Παρουσίαση της Alpine A522 στις 21 Φεβρουαρίου

Η ομάδα της Alpine ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει το καινούργιο της μονοθέσιο για τη σεζόν του 2022 στις 21 Φεβρουαρίου, μόλις δύο ημέρες πριν την έναρξη των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης.

Η Alpine έχει πραγματοποιήσει ήδη αρκετές αλλαγές στη διοίκηση της ομάδας της, με τον εκτελεστικό διευθυντή Marcin Budkowski και τον αγωνιστικό σύμβουλο, Alain Prost, να έχουν δει την πόρτα της εξόδου πρόσφατα.

Ο πρώην διευθυντής της Aston Martin, Otmar Szafnauer, αναμένεται να αναλάβει τη διοίκηση της Alpine, η οποία πιθανότατα θα αποσπάσει από την ομάδα του Silverstone και τον σπόνσορα BWT, την αυστριακή εταιρεία συστημάτων πόσιμου νερού.

Μάλιστα, περαιτέρω φήμες, από λιγότερο έγκυρες πηγές ωστόσο, αναφέρουν ότι και ο Andy Green, επικεφαλής τεχνικό στέλεχος της Aston Martin, θα ακολουθήσει τον Szafnauer στην Alpine.

Είναι προφανές ότι μετά την αποχώρηση του Cyril Abiteboul πριν από ένα χρόνο περίπου, η καινούργια διοίκηση της ομάδας, με τον CEO της Alpine, Laurent Rossi, να απευθύνεται κατευθείαν στον πρόεδρο του ομίλου της Renault, Luca de Meo, ήθελε να πραγματοποιήσει αλλαγές.

Ωστόσο, το οδηγικό δίδυμο της ομάδας θα παραμείνει το ίδιο, με τον Esteban Ocon (νικητή του περυσινού GP Ουγγαρίας) να πλαισιώνει τον Fernando Alonso, ο οποίος θα είναι φέτος ο γηραιότερος οδηγός του grid.

Επίσης, και στη διοίκηση του τεχνικού τμήματος, τα πράγματα είναι σταθερά, με διευθυντή τον Pat Fry (πρώην McLaren, Ferrari) με τον Νοτιοαφρικανό Dirk de Beer να είναι διευθυντής αεροδυναμικής. Ο de Beer έχει εργαστεί πολλά χρόνια στην ομάδα του Enstone, έχοντας περάσει και από τις Sauber, Ferrari και Williams.

Η A522 είναι το πρώτο μονοθέσιο της ομάδας που θα επιμεληθούν οι Fry και de Beer. Η Alpine χρησιμοποιούσε ουσιαστικά το πλαίσιο του 2019 μέχρι πέρυσι.

Επιπλέον, και στον τομέα της μονάδας ισχύος δεν είχαν πραγματοποιηθεί ουσιαστικές αναβαθμίσεις πέρυσι.

Η Renault θα παρουσιάσει μια καινούργια αρχιτεκτονική στο σχεδιασμό της μονάδας ισχύος του 2022, ακολουθώντας τη φιλοσοφία των Mercedes και Honda, διαχωρίζοντας το συμπιεστή του τούρμπο από τη φτερωτή. Τα δύο εξαρτήματα θα ενώνονται με έναν άξονα και μεταξύ τους (εντός της περιεχόμενης γωνίας V) θα βρίσκεται η MGU-H.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Alain Prost όμως, η Renault έχει αντιμετωπίσει προβλήματα αξιοπιστίας με την καινούργια της μονάδα στους στατικούς πάγκους δοκιμών.

Πριν την έναρξη της περασμένης σεζόν, η Alpine αναβάθμισε την αεροδυναμική της σήραγγα, γεγονός που της κόστισε μερικές εβδομάδες εξέλιξης.

Όπως έχει δηλώσει ο Laurent Rossi: «Στην αρχή της σεζόν ήμασταν χαμένοι. Το Μονακό είναι στην πραγματικότητα μια πολύ κακή ανάμνηση και εκείνη τη στιγμή ήμασταν χαμένοι, δεν είχαμε ιδέα τι να κάνουμε. Σημειώναμε βαθμούς, αλλά δεν ξέραμε καν πως».

«Αυτό ήταν δύσκολο γιατί δε μπορούσαμε να κατανοήσουμε τόσο καλά το μονοθέσιο. Ήταν οι πρώτες ημέρες, μετά από αυτό ξέραμε τι να περιμένουμε».

«Καθώς προχωρούσαμε μέσα στη σεζόν, κατανοήσαμε το αυτοκίνητο πολύ καλύτερα. Ο μεγαλύτερος λόγος των βελτιώσεων ήταν πραγματικά ο τρόπος λειτουργίας μας».

«Πρώτον, για να αποσπάσουμε το μέγιστο από τους οδηγούς και, δεύτερον, ως ομάδα μεταξύ των οδηγών για να διευρύνουμε ακόμη περισσότερο τα όρια».

«Μας πήρε τέσσερις ή πέντε μήνες για να φτάσουμε εκεί, αλλά χτίζαμε συνεχώς, και νομίζω ότι η Ουγγαρία ήταν μια δραματική επίδειξη του τι μπορούμε να κάνουμε όταν κάνουμε τα πάντα σωστά».

«Ήταν λίγο δραματικό, αλλά είδαμε πρόοδο και μετά αρχίσαμε να είμαστε πολύ πιο προνοητικοί στο τι θα κάναμε στον επόμενο αγώνα. Στην πραγματικότητα, ξέραμε ότι μπορούσαμε να πετύχουμε σχεδόν σε κάθε αγώνα ένα συγκεκριμένο αριθμό βαθμών πάνω-κάτω».

«Γνωρίζαμε ότι το Austin θα ήταν εξαιρετικά δύσκολο. Όλοι έλεγαν: ‘Ω, ίσως είναι το τέλος της Alpine και η AlphaTauri θα την φτάσει. Δεν ήμασταν σίγουροι ότι θα καταφέρναμε να αντισταθούμε στην AlphaTauri, αλλά ήμασταν σίγουροι ποιοι αγώνες θα μας ωφελούσαν».

«Σε ασφαλτοτάπητες όπου η πρόσφυση ήταν πρόβλημα, δυσκολευτήκαμε να βρούμε σωστή ισορροπία. Tο Austin έχει συνεχείς ανομοιομορφίες, δεν υπάρχει πρόσφυση. Έπρεπε να δουλέψουμε στην πρόσφυση και όταν το κάναμε αυτό, δε δουλέψαμε στα υπόλοιπα».

«Από έξω φαινόταν ακανόνιστο, αλλά ξέραμε που λειτουργούσε καλά το μονοθέσιο»._Φ.Λ.

Πρόγραμμα παρουσιάσεων καινούργιων μονοθεσίων μέχρι στιγμής:
10 Φεβρουαρίου: Aston Martin
11 Φεβρουαρίου: McLaren
14 Φεβρουαρίου: AlphaTauri
17 Φεβρουαρίου: Ferrari
18 Φεβρουαρίου: Mercedes
21 Φεβρουαρίου: Alpine

Πρόγραμμα χειμερινών δοκιμών εξέλιξης:
23-25 Φεβρουαρίου: Βαρκελώνη
10-12 Μαρτίου: Μπαχρέιν

 

Tags: