Πρεμιέρα για τη νέα Mercedes T-Class
Η Mercedes εξακολουθεί να πιστεύει στα MPV παρουσιάζοντας σήμερα τη νέα Τ-Class, η οποία αποτελεί προϊόν σύμπραξης του Γερμανού κατασκευαστή με τη συμμαχία των Renault-Nissan-Mitsubishi.
Η Mercedes δηλώνει ότι η νέα T-Class θα προσφέρει «πιο πολυτελή χαρακτηριστικά από τους ανταγωνιστές του στην κατηγορία», αποτελώντας μια εναλλακτική πρόταση στην ήδη συρρικνωμένη αγορά των minivan οχημάτων.
Οι τιμές για τη νέα Mercedes T-Class θα ξεκινούν από «κάτω από 30.000 ευρώ» όταν λανσαριστεί φέτος, δήλωσε με έμφαση η γερμανική εταιρεία.
Αρχικά, οι διαθέσιμες εκδόσεις θα είναι δύο, με την πρώτη να τροφοδοτείται από έναν ντίζελ κινητήρα και τη δεύτερη από έναν βενζινοκινητήρα, με δύο επίπεδα ισχύος η κάθε μια. Αργότερα, η παλέτα εκδόσεων θα εμπλουτιστεί με μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση που θα ονομάζεται EQT.
Ο 1.500άρης κινητήρας ντίζελ αποδίδει 95 ή 116 ίππους, ενώ ο 1.300άρης βενζίνης 102 ή 131 ίππους.
Η Mercedes δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για την EQT, αλλά για τις πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις, η Renault τροποποίησε το πάτωμα και την πίσω μονάδα της πλατφόρμας CMF C/D ώστε να μπορεί να υποδέχεται μια μπαταρία 44 kWh. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, ο ηλεκτροκινητήρας της EQT θα έχει απόδοση 75 περίπου kW ενώ η αυτονομία με μια πλήρη φόρτιση θα φτάνει τα 265 χλμ.
Η T-Class θα είναι αρχικά διαθέσιμη ως πενταθέσια, αλλά θα προσφέρεται και ένα επταθέσιο μοντέλο με μακρύ μεταξόνιο.
Η T-Class και η εμπορική της έκδοση Citan βασίζονται στην πλατφόρμα CMF C/D της συμμαχίας των Renault-Nissan-Mitsubishi διαθέτοντας ουκ ολίγα κοινά σχεδιαστικά με το Renault Kangoo και την αντίστοιχη εκδοχή με τα σήματα της Nissan.
Στο εσωτερικό, η T-Class θα χρησιμοποιεί το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX της Mercedes, συμπεριλαμβανομένου του έξυπνου φωνητικού ελέγχου “Hey Mercedes”. Η κεντρική κονσόλα και τα πάνελ είναι επενδυμένα με Neotex, ένα τεχνητό δέρμα που χρησιμοποιείται στη γκάμα πλήρως ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων EQ της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Τα πολυτελή χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν εξωτερική επένδυση χρωμίου, επιλογή από έξι μεταλλικά χρώματα και γυαλιστερό μαύρο εσωτερικό.
Με μήκος 4.498 χλστ., πλάτος 1.859 χλστ. και ύψος 1.811 χλστ., η έκδοση με το μικρό μεταξόνιο της νέας T-Class είναι 2 χλστ. πιο κοντή, κατά 4 χλστ. πιο φαρδιά και κατά 9 χλστ. πιο χαμηλή από το VW Caddy.