MotοGP: Χείρα βοηθείας στην KTM από την Red Bull F1
Η KTM θα αναζητήσει τεχνολογική βοήθεια στο project που «τρέχει» στο MotoGP επιστρατεύοντας την Red Bull F1.
Η KTM έκανε το ντεμπούτο της στο MotoGP το 2017 δίνοντας το «παρών» στο θεσμό μέσω εργοστασιακής συμμετοχής, ενώ από το 2019 η αυστριακή εταιρεία έχει εντάξει στο δυναμικό της δύο ακόμα μοτοσικλέτες με άρμα την «δορυφορική» Tech3.
Στις 6 σεζόν της στην κορυφαία κατηγορία, η KTM έχει σημειώσει μόλις 6 νίκες με τους Miguel Oliveira και Brad Binder.
Ωστόσο, τα παραπάνω αποτελέσματα εξακολουθούν – και όχι άδικα – να μην ικανοποιούν τους Αυστριακούς που έχουν μείνει πίσω από τους αντιπάλους τους. Και δη τους Ευρωπαίους, όπως η Ducati και η Aprilia.
Κατά γενική ομολογία, ένα σημαντικό μέρος για την επιτυχία της Aprilia στο MotoGP οφείλεται στην άφιξη του Massimo Rivola το 2019, ο οποίος – έχοντας προηγουμένως υπηρετήσει στις τάξεις της Scuderia Ferrari στην F1, καθώς και νωρίτερα στις Toro Rosso και Minardi – άρχιζε να «χτίζει» την ιταλική ομάδα προσλαμβάνοντας ανθρώπους από την F1.
Επί του παρόντος, η Aprilia βρίσκεται στην τρίτη θέση στη βαθμολογία των κατασκευαστών πίσω από τη Yamaha και είναι δεύτερη στο πρωτάθλημα αναβατών με τον Aleix Espargaro να έχει 168 βαθμούς. Την ίδια στιγμή, ο κορυφαίος αναβάτης της KTM είναι ο έβδομος στη βαθμολογία, Brad Bunder, με 107 βαθμούς.
Ο CEO της KTM, Stefan Pierer, ακολουθώντας τα «βήματα» της Aprilia, σχεδιάζει να ακολουθήσει το παράδειγμά της αξιοποιώντας από το 2023 τους στενούς δεσμούς της αυστριακής μάρκας με την Red Bull.
«Η Aprilia ενσωμάτωσε την εμπειρία της F1», είπε ο Peter Pierer μιλώντας στο Motorsport.com.
«Το νέο αφεντικό [Rivola] είναι πολύ έξυπνο. Μου αρέσει πολύ. Ήρθε από την F1 και έφερε μαζί του μεγάλη εμπειρία σε επίπεδο αεροδυναμικής.
«Είμαι πολύ χαρούμενος που το 2022 θα υπάρχουν τρεις Ευρωπαίοι κατασκευαστές έναντι δύο Ιαπώνων, δεδομένου ότι η Suzuki φεύγει.
«Μου αρέσει που θα υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ των Ευρωπαίων κατασκευαστών. Μου αρέσει να κερδίζω τις ιαπωνικές μάρκες, είναι τόσο απλό.
«Την επόμενη χρονιά θα αυξήσουμε τη δέσμευσή μας στο προσωπικό που προέρχεται από τη F1.
«Ευτυχώς, έχουμε μια μακροχρόνια σχέση με τη Red Bull, η οποία είναι μια ομάδα που κερδίζει, οπότε ξέρουμε ποια πόρτα να χτυπήσουμε.
«Η Red Bull έχει εκατοντάδες τεχνικούς στον τομέα της αεροδυναμικής, με μεγάλη εμπειρία. Αυτό θα είναι ένα από τα κλειδιά για το 2023».