Να ονειρεύεσαι

Με σχετικό ρεαλισμό, καταγράφουμε αυτοκίνητα που μας προκαλούν για ένα καυτό 2022, μετρώντας αντίστροφα για το 2030.

Σε παροξυσμό των ονείρων μετά την εξαγγελία του πρωθυπουργού, και τρέχεις να προλάβεις. Ακόμα και τα εξηλεκτρισμένα τα θέλεις με άποψη, ώστε να σε αναστατώνουν.

Alfa Romeo Tonale
Είναι το compact SUV και για τον petrolhead, και το περιμένεις έχοντας φτιάξει στο μυαλό σου μια μικρότερη Stelvio· μην ουρλιάζετε, αγαπητοί, αλλά θα την ήθελα ντίζελ. Για βαθιά γεράματα με πολλά χιλιόμετρα. Πιθανότατα το 2033 θα βάζουμε στο αυτοκίνητο πετρέλαιο θέρμανσης από τον Σωτήρη Σκαλτσά για το όνειρο στην Τέλεια Διαδρομή.

Είναι γεγονός πως όταν οι Ιταλοί αργούν είναι για καλό, και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η παρουσία του Ιμπαράτο στο τιμόνι της Alfa αναθεώρησε το project σε πολλά σημεία ουσίας. Ατού και λόγος για respect η παρουσία του Αλεξάνδρου Λιώκη στην ομάδα σχεδιασμού.

Audi RS 3
Ο Σωτήρης Τσαντίλης μιλάει λίγο, ενθουσιάζεται δύσκολα και γράφει επί της ουσίας, αποφεύγοντας τις υπερβολές. Το κείμενό του για το νέο RS 3 το έχεις διαβάσει πριν στηθεί το άρθρο, και στη συνέχεια σε πλήρη απεικόνιση, ενώ το διαβάζεις συχνά. Σε σημείο που έχεις την αίσθηση ότι οδήγησες αυτό το πράσινο RS σε σεντάν.

Το θέλεις κόκκινο σε χάτσμπακ, ώστε να κάνει την τέλεια αντίθεση με την ανθρακί ματ AMG 45S, που παραμένει το σημείο αναφοράς. Υπόσχεση ότι θα αναθεωρήσουμε τη συνήθεια του «ντριφτάρω», καταργώντας την επιλογή με σεβασμό στους δημιουργούς. Ένα από τα δύο για πάντα στο γκαράζ και, πρόεδρε, να το αυτοκίνητο με το οποίο θα πάμε στο αναβαθμισμένο Μέγαρο το 2031.

ΒΜW M2
Οι φίλοι Bavarian specialists, ο Restorcaration-Γιάννης Αθανασάκος και ο συλλέκτης, εξαιρετικός οδηγός «κ. Γ.Ρ.» διχάζονται, και προκύπτει δίλημμα ανάμεσα σε Μ2 CS ή Competition, που γέρνει στο ζύγι. Λεπτομέρεια στα «θέλω» μας, αφού μας ικανοποιεί και μια Μ240i έτοιμη για όλα. Η Μ2, πλημμύρα σε DNA της Μ3-Ε30 με στοιχεία Μ3 Ε46, και είναι η ΒΜW του ονείρου που διατηρεί τα στοιχεία που κερδίζουν στην καρδιά σου τις κακότεχνες υπερβολές των Βαυαρών τη σύγχρονη εποχή.

Συγχωροχάρτι η Μ2 σε σχέση με τους προσθιοκίνητους άσους και το ρεύμα που έρχεται για να μείνει και, αφού αναφερόμαστε σε σύγχρονες προτάσεις, η Μ2 είναι η σωστή σε στήσιμο και μέγεθος. Του πολέμου η τετράθυρη Μ3, όταν είναι GT η Μ4, πλέον σε μεγαλύτερη και λιγότερο πολεμική διάσταση.

Toyota GR86
Της Ελένης Ξενάκη, όπως τη δοκίμασε στην Ισπανία, αλλά σε κόκκινο, ό,τι κρύβει το καμουφλάζ. Για δέσιμο αυτοί οι Ιάπωνες πεντάκις WRC champions. Αντί τούρμπο ανέβασαν τον κυλινδρισμό και, αν έχεις την αίσθηση ότι δε σκοτώνει, καταλαβαίνεις από το ταχύμετρο ότι πάει.

Να η ευκαιρία, λοιπόν, ώστε να αποδείξουν ότι ξέρουν και να στήνουν, δημιουργώντας ένα δύσκολο κοκτέιλ για την Τέλεια Διαδρομή, προσφορά στον απαιτητικό. Το αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιεί και ο οκτάκις πλέον κ. Οζιέ στις βόλτες του με τη γοητευτική κ. Κάιζερ στην περί το Μονακό περιοχή.

Παιχνίδι και στο ΟΑΚΑ, με το «0» του πλοηγού στις πόρτες. Σοβαρός λόγος για να πας νωρίς στο ΟΑΚΑ και να απολαύσεις.

Ford Mustang
Εδώ δε θα κάνουμε εκπτώσεις. Έχουμε μια σύγχρονη κόκκινη ή μαύρη κουπέ, λεπτομέρεια ο κινητήρας, ενώ θέλουμε και την ηλεκτρική Μach-Ε σε SUV.

Ατελείωτο φλερτ με προσχήματα στο συγκριτικό με την Jaguar, αίσθημα στον «Ταρζάν», απαγορευμένος έρωτας στη συνέχεια, αφού είναι πάντα απασχολημένη, και πήγαμε Τάνις. Εδώ, στα κρυφά, χωρίς τις παρεμβάσεις των ισορροπιών, η σχέση εξελίχθηκε και, αφού σχολίασες και ξαναγράφεις «ποιο Tesla;», τη θέλεις για πάντα δική σου. Αυτή την καλή, την Mach E GT του εξωφύλλου. Πολεμική μηχανή, με την αυτονομία να μη σκοτώνει την ευχαρίστηση.

VW Golf GTI-8 Clubsport
Το λευκό. Το αυτοκίνητο που δοκίμασε ο Μ.Σ. στο Μόναχο και κοσμεί το εξώφυλλό μας στο πρώτο τεύχος με την «Καθημερινή» της Κυριακής. Να βρεθούν τα τσιπάκια και να το φέρουν ώστε να θυμίσουμε «who is the boss». Αυτοί στο Βόλφσμπουργκ έχουν τον τρόπο ώστε να μη χαλάει η ροπή και να είναι ο 300άρης γεμάτος σε όλη την κλίμακα. Σωστή επιλογή και η κίνηση σε δύο τροχούς. Έχεις την αίσθηση του ελαφρύτερου, που ευνοεί σε ευελιξία.

Αν θέλεις quattro θα πάρεις S3, ενώ ονειρεύεσαι RS 3. Με γεγονός πως το Golf R το κατατάσσεις στα υπερεκτιμημένα εκτός λίστας. Άλλωστε, το σύγχρονο CS σε λευκό θα το στάθμευα δίπλα στο κόκκινο Golf V GTI σε έκδοση special edition με τους 230 ίππους. Το καλύτερο Golf ever. Το ζήσαμε χάρη σε Μπατιστάτο και Αγγελή. Κακά τα ψέματα.

Cupra VZ5
Σε πρώτο πρόσωπο, έχω «φάει κόλλημα» με την Cupra. Πρόκειται και για αφορμή υπόκλισης στον Ντε Μέο για το κληροδότημα, αλλά και στους Ισπανούς τεχνικούς για την εξέλιξη του είδους. Στο VZ5 φτάνουν οι 306 όπως το ξέρουμε, αλλά αυτό το πλαίσιο που κινείται μεταξύ «Α» και Q3 είναι για σπουδαία πράγματα. Το θέλεις σε μπλε ματ με τον 5κύλινδρο και τους σχεδόν 400, ώστε να ζεις τη στιγμή με τον διαφορετικό του τρόπο.

Μη συγκρίσιμο είδος αυτά τα Cupra, ό,τι τους δίνει ευρύτερα υπεραξία στο χρηματιστήριο του Πραγματικού Αυτοκινήτου, λίγα χρόνια πριν από την τυπική του κατάρρευση.

Porsche 718 Cayman
Σε έκδοση GT4 RS με τους 500 από τον ατμοσφαιρικό των 4,0 λίτρων με το 7άρι τύπου PDK. Παρακολουθώντας το site μας, θα σχολιάσετε το αυτοκίνητο του ρεκόρ στο Νίρμπουργκρινγκ. Απαντάμε, καμία σχέση. Μια λεπτομέρεια για την επικοινωνία, και πρόκειται για την καλύτερη Porsche σε στήσιμο υπεράνω εποχών. Ένα κομμάτι για οδήγηση με την αίσθηση Porsche σε κάθε μέτρο. Την ονειρεύεσαι σε γκρι του ποντικιού, ξυπνάς με το θόρυβό της έχοντας γνωρίσει τον 4λιτρο κινητήρα σε GT3, στο αρχικό του στάδιο, ενώ σκέπτεσαι τον νέο επιλογέα και αναστατώνεσαι. Ποια paddles;

Porsche 718 Cayman GT4 RS

Hyundai i20 N-R2
Στο Ράλλυ Ακρόπολις, στο χέρι ενός καλά προπονημένου Λάμπρου Αθανασούλα. Με το αυτοκίνητο εξελιγμένο ώστε να μπορούν να το εμπιστευθούν και να πιέσουν, δεν έχεις αμφιβολία πως αυτή, η κορυφαία ελληνική συμμετοχή, θα είναι ανταγωνιστική.

Σε σχέση με τον ομόσταβλό τους Σούνινεν και άλλους μεγάλους που κατεβαίνουν κατηγορία, έχοντας πολλά «κιλά» εμπειρίας. Με την ευκαιρία, και ακούγοντας θεωρίες με συγκρίσεις, να επισημάνουμε πως κάθε ανάλυση πρέπει να αφορά την εποχή της. Ό,τι ζουν όσοι συμμετέχουν με διάρκεια, έχοντας να διαχειριστούν τρεις εποχές. Ψυχραιμία, και μακάρι Hyundai Hellas και Λάμπρος Αθανασούλας να βρουν μιμητές. Τότε έχεις ελπίδα.

Ελληνικό υπεραυτοκίνητο
Αποφεύγοντας τη θεωρία του χάους, που θα πιστέψεις όταν και αν κάποτε ξεκαθαρίσει το θολό τοπίο, ψηφίζουμε για ένα γήινο ελληνικό supercar με 500 ίππους και επιδόσεις σε συνδυασμό με το μικρότερο δυνατό βάρος του, με την ευχή να μην ξεπερνάει τα 1.090 κιλά. Να μη ρυπαίνει ανεξέλεγκτα και να φτιαχτούν 100-200 αριθμημένα – για την Ελλάδα, ρε γαμώτο.

Το αμάξωμα σε σχεδίαση συνεργασίας από εξαιρετικούς Έλληνες που εργάζονται στο εξωτερικό και ο κινητήρας ένας ελαφρύς 2λιτρος 4κύλινδρος όποιου κατασκευαστή ενθουσιαστεί για την προοπτική του Έλληνα που επιτέλους ονειρεύεται. Μέχρι τότε, στο χάος για το Chaos…_ Σ. Χ.