN EIKONA ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΝΕΟ SPEEDZONE PODCAST - MONACO GP & INDY 500