MotoGP: Στη χαραυγή του 2023
Μετά το πέρας του τελευταίου αγώνα του MotoGP για το 2022 την Κυριακή 6 Νοεμβρίου, ομάδες και αναβάτες «ανασυγκροτούνται» και κοιτούν μπροστά πραγματοποιώντας στη Βαλένθια ένα σημαντικό τεστ εν όψει της αγωνιστικής σεζόν του 2023.
Με έναν αγώνα να απομένει για την ολοκλήρωση της αγωνιστικής σεζόν του 2022 στο MotoGP και δύο τίτλους να παραμένουν σε… εκκρεμότητα (Αναβατών και Ομάδων), η κορυφαία κατηγορία του θεσμού ετοιμάζεται πυρετωδώς για το 2023 καθώς την Τρίτη 8 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί στο γνώριμο αγωνιστικό τερέν της πίστας στη Βαλένθια της Ισπανίας ένα πολύ σημαντικό τεστ για ομάδες και αναβάτες – πολλοί από τους οποίους αντιμετωπίζουν νέες προκλήσεις.
Εκτός από το πρόδηλο ενδιαφέρον που παρουσιάζει το συγκεριμένο τεστ από τεχνολογική σκοπιά, τα βλέμματα όλων είναι βέβαιο ότι θα επικεντρωθούν και στους αναβάτες, με πολλούς να ντύνονται για πρώτη φορά με τις νέες «φορεσιές» τους στις νέες τους ομάδες. Ο Jack Miller είναι ένας από αυτούς, με τον 27χρονο να εγκαταλείπει τα χρώματα της Ducati Lenovo Team ύστερα από δύο χρόνια παρουσίας στην ομάδα μεταπηδώντας στην Red Bull KTM Factory Racing, στο πλευρό του Brad Binder, που παραμένει στη θέση του.
Ο συμπαθής Αυστραλός αναβάτης δεν είναι ο μόνος newcomer στον κατασκευαστή από την Αυστρία. Ο Augusto Fernandez (Red Bull KTM Ajo) θα κάνει το ντεμπούτο του στο MotoGP με την GASGAS Factory Racing Team, ενώ ο Pol Espargaro θα οδηγήσει ξανά την RC16, στα ίδια χρώματα, εγκαταλείποντας μετά από δύο όχι και τόσο επιτυχή χρόνια την Repsol Honda.
Από τη μεριά της, η πάλαι ποτέ κραταιά εταιρεία στο MotoGP θα υποδεχθεί δύο νέους, για την ίδια, αναβάτες. Τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2020, Joan Mir, στην επίσημη εργοστασιακή ομάδα, και τον νυν ομόσταβλό του στη Suzuki, Alex Rins στην LCR Honda, που αντίστοιχα θα πλαισιώσουν τις σταθερές αξίες των Marc Marquez και Takaaki Nakagami.
Στο στρατόπεδο της Aprilia, οι νέες… αφίξεις είναι εξίσου σημαντικές, καθώς για πρώτη φορά η ιταλική ομάδα από το Noale θα παρατάξει για το 2023 τέσσερις στο σύνολο μοτοσικλέτες. Με τους Aleix Espargaro και Maverick Vinales να παραμένουν στη σέλα των δύο RS-GP στην εργοστασιακή ομάδα (Αprilia Racing), το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην έλευση των Miguel Oliveira (Red Bull KTM Factory Racing) και Raul Fernandez (Tech 3 KTM Factory Racing), οι οποίοι θα αγωνιστούν με τα χρώματα της RNF που από του 2023 εγκαταλείπει το στρατόπεδο της Yamaha.
Έτσι, η τελευταία θα παραμείνει με δύο μοτοσικλέτες το 2023, με τους Fabio Quartararo και Franco Morbidelli να ηγούνται της προσπάθειας της ιαπωνικής εταιρείας με σήμα το διαπασών.
Μεγάλο είναι το ενδιαφέρον και στο… ευρύτερο στρατόπεδο της Ducati – η οποία θα έχει στο grid 8 στο σύνολο μοτοσικλέτες και για το 2023. Εδώ, ο Alex Marquez (LCR Honda), που θα έχει στο πλευρό του τον Fabio di Giannantonio, θα αντικαταστήσει τον Enea Bastianini στην Gresini Racing, με τον τελευταίο να προάγεται στην Ducati Lenovo Team, δίπλα στον Francesco Bagnaia, συνθέτοντας ένα εκρηκτικό, όπως όλα δείχνουν, δίδυμο.
Η σύνθεση των Prima Pramac Racing και Mooney VR46 Racing Team παραμένει ως είχε και για το 2023, με τους Jorge Martin/Johann Zarco και Luca Marini/Marco Bezzecchi να συνεχίζουν αντίστοιχα την πρόκληση στις σέλες των Desmosedici GP.
Δείτε ακόμη - USA GP: Όλα ξεκίνησαν με ντουφεκιές και καταναγκαστικά έργα | Speedzone Podcast EP17