MotoGP – Sepang Test: Ο Enea Bastianini στην κορυφή
Ολοκληρώθηκαν σήμερα στη Sepang της Μαλαισίας οι πρώτες επίσημες δοκιμές εν όψει της νέας αγωνιστικής σεζόν του MotoGP με κυρίαρχο τον Enea Bastianini και τους 10 πρώτους αναβάτες να έχουν διαφορά μικρότερη των 0,3 δλ.
Ταχύτερος όλων ήταν ο Enea Bastianini που με την περσινή Ducati GP21 της Gresini Racing κατέρριψε το ρεκόρ πίστας που μέχρι πρώτινος κατείχε, επίσης με Ducati, ο Danilo Petrucci.
Ο Ιταλός, έχοντας δείξει σαφή δείγματα της οδηγικής ευφυΐας αλλά και της προσαρμοστικότητάς του στις απαιτήσεις των δίτροχων θηρίων της μεγάλης κατηγορίας ήδη από πέρσι, ξεπέρασε κατά μόλις 0,026 χλστ. του δευτερολέπτου του Aleix Espargaro και την Aprilia του, που δείχνει με το καλημέρα ικανή για το καλύτερο μετά και τις πρόσφατες βελτιώσεις τόσο στο πλαίσιο και στον τρόπο που στρίβει η μοτοσικλέρα, όσο και στην απόδοση του V4 κινητήρα της.
Την τρίτη θέση, με διαφορά μόλις 0,112 δλ. από την κορυφή, κατέλαβε η Ducati προδιαγραφών 2022 του Jorge Martin (Pramac Racing), με τον Ισπανό να δηλώνει «παρών» ακόμα και για τη διεκδίκηση το τίτλου.
Ο Alex Rins, από την τρίτη θέση της κατάταξης, επιβεβαίωσε την ανοδική πορεία της Suzuki, που όπως όλα δείχνουν έχει βρει τα παραπανήσια άλογα στον εν σειρά 4κύλινδρο κινητήρα της νέας GSX-RR που μένει να αποδειχθεί αν είναι ικανά να φέρουν την ιαπωνική μοτοσικλέτα… πρόσωπο με πρόσωπο με τις παντοδύναμες έως τώρα Ducati.
Ο Maverick Vinales με τη δεύτερη μοτοσικλέτα της εργοστασιακής πλέον Aprilia «έγραψε» τον πέμπτο χρόνο, εμπρός από τον Francesco Bagnaia, που δοκίμασε, όπως και οι υπόλοιποι αναβάτες που φέτος θα οδηγήσουν τη νέα Desmosedici GP22, τον ακόμα πιο δυνατό V4 κινητήρα των Ιταλών που σε πρώτη φάση φέρνει σε δύσκολη θέση τον πίσω τροχό στο άνοιγμα του γκαζιού, αλλά και το καινοτόμο σύστημα της εταιρείας που πλέον «βυθίζει» και το εμπρός μέρος της μοτοσικλέτας στις εξόδους των στροφών.
Ο Fabio Quartararo, που πέρσι κέρδισε το στέμμα στο MotoGP, ολοκλήρωσε τη σημερινή μέρα αποσπώντας την έβδομη θέση, συνεχίζοντας ωστόσο τη… γκρίνια για την απόδοση του εν σειρά κινητήρα της Yamaha. Πίσω από τον Γάλλο κατετάγη ο Marc Marquez, που δοκίμασε για 101 γύρους(!) κατά τη διάρκεια του διημέρου την ολοκαίνουργια και πλήρως ανασχεδιασμένη Honda RC213V, που με τη σειρά της «αναζητά» περισσότερη πρόσφυση στον πίσω τροχό αλλά και καλύτερη ισορροπία στην κατανομή των μαζών.
Την δεκάδα συμπλήρωσαν ο Johann Zarco, με μία ακόμα Ducati GP22, και ο Pol Espargaro, με τη δεύτερη μοτοσικλέτα της Repsol Honda.
Μετά από ένα μικρό διάλλειμα λίγων ημερών, ομάδες και αναβάτες θα ταξιδέψουν στην Ινδονησία, για το τελευταίο και τριήμερο για την περίσταση τεστ (11-13 Φεβρουαρίου) στο Pertamina Mandalika Circuit που για πρώτη φορά εντάσσεται στο καλεντάρι του MotoGP.
Θυμίζουμε ότι η αγωνιστική αυλαία του MotoGP ανοίγει στις 6 Μαρτίου στο Losail του Κατάρ.