F1: Ευρείες αλλαγές στη μονάδα ισχύος της Ferrari
Η Ferrari τονίζει τις σημαντικές αλλαγές στις οποίες προχώρησε στον κινητήρα της SF21, μιλώντας για οφέλη στο γυρολόγιο σε σχέση με το 2020.
Η «αχίλλειος πτέρνα» της Ferrari κατά το 2020 ήταν -με διαφορά- η μονάδα ισχύος της, που μετά τη συμφωνία με τη FIA έχασε σε απόδοση, καθιστώντας την εύκολη λεία για τον ανταγωνισμό σε πίστες που απαιτούν τα μέγιστα από τον κινητήρα.
Η Scuderia, όμως, δούλεψε πάνω σε αυτές τις αδυναμίες, με τον Enrico Gualtier, επικεφαλής του τομέα του κινητήρα, να εξηγεί σχετικά:
«Ως μηχανικοί στον τομέα του κινητήρα, είδαμε από τις επιδόσεις μας στην πίστα πέρυσι που βρισκόμασταν κι αρχίσαμε από εκεί.
«Μαζί με τους συνεργάτες μας στον τομέα του σασί, δουλέψαμε αρκετά στην διάταξη του κινητήρα, για να μπορέσουμε να κάνουμε τον συνολικό σχεδιασμό του κινητήρα όσο πιο αποδοτικό γίνεται. Μαζί με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, εστιάσαμε και στην αύξηση της θερμικής απόδοσης, μαζί με τη Shell, κι αυτό έχει οδηγήσει σε βελτίωση στο γυρολόγιο πάνω από 1 δέκατο του δευτερολέπτου.
«Συνεχίζουμε, επίσης, την εξέλιξη του υβριδικού συστήματος και των ηλεκτρονικών, ώστε να βελτιώσουμε όλα τα κατά τόπους στοιχεία. Όλα αυτά σε μία σεζόν κατά την οποία ο χρόνος δοκιμών με τον κινητήρα έχει μειωθεί περαιτέρω.»