Νίκη του Verstappen ύστερα από επική τιτανομαχία με τον Leclerc
Max Verstappen και Red Bull πήραν το αίμα τους πίσω στον δεύτερο αγώνα της χρονιάς, κερδίζοντας τη Ferrari του Charles Leclerc στη Σαουδική Αραβία ύστερα από μια επική τιτανομαχία.
Όλα έδειχναν πως η «κόκκινη εθνική» της Ιταλίας θα πανηγύριζε -μετά και τον θρίαμβό της στο Μπαχρέιν- μια επική νίκη στην Κόκκινη Θάλασσα, ο Verstappen όμως είχε αντίθετη άποψη με την ομάδα των «Κόκκινων Ταύρων» και πήρε το αίμα του πίσω για να κερδίσει την κούρσα στη Σαουδική Αραβία.
Το πλήθος κράτησε την αναπνοή του στα τελικά στάδια της κούρσας, με τους δύο άσους του πρωταθλήματος (που προσπέρασαν ο ένας τον άλλο αρκετές φορές τους τελευταίους κρίσιμους γύρους) να χωρίζονται στο τέρμα από μόλις 549 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Ο Sergio Perez, που προκρίθηκε στο pole και οδήγησε την κούρσα στα πρώτα της στάδια, σταμάτησε πρώτος για ελαστικά, με τη Ferrari του Leclerc (που ήταν έτοιμη να δεχτεί ταυτόχρονα τον Μονεγάσκο στα pits) να επιλέγει να μείνει έξω στην πίστα. Κάπου εκεί όμως η τύχη του Μεξικανού τον εγκατέλειψε, μιας και οι πιλότοι έλαβαν το σήμα για την παρέμβαση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας αφού ο Latifi (ποιος άλλος;) αποφάσισε για δεύτερη φορά αυτό το weekend να φυλήσει τον τοίχο με τη Williams του.
Αυτό υποβίβασε τον Perez από την πρώτη στην τέταρτη θέση, επιτρέποντας στους Leclerc, Verstappen και Sainz (που πραγματοποίησαν το δικό τους pit-stop κάτω από συνθήκες Safety Car) να περάσουν μπροστά του.
Με την επανεκκίνηση ο Leclerc πάλεψε σκληρά για τρεις γύρους, προκειμένου να μεγαλώσει την απόσταση από τον Verstappen σε περισσότερη από ένα δευτερόλεπτο και να κρατηθεί έτσι μακριά από ακτίνα βολής του Ολλανδού με την άδεια ενεργοποίησης του DRS.
Στη συνέχεια η Red Bull αποφάσισε να παίξει ένα στρατηγικό παιχνίδι υπομονής, με τον Verstappen να πιέζει όσο μπορεί τον Leclerc στις ευθείες (όπου η RB18 είχε την υπεροχή αυτό το weekend) προσπαθώντας με αυτό τον τρόπο να αναγκάσει τον Μονεγάσκο να «κουράσει» τα δικά του ελαστικά.
Η παρέμβαση του εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας λίγο αργότερα (λόγω προβλημάτων με τα μονοθέσια των Ricciardo και Alonso που εγκατέλειψαν τον αγώνα τους στην κρίσιμη περιοχή της εισόδου στα pits) άλλαξε κάπως τα δεδομένα, με τον Leclerc να μην έχει -για τη νέα επανεκκίνηση- την ίδια συμπαράσταση από τα ελαστικά του και να γλιστρά ως αποτέλεσμα στα νύχια του Verstappen, που ήταν τώρα σε θέση βολής με το DRS.
Οκτώ γύρους πριν από το τέλος ο Ολλανδός προσπέρασε τον Μονεγάσκο στην κύρια ευθεία, με τον πιλότο της Ferrari να παίρνει το αίμα του πίσω καθώς οι δύο ξεκίνησαν τον 43ο από 50 γύρους, με μια εντυπωσιακή αντιμανούβρα που έφερε στη σκέψη μας τη συναρπαστική μάχη που είχαν οι δύο στο Μπαχρέιν.
Τον αμέσως επόμενο γύρο οι δύο άσοι μπλόκαραν μαζί τα ελαστικά τους καθώς φρέναραν για την τελευταία κρίσιμη στροφή, με τον Leclerc ωστόσο να δρα ως «τέρας ψυχραιμίας» και να παραμένει μπροστά.
Ο Verstappen, ωστόσο, έβαλε για τους επόμενους γύρους όλη του την τέχνη και την τόλμη στο τελευταίο τμήμα της πίστας, περιμένοντας υπομονετικά και φυλάγοντας το πλεονέκτημα με το DRS για την κατάλληλη στιγμή. Ο Max πλησίασε τη Ferrari -με όλη την ταχύτητα που είχε ούτως ή άλλως το μονοθέσιο της Red Bull στις ευθείες- «οπλίζοντας» το DRS του και προσπερνώντας τελικά τον Leclerc, τέσσερεις γύρους πριν από το τέλος, για να κερδίσει την κούρσα.
ΑΝΕΠΙΣΗΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1 | 1:24:19.293 | 0 | |
2 | +0.549s | 0 | |
3 | +8.097s | 0 | |
4 | +10.800s | 0 | |
5 | +32.732s | 0 | |
6 | +56.017s | 0 | |
7 | +56.124s | 0 | |
8 | +62.946s | 0 | |
9 | +64.308s | 0 | |
10 | +73.948s | 0 | |
11 | +82.215s | 0 | |
12 | +91.742s | 0 | |
13 | +1 lap | 0 | |
14 | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNS | 0 | |
NC | DNF | 0 |