MotoGP: «Όχι» του Miguel Oliveira για μετακίνησή του στην Tech3
O Miguel Oliveira χάνει τη θέση του στην εργοστασιακή ομάδα της KTM για την επόμενη χρονιά και επισήμως πλέον βρίσκεται σε αναζήτηση νέου εργοδότη – όπως και πολλοί ακόμα αναβάτες.
Το μέλλον του Miguel Oliveira στην KTM είναι πλέον εξαιρετικά αμφίβολο καθώς ο Πορτογάλος αναβάτης αποκάλυψε ότι απέρριψε την προσφορά των αυστριακών να μεταπηδήσει στην Tech3 KTM Factory Racing για το 2023.
Ο 27χρονος είναι ο πιο επιτυχημένος αναβάτης της KTM στη μεγάλη κατηγορία έχοντας αποσπάσει τέσσερις νίκες στο MotoGP, συμπεριλαμβανομένης της μοναδικής έως τώρα πρώτης θέσης του στο βάθρο μέσα στο 2022 στο Grand Prix της Ινδονησίας. Ωστόσο, τα πράγματα στις τάξεις της KTM δεν εκτυλίσσονται και τόσο ρόδινα για τον Πορτογάλο αναβάτη…
Μιλώντας κατά τη διάρκεια Ιταλικού Grand Prix, ο Διευθυντής της KTM Motorsport, Pit Beirer, επιβεβαίωσε ότι το αυστριακό εργοστάσιο βρίσκεται σε συζητήσεις με τους Alex Rins (Team Suzuki Ecstar), Jack Miller (Ducati Lenovo Team) και Pol Espargaro (Repsol Honda Team) για μια πιθανή μεταγραφή τους για το 2023. Ο Pit Beirer δήλωσε επίσης ότι ο Miuel Oliveira «πρέπει να είναι ανοιχτός» και να επιστρέψει στη δορυφορική ομάδα την επόμενη σεζόν. Όμως, το βράδυ της Κυριακής στο Mugello, ο Πορτογάλος αποκάλυψε ότι «σίγουρα» δεν θα μεταβεί για το επόμενο έτος στην ομάδα του Herve Poncharal – και αντ ‘αυτού διερευνά τις επιλογές του εκτός των δύο ομάδων της KTM.
«Είπα στη διοίκηση ότι δεν δέχομαι τη θέση στην Tech3 και θέλω την εργοστασιακή. Επειδή αυτό δεν είναι δυνατό, σίγουρα θα λάβω υπόψη μου και άλλες επιλογές. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάτι σχετικό να προσθέσω».
Όταν ρωτήθηκε για διευκρινίσεις σχετικά με το αν θα οδηγούσε για την Tech3 το επόμενο έτος, ο Πορτογάλος αναβάτης είπε: «Σίγουρα όχι. Υπάρχουν ακόμα κάποιες διαθέσιμες θέσεις εργασίας, μην ανησυχείτε».
Σε ποια ομάδα μπορεί να καταλήξει ο Miguel Oliverira για το 2023; Μια μετακόμιση σε άλλη εργοστασιακή ομάδα φαίνεται – προς ώρας – δύσκολη, καθώς η Aprilia έχει επιβεβαιώσει τους αναβάτες της για το 2023, ενώ ο Lin Jarvis παραδέχτηκε ότι ο Fabio Quartararo πρόκειται να παραμείνει στη Yamaha, μαζί με τον Franco Morbidelli. Η Ducati, από τη μεριά της, φαίνεται ότι θα τοποθετήσει έναν εκ των Jack Miller, Jorge Martin (Pramac Racing) και Enea Bastianini (Gresini Racing) δίπλα στον νικητή του αγώνα της Κυριακής στο Mugello, Francesco Bagnaia, για την επόμενη σεζόν. Και όλα αυτά ενόσω η Honda συνεχίζει να «φλερτάρει» με τον Joan Mir.
Αντιθέτως, θα μπορούσαμε να δούμε τον Miguel Oliveria να υπογράφει σε μια από τις κενές «δορυφορικές θέσεις». Οι επιλογές του φαίνονται να είναι τρεις, με τον Razlan Razali να επιβεβαιώνει ότι η RNF Aprilia αναζητά αναβάτες. Από τη μεριά του, Alex Marquez παραδέχτηκε την Κυριακή ότι η θέση του στην LCR Honda κινδυνεύει, ενώ και η Gresini Racing είναι πιθανό να βρει τον αντικαταστάτη του Enea Bastianini στο πρόσωπο του Πορτογάλου, εφόσον ο Ιταλός μεταβεί στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati.