Tο κομψό και δημοφιλές SUV της Lexus γυρίζει τη δεύτερη κατά σειρά σελίδα του και με αρωγό μια γκάμα κινητήριων μονάδων που πλέον διαθέτει στις τάξεις για πρώτη φορά στην ιστορία της μάρκας μια plug-in υβριδική έκδοση, υιοθετεί την παγκόσμια πλατφόρμα GA-K της Toyota Motor Corp.
Το Lexus NX είναι ένα μοντέλο που έχει κατακτήσει την κορυφή των πωλήσεων για λογαριασμό της ιαπωνικής μάρκας στην Ευρώπη, καταγράφοντας με την πρώτη γενιά του -που παρουσιάστηκε το 2014- περισσότερες από 170.000 πωλήσεις.
Αισθητικά, το ιαπωνικό SUV ξεχωρίζει για την πιο οριζόντια μάσκα, η οποία συμβάλει στην καλύτερη ψύξη των κινητήρων μονάδων, καθώς και για τους κοντούς προβόλους, ενώ πίσω χαρακτηριστικό είναι το σχήμα των φωτιστικών σωμάτων και του χαρακτηριστικού λογοτύπου “LEXUS” στην πέμπτη πόρτα.
Το εσωτερικό του νέου Lexus NX
Στο εσωτερικό το νέο Lexus NX υιοθετεί την σχεδιαστική φιλοσοφία Tazuna – μια λέξη που στα ιαπωνικά περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο ένας αναβάτης ελέγχει ένα άλογο χρησιμοποιώντας τα γκέμια. Εδώ, χαρακτηριστική είναι η παρουσία μιας οθόνης αφής με διαγώνιο 14 ίντσες αλλά και τα χαρακτηριστικά pads στα μπράτσα του τιμονιού για τον έλεγχο επιμέρους λειτουργιών.
Οι κινητήριες μονάδες του νέου Lexus NX
Το νέο Lexus NX είναι το πρώτο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας που υιοθετεί ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης – εν προκειμένω πρόκειται για το επαναφορτιζόμενο σύστημα που είδαμε στο Toyota RAV4. Εδώ, ένας ατμοσφαιρικός υβριδικός 4κύλινδρος κινητήρας με χωρητικότητα 2,5 λίτρων συνδυάζεται με μια μπαταρία υψηλής τάσης με χωρητικότητα 18,1 kWh (η μεγαλύτερη στην κατηγορία του μοντέλου).
Ένας επιπλέον ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται εγκατεστημένος στον πίσω άξονα προσφέροντας το νέο NX 450h+ χαρακτηριστικά τετρακίνησης χωρίς μηχανική διασύνδεση των δύο αξόνων. Συνδυαστικά, η plug-in υβριδική μονάδα αποδίδει 306 ίππους εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο που ξεπερνά οριακά τα 6 δλ. Σύμφωνα με την Lexus, οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είναι 40 gr/χλμ., η κατανάλωση βενζίνης κάτω από 3 λιτ./100 χλμ. και η ηλεκτρική αυτονομία 63 χλμ. με «όριο» κίνησης τα 135 χλμ./ώρα.
Η δεύτερη έκδοση του νέου Lexus NX είναι η 350h, η οποία διαθέτει ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης με ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,5 λίτρων με 22% υψηλότερη ισχύ. Εν προκειμένω, η τελευταία φτάνει τους 242 ίππους εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 7,7 δλ. και μειωμένες κατά 10% εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο για προπαραγγελία εδώ, με τις τιμές του στην Κύπρο να έχουν ως ακολούθως:
NX 350h Hybrid Comfort 2WD € 45.100
NX 350h Hybrid Executive 2WD € 48.200
NX 350h Hybrid Executive AWD € 49.600
NX 350h Hybrid Executive + AWD € 51.600
NX 350h Hybrid F Sport AWD € 59.100
NX 350h Hybrid Luxury AWD € 58.900
NX 450h+ Plug-in Hybrid Executive+ AWD € 59.300
NX 450h+ Plug-in Hybrid F Sport AWD € 66.800
NX 450h+ Plug-in Hybrid Luxury with Tech pack AWD € 67.100
Δείτε το σχετικό βίντεο στη συνέχεια: