Οι τιμές του Audi Q8 στην Κύπρο

Tο κορυφαίο SUV μοντέλο της Audi αποτελεί ένα δυναμικό και πρακτικό όχημα με εντυπωσιακή τεχνολογία και επιδόσεις.

Οπτικά, σημείο αναφοράς στο νέο Audi Q8 των 4,99 μέτρων είναι η νέα οκταγωνική Singleframe μάσκα (όσο νέα μπορεί να την χαρακτηρίσει κανείς…), με τα έξι για την περίσταση κάθετα φιλέτα της να κάνουν τη διαφορά, οι πόρτες, από τις οποίες απουσιάζει το «παραδοσιακό» πλαίσιο, η αισθητή, όχι όμως και μεγάλη, κλίση του τελειώματος της οροφής, οι τονισμένοι θόλοι των τροχών, που σε διάμετρο μπορούν να φτάσουν έως και τις 22(!) ίντσες, αλλά και τα «ενοποιημένα» LED πίσω φώτα.

Σε σχέση με το Q7, στο οποίο και βασίζεται δομικά, διαθέτει αισθητά πιο κοντούς προβόλους εμπρός και πίσω και χαμηλότερη κατά 40 χλστ. οροφή. Το πλάτος της κατασκευής ανέρχεται ακριβώς στο 2 μ., το ύψος στα μόλις 1,71 μ., με το μεταξόνιο να ορίζεται ακριβώς στα 3 μ. Οι αξιοσέβαστες αυτές εξωτερικές διαστάσεις του αυτοκινήτου εξασφαλίζουν χώρους για πέντε (και όχι επτά, όπως στο Q7) επιβάτες, με κάθε έναν από αυτούς να έχει στη διάθεσή τους ένα ανεξάρτητο και πλήρως ρυθμιζόμενο κάθισμα. Ο χώρος φόρτωσης ανέρχεται στα 650 λίτρα, τιμή που μπορεί να αυξηθεί με την πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων έως και τα 1.755 λίτρα.

Η πίσω ανάρτηση πέντε συνδέσμων του νέου Q8 είναι αλουμινένια, με το μηχανικά ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό να στέλνει υπό κανονικές συνθήκες την κίνηση στους εμπρός και πίσω τροχούς σε αναλογία 40/60.  Το ύψος του αμαξώματος από το έδαφος είναι 254 χλστ, ενώ διαθέσιμο ως στοιχείο του προαιρετικού εξοπλισμού είναι το σύστημα τετραδιεύθυνσης, το οποίο είδαμε να «φορά» το SQ7.
 
Ο οδηγός του αυτοκινήτου έχει στη διάθεσή του 7 στο σύνολο διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας που επηρεάζουν την απόκριση του κινητήρα, το «βάρος» του τιμονιού και την απόσβεση της ανάρτησης, με την προαιρετική αερανάρτηση να αυξομειώνει το ύψος της σε μια διαδρομή συνολικού μήκους 90 χλστ.

 
 
Στο πολυτελές και γνώριμο σε αισθητική εσωτερικό, η Audi επιχείρησε να δώσει τον καλύτερο τεχνολογικό της εαυτό εξοπλίζοντας το νέο Q8 με ό,τι καλύτερο διαθέτει αυτή τη στιγμή στη φαρέτρα της. Που -παρεμπιπτόντως- είδαμε να εφαρμόζεται στο Α8. Εδώ, σημείο αναφοράς είναι οι δύο LED οθόνες αφής στην κεντρική κονσόλα, με την πάνω (10,1 ίντσες) να απεικονίζει τις λειτουργίες του συστήματος infotainment και της πλοήγησης και την κάτω (8,1 ίντσες) εκείνες του κλιματισμού. Φυσικά, ο πίνακας οργάνων είναι και αυτός… τέρμα ψηφιακός (12,3 ίντσες), απεικονίζοντας με ανάλογο τρόπο μια πλειάδα ενδείξεων και λειτουργιών. Αξίζει να σημειωθεί πως, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, το νέο Audi Q8 προσφέρει μεταξύ άλλων 39 στο σύνολο ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης.

Σε ότι αφορά στους κινητήρες, οι δύο επιλογές που συνδυάζονται μ’ ένα mild hybrid υβριδικό σύστημα κίνησης των 48 V αποδίδουν 380 ίππους (55 TFSI) και 462 ίππους (60 TFSI). Η γκάμα των θερμικών κινητήρων περιλαμβάνει τέσσερα 3λιτρα σύνολα με 6 κυλίνδρους σε διάταξη V, δύο βενζίνης και δύο ντίζελ. Η έκδοση 55 TFSI αποδίδει 340 ίππους και η SQ8 TFSI 507 ίππους. Οι εκδόσεις  ντίζελ αποδίδουν 231 ίππους (45TDI) και 286 ίππους (50TDI). Όλες είναι τετρακίνητες, φυσικά, συνοδευόμενες από ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με 8 στο σύνολο σχέσεις.

Οι τιμές του Audi Q8

Βενζινοκινητήρες 
Q8   55TFSI quattro 8 Speed Tiptronic 86.000 ευρώ 
SQ8 TFSI 8 Speed Tiptronic 112.000 ευρώ 

PHEV 
Q8 55TFSI e quattro 8 Speed Tiptronic 82.000 ευρώ 
Q8 60TFSI e quattro 8 Speed Tiptronic 96.000 ευρώ 

Πετρελαιοκινητήρες 
Q8 45TDI quattro 8 Speed Tiptronic 79.000 ευρώ 
Q8 50TDI quattro 8 Speed Tiptronic 87.000 ευρώ 

Tags: