F1: Ενεργά αεροδυναμικά μέρη από το 2025
H Formula 1 σκοπεύει να εισάγει ενεργά αεροδυναμικά μέρη στα μονοθέσια με την έλευση των νέων κανονισμών το 2025.
Η Formula 1 αποφεύγει συνειδητά τη μεταστροφή στην ηλεκτροκίνηση, πιέζοντας για την εισαγωγή πλήρως βιώσιμων καυσίμων το 2025, με την εισαγωγή των νέων κανονισμών γύρω από τους κινητήρες.
Αυτά τα καύσιμα δεν θα εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα, ενώ θα χρησιμοποιούνται και λιγότερα ανά αγώνα.
Μιλώντας σε διαδικτυακό συνέδριο του Motorsport Industry, ο τεχνικός επικεφαλής της F1, Pat Symonds, εξήγησε πως για να επιτευχθεί καλύτερη κατανάλωση καυσίμου, θα πρέπει να μειωθεί η οπισθέλκουσα, και τα ενεργά αεροδυναμικά μέρη είναι η μέθοδος με την οποία το τεχνικό επιτελείο θέλει να το κάνει αυτό:
«Η βιωσιμότητα είναι ο βασικός πυλώνας όσων γίνονται στον μηχανοκίνητο αθλητισμό αυτή τη στιγμή.
«Δεν γίνεται να μειώσεις την κατανάλωση του καυσίμου όταν οσυντελεστής οπισθέλκουσας είναι στο 1 και συντελεστή άνωσης στο 4 ή 4,5.
«Ο μόνος τρόπος για να δώσεις λύση σε αυτό είναι με τη χρήση ενεργών αεροδυναμικών μερών, και έτσι το προσεγγίζουμε.»