Ducati MotoE: Οι πρώτες δοκιμές στην πίστα ξεκίνησαν
Με την Ducati να αποτελεί από το 2023 τον αποκλειστικό προμηθευτή των ηλεκτρικών μοτοσικλετών στην κατηγορία MotoE, η εταιρεία από το Borgo Panigale ξεκίνησε τις πρώτες δοκιμές με το αγωνιστικό e-bike της –που αλλού;- στο Misano.
Όπως είχε ανακοινωθεί τον περασμένο Οκτώβριο στο περιθώριο του Gran Premio Nolan del Made in Italy e dell’Emilia Romagna, παρουσία του CEO της Dorna Sports, Carmelo Ezpeleta και του Διευθύνοντος Συμβούλου της Ducati Motor Holding, Claudio Domenicali, η Ducati θα είναι ο μοναδικός κατασκευαστής της «ηλεκτρικής κατηγορίας» MotoΕ από το 2023 έως και το 2026.
Σήμερα, η εταιρεία από το Borgo Panigale της Ιταλίας έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες από το πρώτο, επίσημο «σετ» δοκιμών της ηλεκτρικής μοτοσικλέτας που πραγματοποιήθηκε στο Misano World Circuit Marco Simoncelli με οδηγό τον Michelo Pirro, που από το 2013 αποτελεί τον επίσημο δοκιμαστή (και όχι μόνο) της ιταλικής εταιρεία στο χώρο των αγώνων.
Το πρωτότυπο της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας, με την κωδική προς το παρόν ονομασία “V21L”, είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της Ducati Corse και των μηχανικών έρευνας και εξέλιξης της Ducati, με επικεφαλής τον Roberto Canè, Διευθυντή του τμήματος eMobility.
Αν μη τι άλλο, οι πιο σημαντικές προκλήσεις στην εξέλιξη μιας ηλεκτρικής αγωνιστικής μοτοσυκλέτας παραμένει το μέγεθος, το βάρος και αυτονομία της μπαταρίας.
«Στόχος της Ducati είναι να δημιουργήσει ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες υψηλής απόδοσης που να χαρακτηρίζονται από το χαμηλό τους βάρους. Εκτός από αυτό και την καλύτερη απόδοση, η συγκράτηση του βάρους και η συνεχής παροχή ισχύος κατά τη διάρκεια του αγώνα, έχουν αρχίσει να επιτυγχάνονται μέσω της υιοθέτησης ενός συστήματος ψύξης κατάλληλου για τους στόχους της μοτοσικλέτας», αναφέρει χαρακτηριστικά η Ducati.
O Michele Pirro δήλωσε με τη σειρά του: «Η δοκιμή του πρωτότυπου στην πίστα ήταν μεγάλη πρόκληση, γιατί σηματοδοτεί την αρχή ενός σημαντικού κεφαλαίου στην ιστορία της Ducati. Η μοτοσυκλέτα είναι ελαφριά και έχει ήδη καλή ισορροπία. Επιπλέον, η σύνδεση του γκαζιού στην πρώτη φάση του ανοίγματος του και η εργονομία μοιάζουν πολύ με αυτά μιας μοτοσυκλέτας του MotoGP. Αν εξαιρέσει κανείς την αθόρυβη λειτουργία και την απόφαση να περιορίσουμε για τις ανάγκες του τεστ την ισχύ στο 70% της απόδοσης, θα μπορούσα εύκολα να πω ότι οδηγούσα την αγωνιστική μοτοσικλέτα μου».
Όπως έχει δηλώσει στο πρόσφατο παρελθόν ο Ιταλός κατασκευαστής με τους… γερμανικούς, ελέω Audi, πόρους, στόχος του όλου προγράμματος είναι στο εγγύς μέλλον η δημιουργία μιας ηλεκτρικής Ducati, με υψηλή απόδοση και χαμηλό βάρος, για χρήση σε δημόσιο δρόμο.