Formula 1: Όσα έμαθε ο Mick Schumacher από τη μάχη με τον Hamilton στην Αυστρία
Ένα μάθημα ζωής πήρε ο νεαρός οδηγός της Haas μαχόμενος απέναντι στον πολυπρωταθλητή, στο A1 Ring: Όλοι έχουν σημείο θραύσης!
Στην πίστα A1 Ring της Αυστρίας ο Mick Schumacher πέρασε μεγάλο μέρος του αγώνα Sprint του Σαββάτου αλλά και του Grand Prix της Κυριακής σε κλειστή μάχη με τον 7κις Παγκόσμιο Πρωταθλητή Lewis Hamilton.
Υπέκυψε μεν στην ανωτερότητα του συνδυασμού Hamilton-Mercedes, όχι όμως τόσο εύκολα όσο θα υπέθετε κάποιος. Η μαχητικότητα του νεαρού έναντι του πολυπρωταθλητή, σε συνδυασμό με την 6η θέση του τερματισμού, οδήγησε τους φιλάθλους να τον ψηφίσουν καλύτερο οδηγό της ημέρας, πράγμα που αποτέλεσε και για τον ίδιον ευχάριστη έκπληξη.
Το πιο σημαντικό όμως είναι ένα μάθημα ζωής που πήρε από την μάχη της Αυστρίας με τον Hamilton: «Νομίζω ότι το βασικότερο που έμαθα είναι ότι κανείς δεν είναι αλάνθαστος», δήλωσε ο Schumacher. «Όλοι όταν βρίσκονται υπό πίεση κάποια στιγμή φτάνουν σε ένα σημείο που κάνουν λάθη. Αυτό, νομίζω, είναι σημαντικό για μένα να το γνωρίζω και να μη φοβάμαι να τα βάλω με κανέναν εκεί έξω».
Ο MICK ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
Γέννημα θρέμμα της περίφημης Ακαδημίας Οδηγών της Ferrari, ο Mick Schumacher πήρε το Πρωτάθλημα Ευρώπης Formula 3 το 2018 και το Πρωτάθλημα Formula 2 το 2020. Το 2021, όμως, πρώτη του χρονιά στη Formula 1, πέρασε κάτω από τον πήχη, με μέτριες εμφανίσεις που ήταν απλώς καλύτερες από εκείνες του μετριότατου Mazepin, ομοσταύλου του στη Haas.
Ο πόλεμος στην Ουκρανία οδήγησε στην υποχρεωτική απομάκρυνση του Ρώσου Mazepin και την επαναστρατολόγηση του ικανότατου Δανού Kevin Magnussen. Στην προσπάθειά του να ακολουθήσει τον ρυθμό του Magnussen, ο Mick Schumacher είχε δύο τρομακτικά ατυχήματα στη Jeddah και το Monaco, που επιβάρυναν οικονομικά την ομάδα και του έδωσαν από μερίδα θεατών στα ΜΚΔ το άδικα απαξιωτικό προσωνύμιο “the crash kid” (το παιδί που τρακάρει ).
Επιπλέον, ο Gunther Steiner, επικεφαλής της Haas, απηύθυνε δημόσια προειδοποίηση στον Schumacher περί επικείμενης απομάκρυνσής του. Αυτό ήταν το σημείο καμπής. Ο Mick Schumacher εδώ ή θα έσπαγε και θα τελείωνε η αγωνιστική πορεία του, ή θα ανέβαζε τις επιδόσεις του.
Και συνέβη το δεύτερο. Με τη στήριξη της οικογένειάς του αλλά και του στενού φίλου, Sebastian Vettel, 4κις Παγκόσμιου Πρωταθλητή, ο Mick Schumacher έψαξε μέσα του, ξεσκόνισε το οδηγικό ταλέντο που του έδωσε τα πρωταθλήματα στις μικρότερες κατηγορίες, μεταμορφώθηκε στην πίστα και πήρε τους πρώτους του βαθμούς τερματίζοντας 8ος στο Silverstone και δύο θέσεις ψηλότερα στην Αυστρία.
Καθώς, μάλιστα, η Haas σχεδιάζει να φέρει βελτιωτικό πακέτο στο Hungaroring, ίσως έρθουν ακόμη καλύτερες εμφανίσεις, που θα εξασφαλίσουν την παραμονή του στη Formula 1.
Γιος του 7κις Παγκόσμιου Πρωταθλητή, Michael Schumacher, ο Mick ήταν μαζί με τον πατέρα του το μοιραίο πρωινό του 2013, όταν κάνοντας σκι οι δυο τους βγήκαν από την ασφαλή διαδρομή, ώστε να τραβήξουν εντυπωσιακά πλάνα για τους φίλους τους. Στο ατύχημα που ακολούθησε, ο θρυλικός πολυπρωταθλητής έμεινε για μήνες σε κώμα και, ύστερα από τόσα χρόνια, παραμένει σε άγνωστη για εμάς κατάσταση.
«Νομίζω ότι ο μπαμπάς και εγώ θα καταλαβαίναμε ο ένας τον άλλο με διαφορετικό τρόπο τώρα», είπε πέρσι στο ντοκιμαντέρ για τον πατέρα του ο Mick Schumacher. «Απλά επειδή μιλάμε παρόμοια γλώσσα, τη γλώσσα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Θα είχαμε πολλά περισσότερα να κουβεντιάσουμε και εκεί είναι η σκέψη μου τις περισσότερες φορές, νομίζω ότι θα ήταν τόσο ωραίο. Έτσι θα ήταν. Θα έδινα τα πάντα μόνο για αυτό. Ναι. Μετά το ατύχημα βέβαια, αυτές οι εμπειρίες, αυτές οι στιγμές που πιστεύω ότι πολλοί άνθρωποι έχουν με τους γονείς τους, δεν είναι πια παρούσες ή είναι σε μικρότερο βαθμό. Και νομίζω, αυτό είναι λίγο άδικο».
Ο Mick Schumacher έχει εμπνευστεί τα σχέδια του κράνους του από το κράνος του πατέρα του ενώ έχει ζητήσει, ως φόρο τιμής στον πατέρα του, να εμφανίζεται με τα αρχικά “MSC”, όπως ο πατέρας του, στα αριστερά της τηλεοπτικής οθόνης μας, όπου παρακολουθούμε τη σειρά των οδηγών κατά τη ζωντανή μετάδοση.
Αν οι επιδόσεις του στην πίστα εξελιχθούν στο επίπεδο του πατέρα του, τότε μπορεί να ελπίζει για μια θέση στη Ferrari, της οποίας άλλωστε ήδη αποτελεί αναπληρωματικό οδηγό. Από αυτό το σημείο, θα μπορούσε να διεκδικήσει κάθε επιτυχία.