Αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων για τα Ford Puma και Fiesta EcoBoost Hybrid
Η Ford διαθέτει τις mild hybrid εκδόσεις των Puma και Fiesta και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
Με γνώμονα την ευκολία χειρισμών στην πόλη, την περαιτέρω βελτίωση της κατανάλωσης αλλά και την ενίσχυση των επιδόσεων, οι εκδόσεις EcoBoost Hybrid των Puma και Fiesta μπορούν να συνδυαστούν τώρα και με το γνωστό, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων της μπλε οβάλ εταιρείας.
Σύμφωνα με την Ford, η επιτάχυνση της έκδοσης 1.0L EcoBoost Hybrid 125 PS του Puma είναι βελτιωμένη κατά 4% σε σχέση με εκείνη της μη υβριδικής έκδοσης του μοντέλου. Την ίδια ώρα, για το Puma με τον 3κύλινδρο επίσης EcoBoost Hybrid κινητήρα του 1,0 λίτρου στην έκδοση των 155 ίππων, η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα διαμορφώνεται τώρα, χάρη στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, στα 8,7 δλ.
Η Ford αναφέρει στις επίσημες ανακοινώσεις της ότι το DCT κιβώτιο διατηρεί στο πρόγραμμα Sport χαμηλότερη σχέση, για ακόμα πιο σπορτίφ αίσθηση, ενώ παρέχει στον οδηγό τη δυνατότητα να «κατεβάζει» διαδοχικά έως και τρεις ταχύτητες.
Το κιβώτιο προσφέρει επίσης τη δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών, μέσω paddles, στις εκδόσεις Puma ST-Line X και Vignale.
Σε ότι αφορά την περιβαλλοντική τους απόδοση, η Ford ανακοινώνει ότι τα νέα Puma EcoBoost Hybrid και Fiesta EcoBoost Hybrid προβλέπεται να έχουν έως και 5% λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε σχέση με τη μη υβριδικές εκδόσεις τους.
Το αυτόματο κιβώτιο υποστηρίζει τέλος τη λειτουργία πρόσθετων τεχνολογιών, όπως τη δυνατότητα απομεμακρυσμένης εκκίνησης του κινητήρα μέσω της εφαρμογής FordPass και του συστήματος Stop ;amp; Go για το Adaptive Cruise Control, το οποίο μπορεί να σταματήσει τελείως το αυτοκίνητο στην πόλη και να το εκκινήσει αυτόματα στην περίπτωση που η στάση είναι μικρότερη των 3 δευτερολέπτων.