Ρεκόρ στη Monza για την Mercedes-AMG One
Η Mercedes-AMG One είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στο ναό της ταχύτητας.
Όταν 20 σφαίρες κυνηγούν τον ίδιο στόχο - ΔΕΙΤΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΤΟ ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΤΟΥ SPEEDZONE PODCAST
Η Mercedes-AMG One ξαναχτυπά καταρρίπτοντας ένα ακόμη ρεκόρ. Αφού τη χρονιά που πέρασε στέφθηκε ως το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στο Nürburgring, στο Red Bull Ring και στο Hockenheim, τώρα το hypercar των Γερμανών με τον γνωστό 1.600άρη κινητήρα της F1 πρόσθεσε την πίστα Monza στην τροπαιοθήκη του.
Πιο συγκεκριμένα, ο εργοστασιακός οδηγός της Mercedes-AMG, Maro Rene Engel, χρειάστηκε μόνο 1 λεπτό και 43.902 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει έναν γύρο στη διάσημη ιταλική πίστα, γνωστή στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού ως ναός της ταχύτητας.
Η Mercedes-AMG δηλώνει ότι η επίδοση της One είναι καλύτερη κατά 12 δευτερόλεπτα σε σχέση με το προηγούμενο ρεκόρ που έχει καταγραφεί στο συγκεκριμένο τερέν εκθρονίζοντας την Porsche 911 GT3 RS (991.2) η οποία είχε «γράψει» εκεί χρόνο 1 λεπτό και 55,30 δευτερόλεπτα.
Σύμφωνα με το γερμανικό εργοστάσιο, η συγκεκριμένη One πραγματοποίησε τον γύρο-ρεκόρ στην πίστα της Monza χωρίς να διαθέτει διαφορές σε σχέση με το μοντέλο που και εσείς μπορείτε να αγοράσετε (λέμε τώρα…). Για την περίσταση ωστόσο ήταν εξοπλισμένη με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 R MO που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για το εν λόγω μοντέλο.
Διαβάστε επίσης: Η Mercedes-AMG One είναι η ο νέος βασιλιάς της «Πράσινης Κόλασης» (video)
Θυμίζουμε ότι η Mercedes-AMG One φέρνει την υβριδική τεχνολογία κίνησης της F1 από την πίστα στους δρόμους για πρώτη φορά. Με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 1,6 λίτρων και τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες, το υβριδικό σύστημα με την ονομασία E-Performance αποδίδει συνολικά 782 kW (1.063 ίπποι), με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 352 χλμ./ώρα.
Στους υπόλοιπους τομείς ξεχωρίζει το carbon μονοκόκ και το αμάξωμα από ανθρακονήματα, η ενεργή αεροδυναμική, η ανάρτηση τύπου push-rod καθώς και ηπλήρως μεταβλητή τετρακίνηση AMG Performance 4MATIC+ με υβριδικό πίσω άξονα και ηλεκτροκίνητο εμπρός.
Η Mercedes-AMG προσφέρει τρεις διαφορετικές αεροδυναμικές διαμορφώσεις για την One. Η πρώτη είναι η Highway, στην οποία οι εισαγωγές αέρα είναι κλειστές, τα ενεργά πτερύγια στον μπροστινό διαχύτη εκτείνονται και η πίσω πτέρυγα ανασύρεται. Η δεύτερη είναι η Track Max Downforce, στην οποία ανοίγουν οι εισαγωγές και τα πτερύγια και η πίσω αεροτομή εκτείνεται πλήρως, ενώ διαθέσιμη είναι και η Race DRS, στην οποίο οι αγωγοί και οι περσίδες είναι κλειστές και το πτερύγιο της πίσω αεροτομής ανασύρεται πλήρως.
Όταν 20 σφαίρες κυνηγούν τον ίδιο στόχο - ΔΕΙΤΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΤΟ ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΤΟΥ SPEEDZONE PODCAST