H Bugatti Rimac παίρνει και επίσημα σάρκα και οστά
Ήδη από χθες, οι Rimac Automobili και Bugatti Automobiles λειτουργούν κάτω από την κοινή στέγη της νεοσύστατης εταιρείας Bugatti Rimac.
H είδηση της κοινής επιχειρηματικής και επιχειρησιακής πορείας των Rimac Automobili και Bugatti Automobiles υπό τη «στέγη» της νεοσύστατης Bugatti Rimac που ανακοινώθηκε με πάσα επισημότητα τον περασμένο Ιούλιο, πήρε και επισήμως από χθες σάρκα και οστά.
Όπως έχει ήδη ξεκαθαριστεί, το Rimac Group θα είναι ο βασικός μέτοχος της Bugatti Rimac με ποσοστό 54%. Την ίδια ώρα, ο Mate Rimac διατηρεί το μερίδιό του στο Rimac Group (35%), με την Porsche να έχει πλέον «μερτικό» στην κροατική εταιρεία που φτάνει το 22% και το Hyundai Group το 11% – το υπόλοιπο 32% ανήκει σε μια κατονομαζόμενους επενδυτές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι CEO της Bugatti Rimac, αλλά και της Rimac Technologies, θα είναι ο Mate Rimac, ενώ ο Oliver Blume και ο Lutz Meschke, Αντιπρόεδρος και Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής Οικονομικών και Πληροφορικής στην Porsche AG, θα αναλάβουν χρέη μελών του Εποπτικού Συμβουλίου της Bugatti Rimac.
Ο Christophe Piochon αναλαμβάνει χρέη Chief Operating Officer κατέχοντας παλαιότερα κατείχε τη θέση του Γενικού Διευθυντή στην Bugatti Automobiles. Η Larissa Fleischer θα είναι η νέα Οικονομική Διευθύντρια έχοντας προηγουμένως εργαστεί για λογαριασμό της Porsche ως επικεφαλής στους τομείς της ψηφιοποίησης και της ανάπτυξης νέων επιχειρηματικών μοντέλων για λογαριασμό της γερμανικής εταιρείας. Επίσης, ο Emilio Scervo διορίζεται Chief Technology Officer, έχοντας στο παρελθόν την ίδια θέση στη Rimac Automobili.
Η εξέλιξη, η παραγωγή και η προμήθεια μπαταριών, συστημάτων μετάδοσης κίνησης και άλλων εξαρτημάτων για ηλεκτρικά αυτοκίνητα για τα οποία η Rimac είναι γνωστή παγκοσμίως θα αποτελεί ευθύνη της νεοσύστατης επίσης Rimac Technology, η οποία θα ανήκει 100% στον Rimac Group.
Τα κεντρικά γραφεία της Bugatti Rimac βρίσκονται στην τρέχουσα έδρα της Rimac στα περίχωρα του Ζάγκρεμπ, στην Κροατία. Ωστόσο, ο διοικητικός πυρήνας της εταιρείας θα μεταφερθεί σύντομα στο Rimac Campus, το οποίο βρίσκεται υπό κατασκευή και θα ολοκληρωθεί το 2013 ύστερα από επένδυση 200 εκατ. € της κροατικής εταιρείας – στα 200.000 τ.μ. των εν λόγω εγκαταστάσεων θα στεγαστεί και η Rimac Technology.
Η Bugatti Rimac έχει, σε πρώτη φάση, στις τάξεις της 435 εργαζομένους, με 300 να βρίσκονται στο Ζάγκρεμπ και 135 στο Molsheim, στη Γαλλία. Ταυτόχρονα, σχεδόν 180 εργαζόμενοι της Bugatti Engineering στη μονάδα του Wolfsburg θα υποστηρίζουν τις δραστηριότητες της Bugatti Rimac.
Η Rimac Technology θέλει να αποτελείται από περισσότερους από 900 υπαλλήλους, ενώ το Rimac Group θα απαριθμεί πάνω από 1.300 υπαλλήλους σε διάφορες τοποθεσίες.
Όπως έχει ανακοινωθεί, η Rimac Automobili και η Bugatti Automobiles θα συνεχίσουν να λειτουργούν η καθεμία ως ξεχωριστές μάρκες και κατασκευαστές, διατηρώντας τις εγκαταστάσεις παραγωγής στο Ζάγκρεμπ και στο Molsheim αντίστοιχα.
Έτσι, η Bugatti Rimac συνδυάζει «την ξεχωριστή ευελιξία, την υψηλή τεχνογνωσία και την καινοτομία Rimac στη χώρο των EV με την κληρονομιά 110 ετών της Bugatti στο σχεδιασμό και τη παραγωγή μερικών εκ των πιο εμβληματικών υπερ-αυτοκινήτων στον κόσμο», όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει η πρόσφατη ανακοίνωση της Bugatti Rimac.