Leclerc Vs Sainz: η ώρα της αλήθειας
Η Ferrari έχει πάρει επιτέλους την άνω βόλτα στη Formula 1 και με τον πρώτο αγώνα επί πάτριου εδάφους να πλησιάζει, οι tifosi κάνουν όνειρα για το πρώτο 1-2 της ομάδας τους στην Imola μετά από 20 χρόνια.
Η Formula 1 θα επισκεφτεί στο τέλος αυτού του μήνα για πρώτη φορά την Ιταλία φέτος, με την κούρσα στην πίστα της Imola (θα ακολουθήσει ο αγώνας στη Monza τον Σεπτέμβριο) να ετοιμάζεται να σκορπίσει τη χαρά στις καρδιές των tifosi, μιας και η «Κόκκινη Εθνική» της χώρας έχει καταφέρει επιτέλους -ύστερα από άλλη μια μεγάλη στα χρονικά της πάλη με τα κύματα- να τα δαμάσει και να καβαλήσει ξανά την αστραπή.
Ο Charles Leclerc κέρδισε τα δύο από τα τρία Grand Prix της σεζόν, πετυχαίνοντας επιπλέον μια δεύτερη θέση, ενώ ο ομόσταβλός του, Carlos Sainz, κατάφερε να πετύχει μια δεύτερη και μια τρίτη θέση (καθόλου άσχημα αποτελέσματα), εγκαταλείποντας ωστόσο τον τελευταίο αγώνα στην Αυστραλία ύστερα από έξοδο από την πίστα, η οποία ήταν «παράγωγο» μιας σειράς ατυχιών που έκοψαν τη φόρα του στα προκριματικά και που του στέρησαν στην τελική 18 τουλάχιστον βαθμούς. Γεγονός που άφησε τον Ισπανό τρομερά προβληματισμένο.
Το ίδιο προβληματισμένος, όμως, θα πρέπει να είναι αυτή τη στιγμή από την κακή απόδοση της Mercedes και από την αναξιοπιστία της Red Bull, αφού οι άσχημες εμφανίσεις των ανταγωνιστών του ίσως αρχίσουν τώρα να βλάπτουν σοβαρά και τον ίδιο.
Ο Ισπανός άσος, που γνωρίζει πως δεν πρέπει να αφήσει τον Μονεγάσκο συνάδελφό του να ξεμακρύνει βαθμολογικά, εφόσον έτσι κινδυνεύει να υποβιβαστεί σε ρόλο υποστηρικτή στην φετινή καμπάνια της «κόκκινης» για τον τίτλο, θα αρχίσει σιγά σιγά να συνειδητοποιεί πως όσο κοιμάται η Mercedes και σκοντάφτουν οι «Κόκκινοι Ταύροι», η Ferrari θα θέλει να εκμεταλλευτεί την κατάσταση για να μεγαλώσει περαιτέρω τη μεγάλη βαθμολογική απόσταση που έκτισε στο Πρωτάθλημα Πιλότων με τον Leclerc και με αυτή τη λογική δεν πρόκειται να κάνει καμιά ευκολία στον Sainz, o οποίος βρίσκεται ήδη 38 βαθμούς πίσω από τον Leclerc.
Ο 27χρονος πιλότος από τη Μαδρίτη, που έχει την ταχύτητα βαθιά ριζωμένη μέσα του, δεν έχει άλλη επιλογή από το να σανιδώσει το γκάζι και να ακροβατήσει πάνω στο τεντωμένο σχοινί που οδηγεί στην επιτυχία, ευχόμενος στο μεταξύ πως η κακιά του τύχη θα πιάσει κουβέντα με τον Leclerc. Εάν ο Sainz βρεθεί επικεφαλής του αγώνα στην Imola, με τον Verstappen στην ουρά του και τον Leclerc στην τρίτη θέση, τότε ίσως να έχει ακόμη ελπίδες.
Όταν φοράς τη στολή με το ανορθωμένο αλογάκι στο στήθος το μυαλό σου γυρίζει με άλλες στροφές και κάθε σενάριο -όπως έχουμε δει τόσες και τόσες φορές στο παρελθόν- είναι πιθανό.
Πριν από 40 ακριβώς χρόνια στην Imola είχαμε την υλοποίηση ενός «σκοτεινού» σεναρίου με πρωταγωνίστρια τη Ferrari, όταν το ανυποψίαστο ίνδαλμα των tifosi, Gilles Villeneuve, «εξαπατήθηκε» από τον τυφλωμένο από τη δόξα συνάδελφό του, Didier Pironi, παρά τις εντολές της ομάδας να ελαττώσουν οι δύο της πιλότοι και να διατηρήσουν τις θέσεις τους (μιας και οι αντίπαλες Renault είχαν σπάσει) προκειμένου να μην ξεμείνει από καύσιμο ο νέος κινητήρας turbo που παρουσίασε η ομάδα του Maranello στον συγκεκριμένο αγώνα.
Ο Pironi όμως έκανε τα στραβά μάτια και προσπέρασε τον Villeneuve εκεί όπου αυτός δεν το περίμενε, κερδίζοντας τον αγώνα για την πάρτη του και ξεγελώντας τον άνθρωπο ο οποίος τον θεωρούσε μέχρι εκείνη τη στιγμή καλό φίλο.
Παρόλο που κανείς στη Ferrari δεν θα εύχεται να δει το σενάριο του 1982 να επαναλαμβάνεται (στα προκριματικά του επόμενου αγώνα ο Gilles προσπάθησε να βάλει στη θέση του τον Didier, οδηγώντας με το αίμα ανεβασμένο στο κεφάλι και γλιστρώντας τελικά στον άλλο κόσμο) ο Sainz γνωρίζει τώρα ότι δεν αρκεί να ξυπνήσει τον Μανταδόρ που κρύβεται μέσα του αλλά μαζί του να ξυπνήσουν και οι «Κόκκινοι Ταύροι»._Δημήτρης Γιόκκας