GP Μεξικού-FP2: Ο Verstappen επικεφαλής με διαφορά

Ο Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές του GP Μεξικού, με τις δύο Mercedes να τον ακολουθούν.

Ωστόσο, η διαφορά που είχε ο Verstappen από τις Mercedes ξεπερνούσε τα 4 δέκατα του δλ. Μάλιστα, στη γρήγορη προσπάθειά του, ο Ολλανδός φαινόταν ότι δεν πίεζε στο απόλυτο όριο, τουλάχιστον στο πρώτο τμήμα της πίστας, χάνοντας χρόνο κιόλας στις στροφές 4 και 5 λόγω λάθος γραμμής.

Η πρόσφυση που προσέφερε στον Verstappen στο τελικό τμήμα της πίστας με τις αργές στροφές ήταν εκπληκτική, καθώς η Red Bull έμοιαζε «βιδωμένη» στο έδαφος.

Αμφότεροι οι οδηγοί της Mercedes παραδέχθηκαν ότι η Red Bull ήταν πολύ ταχύτερη σήμερα, τουλάχιστον στον ένα γρήγορο γύρο.

Οι δύο οδηγοί της Red Bull έκαναν προσομοιώσεις αγώνα διάρκειας 10 γύρων, ενώ οι οδηγοί της Mercedes έκαναν μερικούς γύρους με τη μαλακή και ελάχιστους με τη σκληρή με βαρύ φορτίο καυσίμου.

Οι χρόνοι της προσομοίωσης, ιδίως του Verstappen, ήταν πάρα πολύ καλοί, με τον Ολλανδό να κινείται σταθερά σε πολύ ανταγωνιστικό ρυθμό, στα χαμηλά 1:21, πέφτοντας και κάτω από αυτό σε μερικούς γύρους, χρόνος τον οποίο μόνο σε ένα γύρο του κατάφερε να πλησιάσει ο Valtteri Bottas με τη σκληρή γόμα.

Ο Lewis Hamilton (ο οποίος κατετάγη 3ος, πίσω από τον Bottas), δήλωσε ότι η Mercedes υπολείπεται αρνητικής άντωσης σε σύγκριση με τη Red Bull και κατά τη γνώμη του, αυτό δικαιολογεί τη διαφορά μισού δλ. που υπήρχε μεταξύ του Verstappen και του ίδιου.

Και οι δύο οδηγοί της Mercedes δήλωσαν ότι η αίσθηση του μονοθεσίου ήταν εντάξει, όσον αφορά την ισορροπία πρόσφυσης μεταξύ των δύο αξόνων. Απλά, η Red Bull ήταν πολύ πιο γρήγορη, όπως δήλωσε ο Hamilton.

Ο τοπικός ήρωας Sergio Perez, βρέθηκε στην 4η θέση και παραδέχθηκε ότι μπορεί να βρει περισσότερη ταχύτητα στον ένα γρήγορο γύρο (ήταν 0,57 δλ. πίσω από τον Verstappen), αλλά ένιωσε άνετα στις προσομοιώσεις αγώνα. Ο Μεξικανός πιστεύει ότι αύριο οι Mercedes θα πλησιάσουν πιο κοντά στις Red Bull.


To έντονο μποτιλιάρισμα στα πρώτα λεπτά του FP2 στο Μεξικό.

O Carlos Sainz ήταν ο ταχύτερος των «υπολοίπων», καθώς κατάφερε να κινηθεί πιο γρήγορα από τον Pierre Gasly, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο του αρκετά πιο μετά από τον Γάλλο.

Αντίστοιχα, ο Charles Leclerc βρέθηκε μόλις 41 χλστ. του δλ. εμπρός από τον Yuki Tsunoda, κάτι που δείχνει πόσο ανταγωνιστικές είναι οι AlphaTauri στο Μεξικό, ακόμη και αν ο Ιάπωνας χρησιμοποιούσε την καινούργια του μονάδα ισχύος.

Ο ρυθμός του Gasly στις προσομοιώσεις αγώνα ήταν ταχύτερος και από τις δύο Ferrari, παρότι ο Γάλλος χρησιμοποιούσε τη σκληρή γόμα και οι οδηγοί της Scuderia τη μέση.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Sebastian Vettel και ο Fernando Alonso. Αμφότεροι ήταν στην πρώτη δεκάδα και στο FP1. O έτερος οδηγός της Alpine, Esteban Ocon, αντιμετώπισε προβλήματα με το σύστημα διεύθυνσης του μονοθεσίου του, αντίστοιχα με αυτά που τον ανάγκασαν να εγκαταλείψει στο Austin.

Απογοητευτική ήταν η ημέρα για τους οδηγούς της McLaren, με τον Lando Norris να παραδέχεται ότι θα είναι δύσκολο για την ομάδα να καλύψει τη μεγάλη διαφορά που τη χωρίζει από το βασικό της αντίπαλο, τη Ferrari.

O έτερος οδηγός της McLaren, Daniel Ricciardo, έχασε το δεύτερο μισό της διαδικασίας, λόγω προβλήματος στο κιβώτιο. Αντίστοιχα προβλήματα αντιμετώπισε και ο George Russell με τη Williams, ο οποίος δεν κατάφερε καν να σημειώσει χρόνο.

Ο Βρετανός διακινδυνεύει να δεχθεί ποινή στη σειρά εκκίνησης του αγώνα, καθώς η Williams είχε αντικαταστήσει το κιβώτιό του μετά το FP1 και αυτό που παρουσίασε το πρόβλημα στο FP2 ήταν το αγωνιστικό του κιβώτιο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι δεδομένης της πρόγνωσης του καιρού, η διεύθυνση αγώνα αποφάσισε ότι θα διαμοιραστεί ένα επιπλέον σετ ενδιάμεσων ελαστικών σε όλους τους οδηγούς για τις πρωινές ελεύθερες δοκιμές Σαββάτου._Φ.Λ.

Χρόνοι προσομοιώσεων αγώνα στο FP2.

Σύγκριση τηλεμετρίας ταχύτερων γύρων Verstappen και Hamilton.

Η διαφορά απόδοσης μεταξύ των Verstappen και Hamilton κατά το μήκος της πίστας, στους ταχύτερους χρόνους τους.