Porsche Classic: Σύγχρονες λύσεις υποστήριξης με σεβασμό στην ιστορία

Η Porsche Classic, παρουσίασε εργοστασιακά κάρτερ από μαγνήσιο για κλασικά μοντέλα 911 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 1968 και 1976.

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΕΔΩ: ΝΕΟ SPEEDZONE PODCAST - ΤΑ NEA META TH JEDDAH ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΙΚΗ ΤΟΥ SENNA

Η Porsche Classic, το τμήμα της εταιρείας που ασχολείται με την διατήρηση της κληρονομιάς και της αξίας των οχημάτων της φίρμας, προσφέρει τώρα εργοστασιακά κάρτερ μαγνησίου για κλασικά μοντέλα 911 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 1968 και 1976.
Η επανέκδοση αφορά οχήματα της σειράς F και G με κινητήρες 2,0, 2,2, 2,4 και 2,7 λίτρων.
Σε αυτά περιλαμβάνεται και η θρυλική 911 Carrera RS 2.7, η οποία έκλεισε τα 50 χρόνια της πέρυσι. Οι κάτοχοι μπορούν να παραγγείλουν τους στροφαλοθάλαμους ως γνήσια ανταλλακτικά από οποιονδήποτε συνεργάτη της Porsche Classic ή από τους κατά τόπους αντιπροσώπους Porsche. Μέχρι τώρα, οι επισκευές για αυτά τα εξαρτήματα είτε έπρεπε να περιλαμβάνουν προσπάθεια συγκόλλησης μικρών ρωγμών με αμφίβολα αποτελέσματα είτε καταφυγή σε επαναχρησιμοποίηση μεταχειρισμένων εξαρτημάτων από παλιούς κινητήρες.

Porsche 911 Carrera RS 2.7
«Αυτή η επανέκδοση κλείνει άλλο ένα κενό στη γκάμα των ανταλλακτικών μας, καθιστώντας δυνατή την συναρμολόγηση εντελώς νέων κινητήρων για τα περισσότερα κλασικά μοντέλα 911», λέει η Ulrike Lutz, Διευθύντρια της Porsche Classic, «Υπάρχει μεγάλη ζήτηση από τους πελάτες μας για αυθεντικά εξαρτήματα κινητήρων όπως αυτό».

Η Porsche Classic εργάζεται ήδη σε αντίγραφα στροφαλοθαλάμων και για άλλες γενιές της 911. Τα τελευταία δύο χρόνια, επί παραδείγματι, οι στροφαλοθάλαμοι αλουμινίου είναι ξανά διαθέσιμοι για μοντέλα 911 με μεγαλύτερο κινητήρα από τη δεκαετία του 1990.

Porsche Classic: H σύγχρονη τεχνολογία στην υπηρεσία της παράδοσης

Για τον σχεδιασμό και την κατασκευή των ανταλλακτικών αναπαραγωγής οι μηχανικοί της εταιρείας έλαβαν υπόψιν τους σχέδια και δεδομένα του αγωνιστικού κινητήρα Group C της Porsche 962 καθώς και τεχνικές πληροφορίες από το αρχείο της εταιρείας. Πρώην και νυν τεχνικό προσωπικό ρωτήθηκε σχολαστικά σχετικά με λεπτομέρειες σχεδιασμού και πιθανές βελτιώσεις. Έτσι, το κάρτερ από μαγνήσιο μπορεί να θεωρηθεί και εργοστασιακό βελτιωτικό προϊόν.
Σε περιπτώσεις τέτοιων αναπαραγωγών, η Porsche Classic βασίζεται στην πιο πρόσφατη και εξελιγμένη έκδοση του εξαρτήματος παραγωγής.

Με βάση τα δεδομένα CAD, ένας προμηθευτής αναλαμβάνει την κατασκευή του χυτού στροφαλοθάλαμου χρησιμοποιώντας τη μέθοδο χύτευσης σε άμμο αφού παραχθούν τα κατάλληλα καλούπια στο εργοστάσιο. Μετά τη χύτευση, τα κολούπια καταστρέφονται για να ελευθερωθεί το χυτό εξάρτημα.
Το προϊόν της χύτευσης, στη συνέχεια, περνάει κατεργασία σε μηχανή CNC πέντε αξόνων για την εξάλειψη των ατελειών. Χρησιμοποιούνται περισσότερα από 50 διαφορετικά εργαλεία κοπής, διάτρησης και φρεζαρίσματος και λόγω της ακρίβειας στον σχεδιασμό αφαιρείται ελάχιστο υλικό. Για τις επιφανειακά κατεργασμένες επιφάνειες, για παράδειγμα, η «διόρθωση» είναι μόνο περίπου τρία έως τέσσερα εκατοστά του χιλιοστού.
Η παραγωγή συνοδεύεται από εκτεταμένο ποιοτικό έλεγχο. Τα έδρανα μετρώνται ένα προς ένα μετά την κατεργασία χρησιμοποιώντας τρισδιάστατα 3D όργανα μέτρησης. Η πλήρης διαδικασία μέτρησης ακριβείας περιλαμβάνει πάνω από 1.300 ενδείξεις.

Porsche 911 crankcase καρτερ στροφαλοθαλαμος

Για να εγκριθεί η παραγωγή εξαρτημάτων σύμφωνα με τις αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας της Porsche Classic, συναρμολογήθηκε ένας πρότυπος κινητήρας και υποβλήθηκε σε εξαντλητικές δοκιμές σε εργαστηριακό δυναμόμετρο για αρκετές εβδομάδες. Για να γίνει αυτό, η Porsche Classic χρησιμοποίησε την πιο ισχυρή έκδοση της εποχής, τον κινητήρα 2,7 λίτρων της 911 Carrera RS όπου τοποθέτησε πολλαπλούς αισθητήρες μέτρησης. Το πρόγραμμα δοκιμών περιελάμβανε διαδρομές αντοχής με συγκεκριμένες συνθήκες φορτίου και διαφορετικές στροφές κινητήρα. Πολυάριθμες δοκιμές πραγματοποιήθηκαν και πλήθος δεδομένων αναλύθηκαν, όπως για παράδειγμα, δείγματα λαδιού αναλύθηκαν για αιωρούμενα σωματίδια και ξένες ουσίες. Μετά τις δοκιμές, ο κινητήρας αποσυναρμολογήθηκε από τους ειδικούς της Porscheκαι έγινε επιθεώρηση κάθε εξαρτήματος. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε φυσικά στα δύο τμήματα του στροφαλοθαλάμου. Όπου εφαρμόστηκαν μέθοδοι δοκιμών και μέτρησης ακριβείας παρόμοιες με εκείνες που χρησιμοποιούνται για εξαρτήματα κανονικής παραγωγής. Για τους παραπάνω λόγους όλοι οι στροφαλοθάλαμοι αναπαραγωγής φέρουν κανονικά σήμανση με τον κωδικό αριθμό καινούριου ανταλλακτικού.

Porsche 911 crankcase καρτερ στροφαλοθαλαμος

Η επιχειρηματική μονάδα Γνήσιων Ανταλλακτικών και Αξεσουάρ της Porsche Classic έχει ως σκοπό να προμηθεύει τα πολλά κλασικά οχήματα της φίρμας με όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένη γκάμα ανταλλακτικών. Περισσότερα από 80.000 διαφορετικά ανταλλακτικά και αξεσουάρ μπορούν να παραγγελθούν από οποιοδήποτε Κέντρο Porsche σε όλο τον κόσμο. Εκτός από τις πωλήσεις, η Porsche Classic είναι επίσης υπεύθυνη για την επανέκδοση-αναπαραγωγή γνήσιων ανταλλακτικών που έχουν εξαντληθεί και δεν υπάρχουν σε απόθεμα. Περίπου 200 ανταλλακτικά επανεκδίδονται κάθε χρόνο από το 2013. Στα πλαίσια της προσπάθειας διατήρησης της κληρονομιάς της Porsche διατίθεται τεχνική βιβλιογραφία που περιλαμβάνει περισσότερα από 1.000 εγχειρίδια λειτουργίας και οδηγιών, οδηγούς επισκευής / service manuals και φυλλάδια «TyMaTo» όπου καταγράφονται Τύποι, Διαστάσεις και Ανοχές εξαρτημάτων που οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποκτήσουν από την Porsche Classic.

Porsche 911 Carrera RS 2.7
Η Porsche Classic επεκτείνει συνεχώς το προϊοντικό χαρτοφυλάκιό της. Τα ελκυστικά lifestyle προϊόντα και αξεσουάρ ενισχύουν την άνεση και την καθημερινή χρηστικότητα των οχημάτων ή προσφέρουν στους πελάτες τη δυνατότητα να εξατομικεύσουν τα αυτοκίνητά τους. Τα πιο πρόσφατα συστήματα infotainment της Porsche Classic είναι, επίσης, ιδιαίτερα δημοφιλή καθώς προσφέρουν σύγχρονα χαρακτηριστικά ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας με smartphone αφού υποστηρίζουν και Apple CarPlay και Android Auto.


Η Porsche Classic έχει επεκτείνει την δραστηριότητά της και στα βελτιωτικά ανταλλακτικά. Ο στόχος εδώ είναι η αύξηση της απόδοσης και η βελτίωση της συμπεριφοράς των οχημάτων ή η προετοιμασία τους για χρήση στην πίστα. Αυτό περιλαμβάνει δημοφιλή εξαρτήματα, όπως τα τιμόνια και τις φημισμένες ζάντες Fuchs, που είναι πλέον διαθέσιμα και για νεότερα οχήματα όπως η Porsche 911 (γενιά 996). Ένα παράδειγμα επερχόμενων εξελίξεων προϊόντων είναι οι εξελιγμένες αναρτήσεις για τη γενιά 996 της 911 και της εμβληματικής Porsche 959 που θα αναπτυχθούν σε στενή συνεργασία με την Manthey Racing.

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΕΔΩ: ΝΕΟ SPEEDZONE PODCAST - ΤΑ NEA META TH JEDDAH ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΙΚΗ ΤΟΥ SENNA