F1: Οι αλλαγές που έκανε η Honda στον κινητήρα του 2021
Η Honda προχώρησε σε ορισμένες ουσιαστικές αλλαγές στην τελευταία μονάδα ισχύος που κατασκεύασε πριν την αποχώρησή της από τη Formula 1 σε μερικούς μήνες.
H παρουσίαση της AlphaTauri AT02 έδωσε την ευκαιρία στη Honda να μιλήσει για τον νέο της κινητήρα, τον τελευταίο διά χειρός της που θα αγωνιστεί στη Formula 1 υπό τη δική της επωνυμίας.
Ο RA621H έχει δεχτεί βελτιώσεις σε καίριους τομείς, όπως δήλωσε ο τεχνικός επικεφαλής της μάρκας, Toyoharu Tanabe:
«Για να βελτιώσουμε την δύναμη και την αξιοπιστία, κάναμε αλλαγές στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, στην τουρμπίνα και το ERS (σ.σ. σύστημα ανάκτησης ενέργειας).
«Προκειμένου να βελτιωθεί συνολικά ο κινητήρας, βελτιώσαμε επίσης την εγκατάσταση και την διάταξή του.
«Πριν από την πανδημία της Covid-19, επρόκειτο να εισαγάγουμε μία νέαPU για το τρέχον έτος, ωστόσο, δεδομένων όλων των δυσκολιών και περιορισμών λόγω του μακρού shutdown των εργοστασίων της F1, σε συνδυασμό με το Ευρωπαϊκό lockdown και την καθυστέρηση στην προμήθεια εξαρτημάτων, είχαμε αποφασίσει να το αναβάλουμε στο 2022.
«Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη την απόφαση που ανακοινώθηκε τον Οκτώβριο του 2020, ότι η Honda θα εγκαταλείψει το άθλημα στα τέλη του 2021, επανεκτιμήσαμε την κατάσταση και αλλάξαμε ξανά το σχέδιό μας για να την επαναφέρουμε το 2021.
«Ήταν πολύ σφιχτό το χρονοδιάγραμμα για να γίνει αυτή η αλλαγή, αλλά καταφέραμε να προωθήσουμε το πρόγραμμα ανάπτυξης και προετοιμασίας.
«Στην Honda, αισθανθήκαμε ότι θέλαμε πραγματικά να χρησιμοποιήσουμε όλη την τεχνική μας τεχνογνωσία πριν φύγουμε από το άθλημα.»
Ασφαλώς, Red Bull και AlphaTauri θα συνεχίσουν με τον συγκεκριμένο κινητήρα και την τριετία 2022-2024, μετά το πάγωμα της εξέλιξης των PU και τη συμφωνία που σύναψαν με τη Honda.