Ferrari Purosangue: Πρώτη επίσημη γεύση
Η Ferrari επιβεβαίωσε μέσω μιας επίσημης φωτογραφίας ότι η νέα Purosangue, το πρώτο SUV στην ιστορία του cavallino rampante, θα παρουσιαστεί μέσα στο χρόνο. Ιδού οι πρώτες πληροφορίες για το ποιον της.
Με μια teaser φωτογραφία, η Ferrari επιβεβαίωσε ότι η νέα Purosangue θα παρουσιαστεί μέσα στο τρέχον έτος βάζοντας και επίσημα πλέον την πιο διάσημη και πολυπόθητη μάρκα του πλανήτη στο χορό των SUV.
Από την μία και μόνη φωτογραφία που δόθηκε στη δημοσιότητα, φανερό είναι ότι η νέα Purosangue – στο χαρακτηριστικό για την περίσταση Ferrari Rosso Corsa χρωματισμό – θα ξεχωρίζει για το αυξημένο της ύψος από το έδαφος, και στο εμπρός μέρος, για τα στενά φωτιστικά σώματα, το υπερυψωμένο καπό, τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και το χαμηλά τοποθετημένο cavallino rampante.
Η νέα Ferrari Purosangue, γνωστή με την εσωτερική κωδική ονομασία «175», είναι το ένα από τα δεκαπέντε νέα μοντέλα/εκδόσεις που αναμένεται να παρουσιάσει η ιταλική εταιρεία έως και τα τέλη του 2023.
Παρόλο που κάποιοι μπορεί να τείνουν να «διασταυρώσουν» το νεοφερμένο μοντέλο της Ferrari με μοντέλα όπως η Lamborghini Urus ή η Aston Martin DBX, το ιταλικό άλογο είναι ένα εντελώς διαφορετικό όχημα. καθώς μοιάζει περισσότερο σαν ένα πεντάθυρο grand tourer σε… ξυλοπόδαρα. Αν μη τι άλλο, η Ferrari Purosangue θα βρίσκεται σε μια δική της θέση στη γκάμα της ιταλικής εταιρείας, κάτι που η Ferrari έχει δοκιμάσει στο παρελθόν με την τετρακίνητη FF και την GTC4 Lusso, αν και όχι τόσο επιτυχημένα.
Σε αντίθεση με την FF και την GTC4 Lusso η οποία έχει καταργηθεί πρόσφατα, η Purosangue στοχεύει σε πολύ υψηλότερο ποσοστό αγοράς και είναι σχεδόν δεδομένο ότι όχι μόνο θα πετύχει την αποστολή της, αλλά και θα καταρρίψει σε πωλήσεις κάθε άλλο μοντέλο της Ferrari στην ιστορία της.
Τουλάχιστον δύο εκδόσεις κινητήριων συνόλων αναμένονται στο υψηλό αμάξωμα της Purosangue, με την πρώτη να είναι πιθανότατα η τελευταία που θα φορά έναν ατμοσφαιρικό V12. Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο θα βρίσκεται στην αγορά για αρκετά χρόνια με αυτόν τον κινητήρα, είναι πιθανό να διαθέτει τουλάχιστον κάποια μορφή ηλεκτροκίνησης, όπως ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V.
Όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση, το άλλο σύστημα κίνησης είναι μια plug-in υβριδική έκδοση, η οποία αναμένεται να διαθέτει παρόμοιο σύστημα με αυτό της 296 GTB. Ένας υβριδικός ή plug-in υβριδικός κινητήρας V8 δεν αποκλείεται επίσης, ειδικά από τη στιγμή που μια τέτοια διάταξη υπάρχει ήδη στην SF90 Stradale.