F1: Σημαντικές αλλαγές στη μονάδα ισχύος της Mercedes
Ο επικεφαλής κινητήρα στη Mercedes, Hywel Thomas, αποκάλυψε πως η ομάδα έχει προχωρήσει σε σημαντικές αλλαγές σε αυτόν τον τομέα.
Η Mercedes μπαίνει στην τελευταία σεζόν κατά την οποία επιτρέπεται η εξέλιξη των κινητήρων, φέροντας σημαντικές αλλαγές στη μονάδα ισχύος της.
Σύμφωνα με τον άνθρωπο που ηγείται του συγκεκριμένου τομέα στο Brixworth,Hywel Thomas, ό,τι έχει αλλάξει στον κινητήρα είναι προς όφελος της αξιοπιστίας, όχι της απόδοσης.
Συγκεκριμένα, ο ίδιος δήλωσε:
«Κάναμε κάποιες αλλαγές για να βελτιώσουμε την αξιοπιστία της μονάδας ισχύος. Το 2020, χρησιμοποιήσαμε ένα πλάισιο από αλουμίνιοπου δεν ήταν τόσο αξιόπιστο όσο το θέλαμε, οπότε έχουμε νέο κράμα μετάλλου στο μπλοκ του κινητήρα.
«Προχωρήσαμε και σε κάποιες τροποποιήσεις στο Σύστημα Ανάκτησης Ενέργειας, για να το κάνουμε πιο ανθεκτικό. Έχουμε μεγάλες προκλήσεις μπροστά μας, με 23 αγώνες αγώνες στο πρόγραμμα, οπότε θα πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι έχουμε αξιόπιστο κινητήρα. Έχουμε δουλέψει αρκετά σε αυτόν τον τομέα και ελπίζουμε να έχουμε πετύχει τον στόχο μας.»
Και συνέχισε:
«Προχωρήσαμε σε πλήρη ανασχεδιασμό του κινητήρα το 2020, με διαφορετική MGU-K. Μας βοήθησε να κάνουμε αρκετά βήματα προόδου σε ό,τι αφορά την απόδοση, αλλά αυτός ο σχεδιασμός ήταν πιο δύσκολος στην κατασκευή και την συναρμολόγησή του.
«Είδαμε ότι η MGU-K έκανε έναν κύκλο λειτουργίας χωρίς προβλήματα, αλλά μετά είχαμε και κάποιες αστοχίες. Για το 2021, γυρίσαμε στο σχεδιαστήριο, εξετάσαμε αυτόν τον σχεδιασμό και προσπαθήσαμε να καταλάβουμε από πού προέκυπταν τα προβλήματα.
«Την αλλάξαμε για φέτος, επιτρέποντας την απρόσκοπτη κατασκευή της που θα οδηγήσει και σε αυξημένη αξιοπιστία.»