MotoGP: Ο Oliveira στην RNF Aprilia και ο Rins στην LCR Honda;
Ο μεταγραφικός πυρετός στο MotoGP καλά κρατεί.
Με την επιβεβαίωση της αποχώρησης του Miguel Oliveira από την KTM, αφού η αυστριακή ομάδα ανακοίνωσε ότι στις τάξεις της θα ενταχθεί από την επόμενη σεζόν και για δύο τουλάχιστον χρόνια ο Jack Miller, δίπλα στον Brad Binder, η μετακόμιση του Πορτογάλου αναβάτη στην Gresini Ducati ήταν σχεδόν βέβαιη.
Ωστόσο, με την RNF να εγκαταλείπει το στρατόπεδο της Yamaha για λογαριασμό εκείνου της ιταλικής Aprilia, όλα τελικά δείχνουν ότι ο κατασκευαστής με έδρα το Noale έπεισε τον Πορτογάλο αναβάτη προκειμένου να ενταχθεί στο ρόστερ της δορυφορικής της ομάδας – και μάλιστα με διετές συμβόλαιο.
Σύμφωνα με το Sky Italia «η Aprilia σημειώνει μία μεγάλη επιτυχία εν όψει του 2023, με τον Miguel Oliveira να έχει υπογράψει διετές συμβόλαιο με τον κατασκευαστή από το Noale για να αγωνιστεί στη δορυφορική ομάδα RNF του Razlan Razali».
Στην περίπτωση του Alex Rins, το Sky Italia αναφέρει σε ρεπορτάζ του ότι ο Ισπανός αναβάτης της Suzuki – η οποία αποχωρεί στο τέλος της σεζόν από το MotoGP – έχει υπογράψει διετές συμβόλαια με την LCR Honda. Με τον νυν ομόσταβλό του, Joan Mir, να παραμένει το φαβορί προκειμένου να μετακινηθεί το 2023 στις τάξεις της Repsol Honda, δίπλα στον 8 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Marc Marquez, όλα δείχνουν ότι η Honda θα είναι αυτή που θα «αγκαλιάσει» και τους δύο αναβάτες της Suzuki.
Αυτό θα σημαίνει ότι ο Alex Marquez, o Pol Espargaro αλλά και ο Takaaki Nakagami θα χάσουν τις θέσεις τους στη Honda, με τον τελευταίο να αντικαθίσταται στην ομάδα του Lucio Cecchinello από τον επίσης Ιάπωνα, Ai Ogura.
Με «δεδομένα» όλα τα παραπάνω, αλλά και την επικείμενη μετακίνηση του Enea Bastianini είτε στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati, στη θέση του Jack Miller, είτε στην Pramac, που με τη σειρά της θα δώσει την «ώθηση» στον Jorge Martin να μεταβεί στην Ducati Lenovo Team, η Gresini Racing βρίσκεται ήδη σε αναζήτηση του δεύτερου αναβάτη της για το 2023 – ο Fabio Di Giannantonio αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει την ανανέωση του συμβολαίου του.
Τόσο η εργοστασιακή ομάδα της Aprilia όσο και εκείνη της Yamaha έχουν «κλειδωμένους» τους Aleix Espargaro/Maverick Vinales και Fabio Quartararo/Franco Morbidelli, αντιστοιχα. Αμετάβλητη αναμένεται ότι θα παραμείνει η σύνθεση της Mooney VR46 Racing, με τους Luca Marini και Marco Bezzecchi να μοιράζονται τις μοτοσικλέτες της Ducati για μια ακόμα σεζόν.
Χωρίς απάντηση παραμένει προς ώρας το ερώτημα που σχετίζεται με τη σύνθεση αναβατών της Tech 3 ΚΤΜ για το 2023, καθώς και το όνομα του δεύτερου αναβάτη της RNF Aprilia, εφόσον βέβαια επιβεβαιωθουν τα σενάρια που θέλουν τον Miguel Oliveira να μετακομίζει σε αυτή
Speedzone podcast: Ώρα Silverstone! Οδήγηση χωρίς κράνη και 380 χλμ./ώρα στο AVUS το 1937