Μια Lamborghini Urus «κατακτά» το Pikes Peak
Μια αναβαθμισμένη έκδοση της Lamborghini Urus που θα παρουσιαστεί τις επόμενες ημέρες σημειώνει νέο ρεκόρ στην κατηγορία των SUV μοντέλων στο Pikes Peak.
Πριν από την πρεμιέρα του στα μέσα Αυγούστου, μια αναβαθμισμένη, νέα έκδοση της Lamborghini Urus που δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί, σημείωσε νέο ρεκόρ στην κατηγορία των SUV μοντέλων παραγωγής στο Pikes Peak International Hill Climb που πρόσφατα γιόρτασε την 100η του επέτειο.
Ο πρωταθλητής στο συγκεκριμένο τερέν και οδηγός δοκιμών της Pirelli, Simone Faggioli, κάτοχος του ρεκόρ για πισωκίνητα οχήματα που σημειώθηκε στο «Race to the Clouds» του 2018, βρέθηκε πίσω από το τιμόνι της νέας Urus «φορώντας» για την περίσταση ένα ειδικά διαμορφωμένο καμουφλάζ.
Η… επίθεση της Lamborghini στο χρονόμετρο έγινε στην ίδια διαδρομή με τον αγώνα, με τον δρόμο φυσικά να είναι κλειστός για την κυκλοφορία. Ξεκινώντας από υψόμετρο 2.862 μέτρων, ο Simone Faggioli τα «έβαλε» με τις 156 στροφές της διάσημης ανάβασης αλλά με τον άνεμο για 20 χιλιόμετρα, ανεβαίνοντας κατά 1.439 μέτρα σε υψόμετρο, και σε συνολικό 4.302 μέτρων, «γράφοντας» στο τέλος της δοκιμασία χρόνο 10:32.064.
Με την επίδοση της αυτή η νέα Lamborghini Urus κατέρριψε το τρέχον ρεκόρ στην κατηγορία των SUV αυτοκινήτων παραγωγής – 10:49.902 – που κατείχε ο Rhys Millen και σημειώθηκε το 2018 με «άρμα» μία Bentley Bentayga.
Ειδικά για την περίσταση, η καμουφλαρισμένη Urus, η οποία φιλοξενούσε κάτω από το εμπρός καπό της τον στάνταρ 4λιτρο, twin-turbo V8 κινητήρα της ιταλικής εταιρείας, δέχτηκε ορισμένες τροποποιήσεις προκειμένου να πληροί τους κανονισμούς ασφαλείας του Pikes Peak International Hill Climb. Έτσι, ο χώρος επιβατών εξοπλίστηκε με roll cage. τα τυπικά καθίσματα αντικαταστάθηκαν από ένα αγωνιστικό κάθισμα με ζώνες έξι σημείων, ενώ το «παρών» έδωσε και ένα σύστημα πυρόσβεσης.
Τα ελαστικά του αυτοκινήτου – με διαστάσεις 285/40 R22 και 325/35 R22 – αποτελούν εξέλιξη των Pirelli P Zero Trofeo R της Urus.
Κοιτάζοντας ουρανό στα 300 χλμ./ώρα και καμπάνες συναγερμού στο Maranello (SpeedZone podcast EP11)