Απερρίφθη η ένσταση της Ferrari για επανεξέταση της ποινής του Sainz στην Αυστραλία
Η FIA απέρριψε την την ένσταση της Ferrari για επανεξέταση της ποινής που δέχτηκε ο Carlos Sainz στο Grand Prix της Αυστραλίας.
Η Ferrari είχε κάνει έκκληση στην FIA ως προς το δικαίωμα της να εξετάσει την ποινή των 5 δευτερολέπτων που επέβαλε στον Sainz κατά την επαφή που είχε με τον Fernando Alonso στον τελευταίο γύρο της επανεκκίνησης του αγώνα στη Μελβούρνη. Μετά από αρκετά περιστατικά συγκρούσεων, λόγω των συνεχών επανεκκινήσεων, είχε ως αποτέλεσμα ο αγώνας να λήξει πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας με τον Ισπανό οδηγό της Ferrari να βλέπει την καρό σημαία 12ος μετά την ποινή του.
Ο επικεφαλής της Ferrari Fred Vasseur αποκάλυψε πως η ομάδα του θα έκανε έφεση της απόφασης καθώς η ποινή είχε δοθεί πριν η ομάδα ή ο οδηγός να μπορούν να επικαλεστούν μια αμυντική γραμμή. Όμως η FIA απέρριψε την αίτηση της ιταλικής ομάδας, επισημαίνοντας πως η ομάδα δεν έφερε συνταρακτικά και σχετικά νέα στοιχεία, τα οποία να ήταν δυσεύρετα για τα μέλη που έλεγχαν την αίτηση εκείνη τη στιγμή.
Ύστερα από την ακρόαση με την FIA, βγήκε το συμπέρασμα πως και με την αυξημένη πιθανότητα ενός τέτοιου περιστατικού στον πρώτο γύρο μιας επανεκκίνησης, υπήρχε αρκετός χώρος για τον Sainz, έτσι ώστε να αποφευχθεί μια τέτοια κίνηση, αλλά εκείνος απέτυχε να το κάνει. Η Ferrari παρουσίασε τα τηλεμετρικά της στοιχεία, με μια δήλωση μαρτύρων από τον ίδιο τον Sainz αλλά και άλλους πιλότους, από συνεντεύξεις τους μετά τον αγώνα.
Ο Sainz με τη σειρά του επιχειρηματολόγησε πως φρέναρε πολύ σκληρότερα στην 1η στροφή, καθώς είχε κρύα ελαστικά ύστερα από τον αργό γύρο σχηματισμού πριν την επανεκκίνηση. Έκανε επίσης λόγο και για χαμηλή ηλιοφάνεια, που του περιόριζε την ορατότητα. Η FIA σημείωσε πως η παρουσίαση του φρεναρίσματος σαν επιχείρημα δεν θεωρείται νέα πληροφορία, καθώς όλοι οι πιλότοι αντιμετωπίζουν τις ίδιες συνθήκες. Η απόφαση γράφει πως οι συνθήκες στη πίστα και τα ελαστικά ήταν ένας παράγοντας τον οποίο κάθε ανταγωνιστής έπρεπε να αναλογιστεί και να προσαρμοστεί σε αυτόν. Και σε αυτό, ο Ισπανός πιλότος της Ferrari φαίνεται πως δεν τα κατάφερε και τόσο καλά.
Όταν 20 σφαίρες κυνηγούν τον ίδιο στόχο - ΔΕΙΤΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΤΟ ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΤΟΥ SPEEDZONE PODCAST