VW: Έτοιμο και το δεύτερο εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γερμανία
Μετά το Zwickau, η μονάδα στο Emden στην Κάτω Σαξονία καθίσταται το δεύτερο εργοστάσιο παραγωγής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της VW στη Γερμανία.
Η VW επεκτείνει το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής της για ηλεκτρικά οχήματα ξεκινώντας να κατασκευάζει το ηλεκτρικό ID.4 στο Emden.
Το Emden είναι τώρα το δεύτερο εργοστάσιο κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων της VW στη Γερμανία μετά από εκείνο που βρίσκεται στο Zwickau – και συνολικά το τέταρτο μετά τις μονάδες στην Anting και στο Foshan της Κίνας. Όπως ανακοινώθηκε, στο «ηλεκτρικό δίκτυο» παραγωγής EV του Γερμανού κατασκευαστή θα ενταχθούν φέτος οι μονάδες στη Chattanooga των ΗΠΑ και στο Ανόβερο της Γερμανίας.
Ως αποτέλεσμα, η VW δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την κατασκευή στο μέλλον 1,2 εκατομμυρίων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων σε ετήσια βάση που βασίζονται στην πλατφόρμα MEB στις εγκαταστάσεις της στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Κίνα.
Η VW έχει επενδύσει περίπου 1 εκατομμύριο ευρώ στη μετατροπή του εργοστασίου στο Emden στο οποίο απασχολούνται 8.000 εργαζόμενοι. Το Emden είναι επομένως το πρώτο εργοστάσιο υψηλής τεχνολογίας που είναι αφιερωμένο στην ηλεκτροκίνηση στην Κάτω Σαξονία.
Στόχος της VW είναι η παραγωγή στα τέλη του 2022 περί των 800 αντιτύπων του ID.4 ανά εργάσιμη ημέρα, αριθμός ωστόσο που θα εξαρτηθεί αρκετά από τις εξελίξεις στην προμήθεια βασικών πρώτων υλών και εξαρτημάτων.
Από την αρχή της διάθεσής του, το ID.4 έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 163.000 αγοραστών – μόνο στο πρώτο τετράμηνο του 2022 οι παραδόσεις του έφτασαν τις 33.000 μονάδες.
Εκτός από το ID.4, στο Emden θα κατασκευάζεται από του χρόνου ένα ακόμα ηλεκτρικό μοντέλο: το AERO B2. Επιπλέον, η παραγωγή του εμβληματικού ID. Buzz θα ξεκινήσει φέτος στο Ανόβερο. Το 2023 στο παιχνίδι θα μπει και η μονάδα της VW στο Wolfsburg, στο οποίο θα κατασκευάζεται το ID.3, ενώ ακόμα ηλεκτρικό όχημα, το Trinity3, θα βγει στη συνέχεια από το εν λόγω εργοστάσιο το 2026.
Το VW Group επενδύει επίσης στο Braunschweig, το Salzgitter και το Kassel για την περαιτέρω επέκταση της υφιστάμενης παραγωγής συστημάτων μπαταριών και ηλεκτροκινητήρων που χρησιμοποιούνται στα μοντέλα που βασίζονται στην πλατφόρμα ΜΕΒ.
Το VW Group θα επενδύσει συνολικά 21 δισεκατομμύρια ευρώ στην Κάτω Σαξονία έως το 2026 και θα καταστήσει το ομοσπονδιακό κρατίδιο ως το κέντρο ηλεκτροκίνησης της Γερμανίας.