Ποια είναι η τιμή του VW T-Roc R των 300 ίππων στην Κύπρο

Η κορυφαία εκδοχή του Τ-Roc αποκτά ισχυρό κινητήρα, σύστημα μετάδοσης της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς, αλλά και όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις εκδόσεις «R».

Στόχος της Volkswagen δεν ήταν μόνο η πρακτικότητα, η διαφοροποίηση και ο ελιτίστικος-σπορτίφ χαρακτήρας του T-Roc R, αλλά και η δημιουργία μιας κατασκευής με έντονα, δυναμικά χαρακτηριστικά. Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του είχε ο Γερμανός οδηγός αγώνων Benny Leuchter, όπως φυσικά και η πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. 

 

VW T-ROC R

Αντίστοιχα συγγενικά στοιχεία με το Golf R συναντάμε και στο σχεδιασμό του T-Roc R. Ο διαφοροποιημένος εμπρός προφυλακτήρας με τη μεγάλη εισαγωγή αέρα, την κυψελωτή μάσκα και τα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα προσδίδουν πιο άγρια εικόνα στο γερμανικό C-SUV, ενώ τα έντονα πλαϊνά μαρσπιέ και ο πίσω διαφοροποιημένος προφυλακτήρας με το διαχύτη και τις τέσσερις εξατμίσεις ενισχύουν την επιθετική του εικόνα. Διακριτική αλλά όμορφη πινελιά αποτελούν οι ελαφρώς πρησμένοι και τονισμένοι θόλοι των τροχών, που στη βασική έκδοση φιλοξενούν τροχούς 18 ιντσών. Στη δική μας περίπτωση, το T-Roc R διέθετε τα ελαστικά της Continental με ζάντες 19 ιντσών σε σκούρο χρώμα γραφίτη, αλλά και τις απολήξεις της εξάτμισης που φέρουν την υπογραφή της Akrapovic και συμπεριλαμβάνονται επίσης στον επιπλέον εξοπλισμό.

VW T-ROC R

Ανοίγοντας την πόρτα του εσωτερικού, αρχικά το βλέμμα πέφτει στα τύπου μπάκετ καθίσματα, με το λογότυπο «R» να ξεχωρίζει. Η ποιότητα κατασκευής και η συναρμογή είναι αυτές που έχουμε συνηθίσει από τη VW, αλλά, με εξαίρεση μικρές πινελιές, οι διαφορές δεν είναι σημαντικές σε σχέση με μία πλούσια έκδοση του T-Roc. Αυτές εντοπίζονται στο flat bottom τιμόνι με το λογότυπο «R», τα πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι, τη μαύρη οροφή και τους συνδυασμούς διχρωμίας στο εσωτερικό. Φυσικά, ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, ενώ στο κέντρο ξεχωρίζει η οθόνη αφής των 8 ιντσών, η οποία παρέχει όλες τις απαραίτητες δυνατότητες συνδεσιμότητας. Μέσω αυτής, αλλά και ενός περιστροφικού διακόπτη ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό, υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής των διάφορων προγραμμάτων οδήγησης. Μέσω του Driving Profile Selection, μπορεί ο οδηγός να επιλέξει μία σειρά από παραμέτρους που εντοπίζονται στον κινητήρα, στο σύστημα διεύθυνσης, στην απόκριση στο γκάζι και στη λειτουργία της ανάρτησης. Το τελευταίο ισχύει στην περίπτωση που το T-Roc R είναι εφοδιασμένο με την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC. 

VW T-ROC R

Η ισχύς του κινητήρα, αλλά ακόμα περισσότερο η λειτουργία του 2λιτρου TSI δε χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Σε όποιο αμάξωμα και αν τον έχουμε συναντήσει, διακρίνεται για τη δύναμη και την εξαιρετική απόκριση σε όλο το εύρος στροφών. Οι μικρές ευθείες ανάμεσα στις στροφές στα γαλλικά βουνά εκμηδενίζονται σε χρόνο dt, και ευτυχώς που το T-Roc R εφοδιάζεται στη βασική του έκδοση με τα φρένα της έκδοσης Performance του Golf R. Σε συνδυασμό με το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη, η επιτάχυνση είναι καταιγιστική, και αναμφίβολα δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από ένα hot hatch. Το σύστημα τετρακίνησης 4Motion λειτουργεί υποδειγματικά, ενώ σύμφωνα με τους τεχνικούς της γερμανικής εταιρείας, όταν εμφανίζεται υποστροφή, είναι ρυθμισμένο να στέλνει μεγαλύτερο μέρος της ισχύος στους πίσω τροχούς.

Στην Κύπρο το VW T-Roc R είναι διαθέσιμο στην τιμή των €44.500.

VW T-ROC R