To Ford Puma πάτησε στην Κύπρο
Τo Ford Puma βρίσκεται ήδη στη χώρα μας, στις εκθέσεις της κυπριακής αντιπροσωπίας.
Το νέο Ford Puma βασίζεται σε μια τροποποιημένη εκδοχή του γνωστού και δοκιμασμένου δαπέδου που χρησιμοποιείται στο Fiesta, με διαφορετικό για την περίσταση μεταξόνιο και μετατρόχια – και φυσικά αυξημένο ύψος από το έδαφος, που εξασφαλίζουν σε συνδυασμό τα γνώριμα σπορτίφ χαρακτηριστικά που συναντά κανείς σήμερα σε όλες τα μοντέλα Ford.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον τομέα της πρακτικότητας και των μεταφορικών δυνατοτήτων του χώρου φόρτωσης, ο οποίος φτάνει σε χωρητικότητα τα 456 λίτρα – πρόκειται για την καλύτερη επίδοση που έχουν να παρουσιάσουν σήμερα τα B-crossever μοντέλα. Στο ευέλικτο αυτό χώρο και με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη, είναι εφικτή η αποθήκευση ενός κουτιού μήκους 112 χλστ., πλάτους 97 χλστ. και ύψους 43 χλστ. Έχοντας σχεδιαστεί όχι μόνο για να ικανοποιεί αλλά και για να υπερβαίνει τις μεταφορικές απαιτήσεις των πελατών, το Ford MegaBox προσφέρει ένα βαθύ και ευέλικτο αποθηκευτικό χώρο φόρτωσης στον οποίο μπορούν άνετα να μεταφερθούν δύο τσάντες του γκολφ σε κάθετη θέση.
Σε αυτό το πλαίσιο, το νέο Ford Puma, που έτσι και αλλιώς έκανε στροφή 180 μοιρών, αφού από ένα coupe της δεκαετίας του '90 μετατράπηκε σε υπερσύγχρονο crossover, δε θα μπορούσε παρά να ακολουθήσει την εξέλιξη, αποκτώντας και έκδοση με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Στον τομέα των κινητήριων συνόλων ξεχωρίζει η ήπια υβριδική τεχνολογία των 48V που για την περίσταση συνδυάζεται με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που προσφέρει ισχύ 11.5 kW και παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα «συνοδεύοντας» τον γνωστό EcoBoost βενζινοκινητήρα του 1,0 λίτρου της Ford.
Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον χαμηλών τριβών 3κύλινδρο κινητήρα εσωτερικής καύσης χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.