Mazda MX-5: Πολύ σκληρό για να πεθάνει
Το Mazda MX-5 θα συνεχίσει να αποτελεί βασικό «συστατικό» της γκάμας του Ιάπωνα κατασκευαστή, όπως ο ίδιος διαβεβαιώνει.
Το Mazda MX-5 είναι ένα αειθαλές, θα λέγαμε, μοντέλο το οποίο «δεν θα πεθάνει ποτέ», όπως χαρακτηριστικά διαβεβαιώνει σήμερα η ιαπωνική εταιρεία. Ωστόσο, η τελευταία δεν είναι σε θέση να «δεσμευτεί» όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά και το είδος του συστήματος μετάδοσης κίνησης του μοντέλου επόμενης γενιάς.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mazda στην Ευρώπη, Martijn ten Brink, δήλωσε ότι το τρέχον αυτοκίνητο, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2015, θα συνεχίσει να αναβαθμίζεται και δεν κινδυνεύει να τεθεί εκτός αγοράς εξαιτίας των ολοένα και πιο αυστηρών προδιαγραφών όσον αφορά την ασφάλεια και τις εκπομπές ρύπων.
Μιλώντας στην ηλεκτρονική έκδοση του βρετανικού Autocar, ο Martijn ten Brink δήλωσε σχετικά με την επόμενη μέρα του Mazda MX-5 τα εξής:
«Πώς παραμένεις πιστός στο concept που αντιπροσωπεύει το αυτοκίνητο ώστε να το μεταφέρεις στην επόμενη γενιά τεχνολογιών; Αυτό δεν έχει αποφασιστεί. Αλλά νομίζω ότι για τη Mazda θα ήταν δίκαιο να πούμε ότι το MX-5 δεν θα πεθάνει ποτέ.
«Νομίζω ότι θα συνεχίσει να υπάρχει για πάντα και θα πρέπει να συμβαδίζει με την εποχή. Αυτή είναι μια μεγάλη πρόκληση και οι άνθρωποι είναι παθιασμένοι με αυτό το αυτοκίνητο στη Mazda.
«Φυσικά, όπως μπορείτε να φανταστείτε, οι άνθρωποι τις δικές τους απόψεις σχετικά με την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσει. Οπότε είμαι πολύ περίεργος πού θα καταλήξει, αλλά σίγουρα θα παραμείνει μέρος της γκάμας».
Στο πλαίσιο των ως άνω δηλώσεών του που έλαβαν χώρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, ο Martijn ten Brink αναφέρθηκε επίσης και στους σχεδιαστές της Mazda οι οποίοι αυτή τη στιγμή εξερευνούν νέα σχήματα και μεγέθη για τα μοντέλα της με γνώμονα την αεροδυναμική απόδοση και με σημείο αναφοράς τη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα που θα δούμε το 2025.
«Νομίζω ότι όλοι είναι πραγματικά ευχαριστημένοι στην εταιρεία με τις επιδόσεις των crossover μας και τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν. Αλλά νομίζω ότι όλοι εξετάζουν επίσης ποιες είναι οι δυνατότητες όσον αφορά τον σχεδιασμό νέων ηλεκτροκίνητων προϊόντων.
«Ανυπομονώ για οχήματα που δεν είναι απαραίτητα SUV ή crossover. Πρέπει να σκεφτούμε την αεροδυναμική με διαφορετικό τρόπο. Νομίζω ότι θα έχουμε περισσότερη ποικιλομορφία όσον αφορά το σχεδιασμό από όλες τις μάρκες. Και νομίζω ότι επίσης η Mazda θα οδηγηθεί σε νέες κατευθύνσεις».
Αναφερόμενος στις αγορές στις οποίες θα εστιάσει την προσοχή της η Mazda, o CEO της εταιρείας στην Ευρώπη δήλωσε:
«Πρέπει να καταγράψουμε επιτυχία στην Ιαπωνία, στην Αυστραλία, στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη, με τα ίδια οχήματα σε γενικές γραμμές. Αυτή είναι μια τεράστια πρόκληση για έναν μικρό κατασκευαστή».